Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - gothI

Strony: [1] 2
1
Skrypty / Waypoint w rutynie
« dnia: 2009-08-31, 19:12 »
Witam, mam pytanie czy da się ustawić waypoint w rutynie jako najblizszy waypoint danego NPC? (np jako zmienna, cos typu zmienna = self.wp )

2
Spacer / Wyganianie z Domów
« dnia: 2009-08-27, 19:23 »
Witam, wie ktoś może jak sie tu ustawia? To że jak Hero wejdzie do domu to go wyganiaja.

3
Skrypty / Teleport po dialogu
« dnia: 2009-08-05, 13:05 »
Mam pewien problem z tm teleportem, wstawiłęm do dialogu że po jego zakończeniu ma przenieść Hera do innego miejsca, niestety gdy sie teleportuje dialog sie nie konczy.. (Paski HP sie nie pojawiaja/nie da sie ruszać)

To mam w dialogu:

Cytuj
AI_StopProcessInfos   ( self );
   AI_Teleport      (hero, "WAY");

4
Skrypty / Zmiana stylu chodzenia
« dnia: 2009-05-30, 19:59 »
Mam pytanie czy da sie zmienić NPC w dialogu styl chodzenia na skradanie? Jak tak to jak?

5
MDS i animacje / Przeniesienie animacji z GII
« dnia: 2009-05-27, 11:53 »
Moglby mi ktoś opidac jak pzrenisc animacje z g II? np tej "kuchni", model w .asc juz mam tylko nie wiem jak animacje przeniesc i gdzie je dodac.

6
Skrypty / Rutyna dla potworow
« dnia: 2009-03-28, 17:52 »
Witam, chcialem zaptytac gdzie sie ustawia rutyne np dla Orka?

Chce zrobic by w jedej godzinie byl przy jedynym waypoincie a w innej przy innym.

7
Pytania i problemy / Z .mrm na .3ds
« dnia: 2009-03-14, 21:16 »
Jak w temacie wie ktoś jak przerobić pli8k MRM na 3ds? dodam ze MRM jestz Gothic II a 3ds chce do Gothic I.

8
Skrypty / Jeden dialog dla wielu NPC
« dnia: 2009-03-12, 15:57 »
Witam, mam pytanie a może nawet kilka. Otoż potrzebuje zrobic 2 NPC takie same dialogi i mam pytanie czy da sie zrobic cos podobnego jak ambient by nie robic dla tych 2 osobnych. I oczywiscie jak to zrobic, moze byc nawet ambient tylko by nie ruszac tych orginalnych.

9
Skrypty / Tworzenie skryptu w Events
« dnia: 2009-02-08, 19:30 »
Witam, chcailem sie zapytac jak zrobic skrypt ( i gdzie) ktory bedzie automatycznie wykonywac jakaś funkcje gdy dany warunek zostanie spełniony?

Wydaje mi sie ze w Events ale nie jestem pewien.

10
Skrypty / Deklarowanie zmiennej
« dnia: 2009-02-07, 20:08 »
Witam, mam pytanie czy da sie (jeśli tak to jak) zdeklarowac w zmiennej wiecej hmmmm "rzeczy"

Chodzi mi tutaj o tutek o generowaniu straznikow jest tam fragment z Story_Globals.d

Cytuj
var string imiona [] = {
"Torf",
"Essay",
"Ardasho",
"Gha'buro",
"Orrche",
"Blaitther",
"Sulcheach",
"Tusoho",
"Stroashkin",
"Tia'hat",
"Tinest",
"Angcer",
"Honl",
"Echond",
"Belud",
"Jaenthat",
"Rannon"
};

Nie za bardzo to pasuje (błedy) glownie z tym []


Edit: to link do tutka: http://themodders.org/index.php?showtopic=86

11
Pytania i problemy / PLiki .ASC z Gothic II
« dnia: 2009-01-02, 20:04 »
to nie pytanie ani problem tylko prośba może mi ktos wyciagnać i przesłać te pliki .ASC z G II?


