Może na czas tymczasowy zrób tak warunek, by dialog zawsze się pokazywał?
Wtedy potwierdzisz, że to wina if'a.
Post połączony: 2021-01-14, 12:25
Rzadko to robię, ale postanowiłem sam przetestować twój skrypt.
W poście nie dołączyłeś dialogu, który odpowiadał za naukę grotów.
Ogólnie też nie wspomniałeś nic o funkcji, w której masz wypisane wymogi, co ile kosztuje:
B_GetLearnCostTalent.
Jak to mawia klasyk: u mnie działa, proponuje zacząć na twoim miejscu grę na nowo gdyż pewnie testujesz skrypt poprzez wczytywanie, problem z tą metodą jest taki, że wszystkie zmienne zostaną poddane deserializacji (wczytanie z save'a). To jest na tyle problematyczne, że jeśli wcześniej miałeś jakiegoś buga w kodzie i zmienna jest ustawiona na wartość, na jaką nie powinna, to i tak zostanie to wczytane, dlatego lepiej zawsze zaczynać grę od nowa jak się testuje takie rzeczy.
Poniżej zamieszczam również swoją paczkę skryptów, zdaje się że w niej wszystko działa, nie mniej jednak na pewno przy zapisie dialogów z Haradem spierdoliłem kodowanie bo edytor tekstowy zinterpretował mi plik jakby był otwarty w UTF-8 no i niestety polskie znaki zamieniły się w krzaczki.
Poza tym, powinno wszystko działać:
http://hostuje.net/file.php?id=d117d741bc0d894fcaeaee31b7d2db94