Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - emace

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 34
41
Offtopic / Teorie Emacea
« dnia: 2011-08-01, 17:10 »
Tak po prawdzie pracowałem do mniej więcej lutego tego roku, i od tego czasu mam przerwę, przeplataną drobnymi pracami. Wpływ na to ma małe zainteresowanie modem, tak jak powiedziałem.

W związku z tym, nie mam ochoty nawet prezentować tego co zrobiłem, od szóstego miesiąca poprzedniego roku, do drugiego, tego roku.

                             
Cytuj
ale nawet w takim przypadku w końcu dorasta i zostawia dziesięcioletnią grę
                      
Do pracy wrócę na pewno, bo wolę tworzyć byle co, niż byle jak spędzać czas, przy najlepszej grze na najpopularniejszej konsoli.

42
Offtopic / Teorie Emacea
« dnia: 2011-08-01, 11:53 »
[mod=V3Q] Wydzielone z Dzień Screena 2011 [/mod]


Cytuj
"Maciej bez postępów od zeszłego roku?"
ilość materiałów do zaprezentowania, ogólnie postęp, w moim przypadku jest zależny od zainteresowania modem.

43
Offtopic / Piłka nożna
« dnia: 2011-07-22, 11:02 »
wielu ludzi, ale nie wiem jaki odsetek, polubiło piłkę (mówię o oglądaniu w TV) w tym późniejszym okresie dojrzewania. Tak mniej więcej po skończeniu edukacji i po podjęciu decyzji o nie kontynuowaniu nauki. Jest to ten moment, kiedy młodzieniec ma czas na oglądanie tv, na przykład "po robocie". Taki młodzieniec nie ma ochoty by sięgnąć po książkę, poczytać ciekawe artykuły w internecie albo zainteresowaniu się tworzeniem czegokolwiek. Ba ! nie ma zbytnio ochoty na to by nawet obejrzeć jakiś ciekawy wyszukany film, a przecież wszystkie częśći "szybkich i wściekłych" już obejrzał. Co tu robić? a zobaczę co w sporcie !!

44
Materiały / wszystkie modele ze świata gothicIINK
« dnia: 2011-07-20, 18:22 »
nowy jeden link ze wszystkim. Ostatnią prośbę zrealizują jakoś kiedy indziej

45
Pytania i problemy / Gęsta roślinność.
« dnia: 2011-07-09, 15:14 »
zrób sobie voba pt. "gęsta trawa" wstawiając obkręcaj je trochę, żeby każda kępa trawy chwiała się w troszeczkę innym kierunku. Możesz też ponadawać co nie którym szybszą animację. Zrób sobie ew. drugiego voba, o ciemniejszej teksturze i trzeciego o jaśniejszej. wstawiaj je na różne głębokości (czyt. chowaj mniej lub bardziej pod ziemią)

46
Projekty zawieszone i porzucone / GIINK: Sieć
« dnia: 2011-07-06, 12:58 »
trzeba się liczyć z głosem "fanów" których nie mam, jak tu będzie dalej taki "ruch" to moda będę robił w czasie w którym stwierdzę, że akurat mam jakoś wybitnie dużo czasu...

póki co, od czasu do czasu włączam swój świat, żeby pooptymalizować mesha, ale to tak raz na miesiąc...

47
Gry / Age of Conan
« dnia: 2011-07-04, 15:44 »
żeby grać w PL, trzeba założyć konto przez tą stronę. To jakby ktoś się zakręcił:

https://register.ageofconan.com/signup/ctrl/register/pl/conan/AGEOFCONAN-PL-F2P#registerTop

48
Projekty zawieszone i porzucone / GIINK: Sieć
« dnia: 2011-07-01, 19:25 »
nie, a co ?

49
Spacer / Liście drzewa działają jak ściana
« dnia: 2011-06-24, 13:53 »
dołączam się do problemu, też mnie to interesuje...

50
Projekty zawieszone i porzucone / GIINK: Sieć
« dnia: 2011-06-22, 08:21 »
no, widzę że zmiana nazwy moda na taką jakąś... beznamiętną, wywołała porządany skutek, mianowicie, temat zaczął żyć :)  prowo sie udało :)

hehe, a może fakt, że są wakacje... spamujecie jak chcecie :D  

kamil101  

Cytuj
On już kilka razy mówił że nie będzie to o Bezim którego znamy z gothica tylko postać która nie usłyszy swojego imienia do końca gry chyba że coś się w tej kwestii zmieniło

modyfikacja będzie opowiadała o losach mlodego bezimiennego, i poznamy w niej imie beziego. Któregoś dnia, jego matka go zawoła po imieniu.


KOLEGA

Cytuj
No niestety ale podbijam wąskiego. Pomysł zmiany nazwy wydaje mi się tragicznie zły, a dzieciństwo beziego równie interesujące co okres dojrzewania młodego Stephena Hawkinga.

jak wcześniej napisałem, branie udział w przygodach jakie może przeżyć dziecko nie musi być nudne... czytał książkę "władca much" ?

co do nazwy. I tak ją zmienię. nazwa nie ma być cool, ma w prosty, bezpośredni sposób kusić perpektywą poznania i zagrania bobaskiem bezim. Dzieciństwo, to nowy tytuł, na poczekaniu pod potrzeby prowo !

Adanos.

Cytuj
Nie słuchaj Wowoza. Dla mnie temat dzieciństwa Beziego jest genialny.

bez względu na to, jaką nadam nazwę swojemu modowi, gra będzie o dzieciństwie beziego, przesądzone...

kaczka

:)  kogo ty uczysz siły charakteru :)  na tym forum jestem wyklęty, właśnie za zaparcia, aczkolwiek nie na tle modowania.

51
Prace 2D / Digital art
« dnia: 2011-06-17, 14:02 »
Cytuj
Nie umiem rysować ani malować, nigdy nic w życiu nie robiłem. Mam tablet od ponad 2 lat, jednak nie używałem go w celach "artystycznych". Dopiero zaczynam więc jest do dupy.

albo masz zajebisty talent, albo nie jesteś szczery. Napisz jeszcze, czy się posiłkowałeś jakimkolwiek wsparciem, tutoriale, poradniki, jakieś inspiracje.

52
Offtopic / seriale, kreskówki, filmy z dzieciństwa
« dnia: 2011-06-16, 11:55 »
a wuzzle nie kojarzycie ?

53
Projekty zawieszone i porzucone / GIINK: Sieć
« dnia: 2011-06-15, 17:35 »
nie dziel tematu, zrób jeden zbiorczy post, przyda mi się :)

54
Projekty zawieszone i porzucone / GIINK: Sieć
« dnia: 2011-06-14, 11:19 »
Jezeli robisz moda zgodnego z fabula gothica to zawliles :D  
Rhobar I walczyl z ludzmi i w trakcie walki z orkami oddal kroleswo oddal je dla Rhobara II trzeba sluchac Xardasa na poczatku Gothic 1 :P

Rhobar II nie walczył z ludźmi ? ostatecznie...głównie chodzi o to, ze ucieka się na moja wyspę od pracy w kopalni i wojen. Mieszkańcy szukają oddechu i wolności. Nie znajdą tego tam, jednakże podstawowego ładu nie będzie zakłucało ani wojsko ani bandyci ani smoki ani potwory.

55
Projekty zawieszone i porzucone / GIINK: Sieć
« dnia: 2011-06-14, 09:07 »
SPOILER START: Na pewnej wyspie osiedla się garść zbiegłych mieszkańców Khorinis jak i również skazańców z Górniczej doliny. Zakładają tu nowe miasto by ustrzec się wojen które prowadzi Król Rhobar II.

Historia dzieje się podczas wojen Króla Rhobara II ze zwykłymi wrogami królestwa - ludżmi. W Górniczej dolinie wydobywano najróżniejsze minerały jeszcze za czasów właśnie tych pierwszych wojen. Magiczna ruda, puki co, nie była masowo wydobywana, nie było potrzeby. Jednak były to czasy, kiedy już zmuszano skazańców do ciężkiej pracy w kopalniach, na rzecz wojny. Dopiero podczas wojen z Orkami, powstała magiczna bariera nad Doliną, by siłą zmusić deportowanych przestępców do wydobywania cennej rudy. Po to by stworzyć magiczny oręż do walki z tymi potężnymi jak się okazało, istotami.

56
Projekty zawieszone i porzucone / GIINK: Sieć
« dnia: 2011-06-13, 15:23 »
Kereth chyba piłkę plażową kopie, na "wczasach" jesteś ? :)

57
Projekty zawieszone i porzucone / GIINK: Sieć
« dnia: 2011-06-03, 12:00 »
A czemu nie tutaj? Skoro zaczęła się dyskusja, to trzeba ją skończyć. Ja niestety nie korzystam ze skype#msg150531a. Poza tym - jeżeli się nie rozumiemy, to wypadałoby mnie oświecić.


dla większej kultury i żeby się szybko i dokładnie zrozumieć, a jak nie to
napisz jeszcze raz konkretnie w czym rzecz.