Cytuj
BEDHIGH_NW_MASTER_01.ASC
CHAIR_NW_EDEL_01.ASC
THRONE_NW_CITY_01.ASC
STOVE_NW_CITY_01.ASC
BEDHIGH_NW_NORMAL_01.ASC
BEDHIGH_NW_EDEL_01.ASC
BOOK_NW_CITY_CUPBOARD_01.ASC
BAUMSAEGE_1.ASC


Napewno pierwszym postem bedzie "A sam nie mozesz?" chodzi oto ze nie moge bo nie umie a niemam czasu sie uczyc :D

12
Spacer / Zamiana World.zen na plik 3ds
« dnia: 2008-12-08, 17:20 »
Na początek może pytanie: Czy da się w ogóle zmienić  world.zen (z GI) na plik 3ds i zapisać, by znów potem go zamienić na *.zen?


Gdyż ja próbowałem i po wczytaniu już pliku 3ds wyskakuje masa błędów tego typu:


13
Pytania i problemy / Wielkość drabiny
« dnia: 2008-11-18, 22:35 »
Jak moge zwiekszyc rozmiar drabiny? max to chyba 10 a ja bym potrzebował z 12, drabina to asc wiec niewiem jak.



Chyba ze juz ktos ma zrobioną wiekszą i by "pożyczył" :D

14
Skrypty / Kolizja Vob\'a
« dnia: 2008-11-02, 16:26 »
Mam pytanie czy da sie w skrypcie dialogu ustawiac kolizje Vob'ów ( dokładnie  czy jest dynamiczny czy nie)

15
Spacer / szybkie vobowanie światów
« dnia: 2008-10-26, 18:06 »
Mam pytanie co do tego tutoriala:
http://themodders.org/index.php?showtopic=68


Czy da się tak zrobić z już istniejącymi Vobami?

16
Skrypty / Rutyna na atak NPC?
« dnia: 2008-10-08, 22:14 »
Jest jakaś rutyna ktora pozwala na ustwaienie ataku na jakiego innego NPC? Albo da sie jakąś przerobić? głównie chodzi oto by gdy straznik spotka jakiegoś najemnika rozpoczął z nim walke?

17
Skrypty / Ubieranie zbroi
« dnia: 2008-10-05, 15:14 »
jak zrobic by NPC ubrał jakis konkretny miecz lub zbroje? wiem ze da sie przez "AI_EquipBestArmor " ale to ubiera najlepszy

18
Pytania i problemy / plugin 3d max
« dnia: 2008-09-12, 17:48 »
Niewiedziałem czy napisać tutaj czy w grafice 3d ale to tez ma zwiazek z gothic'em.


Chciałem sie zapytac czy są jakies pluginy do 3d max 9 by mozna bylo otworzyc pliki *.3ds i gdzie moznaby było je znalezć, wiem ze są do 3d max 4 , i 6 ale do 9 sie jeszcze nie spotkałem.

19
Skrypty / Pytanie o FallowPC
« dnia: 2008-09-01, 12:35 »
Chciałem zapytac co zrobic by np.Dusty (chyba tak sie nazywał) za nami szedł a nie biegnął

Domyślam sie ze chodzi tu o " AI_SetWalkmode   (self,   NPC_RUN); " To co ma być NPC_Move?




I tak przy okazji chciałem zapytac czy da sie dodac w dialogu by sie brama otworzyła , nie za pomoca dzwigni tylko w dialogu



Edit: prosiłbym moderatora o przeniesianie tematu do skryptów , przez pomyłke napisałem tutaj.

Proszę bardzo.
Dziki

20
Skrypty / OU i OU.csl
« dnia: 2008-08-29, 17:37 »
mam taki problem z tymi plikami bo gdy je aktualizuje przez spacera ( wczesniej usówam stare)
one maja coraz wiekszy rozmiar , .po dodaniu 1 NPC zwieksza sie o 5 mb powiedźcie mi co robie nie tak?

Strony: [1] 2
Do góry