Jeden dialog dla wielu NPC 3129 4

O temacie

Autor gothI

Zaczęty 12.03.2009 roku

Wyświetleń 3129

Odpowiedzi 4

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
Witam, mam pytanie a może nawet kilka. Otoż potrzebuje zrobic 2 NPC takie same dialogi i mam pytanie czy da sie zrobic cos podobnego jak ambient by nie robic dla tych 2 osobnych. I oczywiscie jak to zrobic, moze byc nawet ambient tylko by nie ruszac tych orginalnych.
 
GG:10938162

zkajo

zkajo

Użytkownicy
posty102
Propsy28
  • Użytkownicy
Chodzi nam o coś w rodzaju monologów dla ambientów  :P
 
Moje gg: 8169289

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Jeden dialog dla wielu NPC
#2 2009-03-12, 19:36(Ostatnia zmiana: 2009-03-12, 19:37)
Poczytaj _Work\Data\Scripts\Content\Story\B\B_AssignAmbientInfos.d i przykładowe pliki z tego folderu z nazwą zaczynającą się na B_AssignAmbientInfos_. Jak poczytasz, zrozumiesz jak to działa i zrobisz własne dialogi ambientów.

Dodam że bardzo ważne jest ustawienie odpowiedniego głosu u NPC. Najlepiej ustaw wszystkim taki sam, a potem odnieś się do niego w skrypcie.
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy

gothI

Jeden dialog dla wielu NPC
#3 2009-03-12, 20:22(Ostatnia zmiana: 2009-03-12, 20:50)
Tak wiem, tylko nie umie skumac jak ustawic ktorzy NPC beda to miec, musze miec tylko kilka wybranych NPC



Edit: Dobra juz wiem jak to zmienic.
 
GG:10938162

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Będą to mieć wszyscy, którzy mają typ NPC ambient, wyznaczona w skrypcie gildie oraz wybrany numerek głosu, pokrywający się z tym w skrypcie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry