Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Yawa

Strony: [1]
1
MDS i animacje / Jak podmienić teksturę w Wings 3D
« dnia: 2011-02-23, 17:20 »
No więc, zrobiłem fontannę w Wings 3D.
Oteksturowałem ją.
Chciałbym jednak podmienić jej teksturę (importowaną)
na inną. W schemacie sceny tej starej nie mogę usunąć,
ani nie wiem jak podmienić, a nie chce mi się
teksturować od początku. Pytanie: (Patrz tytuł tematu)  :lol:

2
MDS i animacje / Miecz jednoręczny na plecach
« dnia: 2011-02-22, 10:24 »
Ostatnio widziałem w jednym filmie na YouTubie, jak koleś trzymał miecz na plecach,
a jak go wyciągnął, stawał się jednoręczny. Podobno to jakaś funkcja aktywująca
zmianę MDS-a, ale ja i tak nie wiem jak to zrobić. Czy to będzie w jakimś skrypcie?
proszę o poradę.  :D

3
Spacer / Teksturowanie w Wings 3D
« dnia: 2011-02-18, 19:21 »
Więc tak:
Zrobiłem w Wings 3D model kapelusza Mariachi.
No i mam problem z oteksturowaniem go.
Bo w Wings pokazuje, że jest teksturka,
a jak go insertuje w gothicu, to
mam cementowy kapelusz.
Plik tekstury jest w Textures\Items w formacie tga.
Ale i tak - cement!
Biedny łeb Beziego!  :lol:  
Ale tak na poważnie, proszę o pomoc!

4
Mam małe pytanko:
jak zrobić, żeby w gothicu postacie miały określony wzrost na przykład dwumetrowi
ludzie, itp., itd.
Pomocyyyyyyy!!!

5
Pytania i problemy / Gothic: Lykantropia
« dnia: 2010-10-14, 11:25 »
Witam, chciałbym zrobić tak, żeby zależnie od godziny Bezi zmieniał się
(24.00 wilkołak)
(6.00 człowiek)
pytanie:
co trzeba napisać w skrypcie?
proszę o szybką odpowiedź

 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

6
Pytania i problemy / Potwór z nową teksturą
« dnia: 2010-10-09, 09:12 »
Chcę zrobić 3 wilki o różnych teksturach bo mi potrzebne do filmu i nie
wiem jak! plis pomóżcie! Próbowałem z visualami, ale...
func void B_SetVisuals_Wolf1()
{
Mdl_SetVisual (self,"Wolf.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Wol_Body1", DEFAULT, "WOL_BODY1_V0-C.TEX", "", DEFAULT,   DEFAULT, -1);
};
Czy to zadziała?

7
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Jack Sparrow mod
« dnia: 2010-09-11, 14:37 »
Modzik ten zmienia teksturki Beziego na Jacka Sparrowa i dodaje małą karawelę w porcie w Khorinis.

Screeny:
http://img412.imageshack.us/img412/643/gothic22010091114261234.png
http://img256.imageshack.us/img256/517/gothic22010091114252285.png

Link:
SendSpace
MegaUpload

Strony: [1]
Do góry