Cytuj
ale nie będzie tym samym pedałkiem, co Bezi z Goticzka?
i proszę, nie pisz co cię bawi, a co nie. To mój mod i przede wszystkim dla mnie, bo mnie nie zmiernie bawi tworzenie świata i wymyślanie historii. Takich najlepiej jakie, sam chciałbym przeżyć.

Na forum stworzyłem ten temat, nie dla Ciebie widocznie i Tobie podobnych...

ps.
Cytuj
Super. Czyli piętnastoletni bezimienny będzie tak dojrzały(+27), że będzie klnął i chędożył miejscowe dziwki, a jego czyny i wybory moralne, będą powodowały w graczu Katharsis(z greckiego oczyszczenie)? Chętnie to zobaczę. :D

o co ci tu chodzi ? ja zrozumiałem, że tak sobie wyobrażasz dojrzałość, skoro nie potrafi do Ciebie dotrzeć, że w wieku dojrzałym można robić jeszcze inne rzeczy niż wymienione przez Ciebie, a w wieku dziecięcym, można zadziwiajaco dojrzale się zachowywać, przezywać rzeczy które zdarzają się dorosłym. Można też, będąć dojrzałym całkiem nieźle się bawić a nawet utożsamiać się z dziećmi i młodzieżą, obserwując ich przygody i przeżycia patrz: "Władca móch"

mój bohater przykładowo, będzie musiał opiekowac się mamą. Nie będzie to polegało na zdobywaniu miodu od miejscowej pszczelarki, i robić z tego zdrowotne miksturki i strawę. Coś innego, bardzo mrocznego.

edit: głównie chodzi o to, ze ludność ucieka na moja wyspę od pracy w kopalni i wojen. Mieszkańcy szukają oddechu i wolności. Nie znajdą tego tam. Jednakże podstawowego ładu nie będzie zakłucało ani wojsko ani bandyci ani smoki ani potwory.

58
Projekty zawieszone i porzucone / GIINK: Sieć
« dnia: 2011-06-02, 14:52 »
nie rozumiemy się, chcesz to możemy pogadać na skype

59
Projekty zawieszone i porzucone / GIINK: Sieć
« dnia: 2011-06-02, 10:45 »
Nigdy o niej nie słyszałem :lol:


tak na prawde tytuł nie jest przesądzony. Co nie k†órzy zaczeli się domyślać, że chcę zmienić fabułe. To nie prawda, o ile się nie okaże oczywiście, że mam zbyt małego skila w programowaniu. Dzieciństwo zawęża troche możliwosći moda, najelepiej jakby głowny bohater faktycznie osiągnął pod koniec wiek 20 lat. musze to przemyśleć, ogólnie, chciałbym, aby tytuł sugerował, że będzie mozna zagrać młodym bezim, uczestniczyć w jego przygodach a nazwet usłyszeć z ust jego matki jego imię.

nie bójcie się takiej tematyki, czy są Wam znane Baśnie braci Grimm ? niezywkle ponure, w których bohaterami są dzieci.
Chcę czerpać z tego inspirację. Nie ma to być kolejna historia o zwalczaniu nieumarłych, dogadywaniem się z władzami, formowaniu wojsk i podbijaniem świata.

to ma być baśń, na silniku, na którym powstała gra gothic II i tyle.

60
Projekty zawieszone i porzucone / GIINK: Sieć
« dnia: 2011-06-01, 23:39 »
o kto powiedział że zmieniam fabułę ?
do 15 roku życia spokojnie będzie można rozegrać prolog i trzy rozdziały

Kareth ty bredzisz.

Cytuj
będzie tak dojrzały(+27), że będzie klnął i chędożył miejscowe dziwki,

rozumiem, że tak właśnie sobie wyobrażasz siebie za 10 lat?
zdradzisz resztę listy rzeczy, których spróbujesz jak dojrzejesz ?

Cytuj
ale dojrzali gracze trzymają się raczej z dala od produkcji podobnych do tego czym Gothic zaczął się stawać po pierwszej części,  

ana czym w takim razie polega popularność Khorany ?

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 34
Do góry