Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - outlander

Strony: [1] 2 3 ... 24
1
1. Najmocniejszy miecz pod zręczność ma 90 obrażeń. Można grać pod zręczność, ale wtedy główną bronią musi być jednak łuk.
2. Trzeba kupić mapę od Grahama i jej użyć.

2
Na razie wciąż testuję i bawię się w poprawianie różności. Zainteresowanie jest nikłe więc nie ma sensu się śpieszyć.

Nowe ognisko:


Nowy wygląd Geralda (z blizną):

Żywsza trawa:

Przetak (Wowoz mówił, że chujowy i miał rację, ale nie miałem serca żeby go poprawiać już):


Klasycznie, dałem z siebie całe 30%. Na razie nic więcej nie mogę pokazać.

3
@Henioo jest już tłumaczenie angielskie. Wprawdzie maszynowe ale nie ma sensu tego ruszać póki mod jest ulepszany.
@blackero coś tam już zacząłem testować powoli i wygląda to obiecująco. Postaram się w tygodniu przysiąść, ale nic nie obiecuję.

4
ŁAMANE: mieszkaniec starego obozu zmarzł

5
Czy to znaczy, że można zostać kretem, coś tam porobić (jakieś zadanka, wejść do karczmy za friko itp.), a potem oddać spodnie i elo? Czy zrezygnować można tylko zaraz po zostaniu kretem - jako opcja dla kogoś, kto się nie zorientował, że teraz branie spodni od Swineya zmienia gildię?
Można coś porobić. Tam jako kret nie ma chyba za wiele do roboty, więc wydaje mi się, że bezpieczniej jak ta opcja zostanie bezwarunkowa.
@Simon Said spacer.net jest tylko pod g2. Ogarnąłem na kompie z win10.

6
kurwa zrobić coś w spacerze na win11 to jest droga przez mękę

ale tak to poprawiłem zadanie z napadem na plac wymian.
quentin zaakceptuje zadanie nawet jak nie przyniesiemy żadnego dokumentu
ponadto przed zadaniem będzie można u jensa kupić trochę śmieci zwiększających obronę przed pociskami. dzięki temu starcie z kusznikami powinno być trochę łatwiejsze.
u miltena i saturasa dodałem bonusowe dialogi po spotkaniu z uturielem. naprostowałem te nieścisłości z liczbą magów
dodałem też możliwosć rezygnacji bycia kretem. wystarczy oddać gacie i dostajemy z powrotem gildie none.
jestem też na etapie usuwania dialogow o dupie maryni, bo wiem że nie przepadacie za moim piórem  :F

muszę jeszcze zrobić kilka modeli i animacji, ale ogólnie ten spacer mnie demotywuje bo skurwiel przestal działać i chyba muszę stary komputer z win10 wyciągnąć z szafy albo coś wymyśleć. szkoda gadać.

póki co tyle.

7
E no coś tam robię pomału. Głównie skrypty:

8
Ukończone modyfikacje / [G1] Content Mod
« dnia: 2024-08-01, 22:27 »
Niestety nie pamiętam. Ten mod nie będzie już rozwijany ze względu na brak czasu i bug z nieatakującymi potworami. Nie warto nad nim dywagować. Projekt martwy choć moim zdaniem bardziej wyważony niż BQ.

9
Jedno zadanie muszę jeszcze oskryptować i będę testował/uzupełniał drobne rzeczy.

10
Banda Quentina / Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
« dnia: 2024-05-27, 18:27 »
@porfirion dzięki, ogółem spawn na cmentarzysku powinien się odpalać na 5 albo 6 rozdziale. Jeśli nie działa, to jest to jakiś bug lub po prostu tego nie dokończyłem. Popatrzę na to przy okazji patcha.

@DawidT dzięki, ale pracuję sam. Nie planuję udostępniać skryptów. Najchętniej to bym je nawet zaszyfrował  :F

11
Sorry, że tak późno odpisuje. Ogółem te potwory morskie i pająki wywale. Nie dość, że nie wiem czemu nie działają to jeszcze te ich tekstury i tak są słabe. Golemy spróbuje poprawić jakoś.

Zastanawiam się czy wywalić zadanie z porwaniem myśliwego Alexa. W sumie chodzi tam tylko o zapłacenie okupu. Takie samo zadanie jest już w G2, kiedy trzeba wykupić Gorna. Mam jedynie pomysł na ciekawy wariant tego zadania dla bandyty. Pytanie czy zrobić z tego zadania quest ekskluzywny dla gildii bandytów czy może chcecie żeby zostawić oba warianty mimo iż ten dla innych gildii będzie dość prostacki? Opinie?

12
W tym patchu chyba nie będę tego ruszał. Muszę domknąć to co jest bo i tak prace trwają już zdecydowanie zbyt długo.

13
cześć, dalej to klepię, ale bardzo powolnym tempem. czasem się w jakiś weekend zbiorę i pchnę coś więcej do przodu. spora część zaplanowanych rzeczy jest już zrobiona.

14
nie ma takich zadań w tym modzie

15
działa komuś spacer na win 11 z nvidią? chyba będę musiał wyciągnąć starego laptopa z szafy, ale jeszcze liczę, że komuś się udało to naprawić.

16
Popatrzę co tam się mogło wydarzyć. Pewnie któraś z tych funkcji ze sobą koliduje.
A co do tej kopalni to szczerze nie jestem do końca pewien czy to wyłączyłem czy jakiś bug. Jak będę robił jakieś testy to się temu przyjrzę. Możliwe, że kiedyś wyłączyłem te zadania.

17
Z tego co widzę to powinny się pojawiać jak się robi wątek opuszczonej kopalni będąc członkiem nowego obozu.

18
@porfirion ma racje. ER+ to submod do BQ i nic się w tym temacie nie zmieniło. Zmiany w BQ 1.0 będą na pewno dużo mniej widoczne niż to co jest w ER+. Poza przebudowaną alchemią staram się głównie poprawić historię. Jeśli zmiany w questach wam się spodobają to będę aktualizował kolejne elementy moda. Chciałbym w następnej kolejności ruszyć wątek bandytów oraz obozu łowców orków.
Tutaj jest planowana lista zmian w wersji 1.0 https://themodders.org/index.php?topic=18318.msg1384474#msg1384474
Jak to skończę to mod zostanie wrzucony na steam. Póki co zostało mi dodać kilka sekretów do zadania Blizna na sumieniu, oraz oskryptować cały wątek porwania Alexa. Quest Geralda i zamiennik dla zadania "dziwne krzyki" zostały już skończone i wymagają tylko testowania oraz poprawek.

Dodam, że razem z Markiem przygotowaliśmy nowe menu główne do moda i myślę jeszcze nad implementacją unionowej DLL do muzyki co pozwoliłoby dodać jakiś utwór do obozu bandytów.

19
U kogo sie nauczę zdobywania sadła z kretoszczura potrzebuje do przepisu a brakuje mi sadła z kretoszczura
Od Strażnika Patterna.

20
W pierwszym rozdziale zawsze ci odmówi. Dopiero od 2 będzie chętny.

Strony: [1] 2 3 ... 24
Do góry