Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Yawa

Strony: [1] 2
1
Bitwy 3D / Bitwa 6a: Fontanna
« dnia: 2011-02-24, 10:20 »
Okej, poprawiłem to, wyszło jakoś tak:

Ma chyba 2618 trisów.  :lol:

2
MDS i animacje / Jak podmienić teksturę w Wings 3D
« dnia: 2011-02-23, 18:25 »
nie zrozumiałeś mnie. chodzi mi o to, żeby było widać w Wingsie inna teksture.  :ayfkm:

3
MDS i animacje / Jak podmienić teksturę w Wings 3D
« dnia: 2011-02-23, 17:20 »
No więc, zrobiłem fontannę w Wings 3D.
Oteksturowałem ją.
Chciałbym jednak podmienić jej teksturę (importowaną)
na inną. W schemacie sceny tej starej nie mogę usunąć,
ani nie wiem jak podmienić, a nie chce mi się
teksturować od początku. Pytanie: (Patrz tytuł tematu)  :lol:

4
Bitwy 3D / Bitwa 6a: Fontanna
« dnia: 2011-02-23, 16:41 »
eeem... nie wiedziałem, że nie można.  :pokerface:  
sorki, poprawie to.  :D

5
Bitwy 3D / Bitwa 6a: Fontanna
« dnia: 2011-02-23, 16:25 »
Też zgłaszam się do konkursu.
Oto moja fontanna + pomnik rycerza:

Podkreślam, że się starałem!  :lol:

6
MDS i animacje / Miecz jednoręczny na plecach
« dnia: 2011-02-22, 10:24 »
Ostatnio widziałem w jednym filmie na YouTubie, jak koleś trzymał miecz na plecach,
a jak go wyciągnął, stawał się jednoręczny. Podobno to jakaś funkcja aktywująca
zmianę MDS-a, ale ja i tak nie wiem jak to zrobić. Czy to będzie w jakimś skrypcie?
proszę o poradę.  :D

7
Spacer / Teksturowanie w Wings 3D
« dnia: 2011-02-21, 21:38 »
Zgadzam się z Avallachem, to jest zbyteczne.  :lol:  
Dziękuję też za pomoc, trudziłem się nad tym długo. xD
Temat do zamknięcia.  :lol:  
Ten kapelusz w końcu wyszedł tak:

8
Spacer / Teksturowanie w Wings 3D
« dnia: 2011-02-19, 11:49 »
No tak, ale jak wyexportować prosto z wingsa?  :lol:

9
Spacer / Teksturowanie w Wings 3D
« dnia: 2011-02-18, 19:21 »
Więc tak:
Zrobiłem w Wings 3D model kapelusza Mariachi.
No i mam problem z oteksturowaniem go.
Bo w Wings pokazuje, że jest teksturka,
a jak go insertuje w gothicu, to
mam cementowy kapelusz.
Plik tekstury jest w Textures\Items w formacie tga.
Ale i tak - cement!
Biedny łeb Beziego!  :lol:  
Ale tak na poważnie, proszę o pomoc!

10
Bitwy 3D / Bitwa 6a: Fontanna
« dnia: 2011-02-02, 20:38 »
Czy z niej musi lecieć woda? xD

11
Ukończone modyfikacje / Jack Sparrow mod
« dnia: 2010-11-24, 14:45 »
No błagam... to jest wersja 1.0 moda, ludzie!!!  :lol:  
bedzie jeszcze rozbudowywany

12
Uff dzięki uratowaliście mi życie.  :lol:

13
Mam małe pytanko:
jak zrobić, żeby w gothicu postacie miały określony wzrost na przykład dwumetrowi
ludzie, itp., itd.
Pomocyyyyyyy!!!

14
Pytania i problemy / Gothic: Lykantropia
« dnia: 2010-10-14, 11:52 »
chodzi mi o to żeby np w skrypcie beziego był tak iwarunek żę
if 24.00
visuals = plepleple
kumata?

15
Pytania i problemy / Gothic: Lykantropia
« dnia: 2010-10-14, 11:25 »
Witam, chciałbym zrobić tak, żeby zależnie od godziny Bezi zmieniał się
(24.00 wilkołak)
(6.00 człowiek)
pytanie:
co trzeba napisać w skrypcie?
proszę o szybką odpowiedź

 :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

16
Pytania i problemy / Potwór z nową teksturą
« dnia: 2010-10-14, 10:33 »
nie działaaaaaa!!! oO

17
Pytania i problemy / Potwór z nową teksturą
« dnia: 2010-10-09, 20:22 »
Aaaa dobr aspróbuję thx  :lol:

18
Pytania i problemy / Potwór z nową teksturą
« dnia: 2010-10-09, 09:35 »
Wiem ale ja chce mieć NOWĄ teksturę. Nawet dałem to WOL_BODY1 bo tak nazywa sie ta teksturka w formacie tex w compiled.

19
To musisz w Spacerze wleźć do wieży Xardasa i tam jest taka fioletowa strzałeczka :lol:  
to skopiuj ją, usuń i wklej w górnym mieście.  :lol:

20
Pytania i problemy / Potwór z nową teksturą
« dnia: 2010-10-09, 09:12 »
Chcę zrobić 3 wilki o różnych teksturach bo mi potrzebne do filmu i nie
wiem jak! plis pomóżcie! Próbowałem z visualami, ale...
func void B_SetVisuals_Wolf1()
{
Mdl_SetVisual (self,"Wolf.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Wol_Body1", DEFAULT, "WOL_BODY1_V0-C.TEX", "", DEFAULT,   DEFAULT, -1);
};
Czy to zadziała?

Strony: [1] 2
Do góry