41
Banda Quentina / Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
« dnia: 2022-08-24, 19:49 »
Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
Po przemyśleniu doszedłem do wniosku, że olej syrianiczny nie występuje w innych częściach gry, a więc powinien być unikalny dla jakiejś rośliny z górniczej doliny. Nie planuję zmieniać jego zastosowania, więc dalej będzie on bazą do najmocniejszych mikstur. Najlepiej chyba będzie robić go z jakiejś dość popularnej rośliny, ale utrudnić proces. Logicznym jest, że do produkcji oleju jest niezbędna duża ilość nasion. Pewnie pójdę pewnie w tym kierunku (o ile nie porzucę tego pomysłu).
Co do prac nad modem to obecnie piszę prawie od nowa skrypt alchemii. Wszystkie dane będą zaciągane z tabel/list, każda mikstura będzie mieć własną. Dzięki temu zmiana składu mikstury w przyszłości będzie wymagała zmiany jedynie 3 (a konkretnie 3 zdefiniowanych stałych: dla składu i dwie dla opisów w monologach) linii kodu na samym początku skryptu. Reszta już zrobi się automatycznie. Poza tym wszystkie mikstury będą się od teraz składać z trzech składników: rośliny głównej, bazy (woda, alkohol, olej) i fiolki. Myślę, że nie ma sensu bardziej komplikować.
Jak to skończę to mam w planach przejrzeć kowalstwo i wprowadzić drobne zmiany w gotowaniu.
Co do nazwy to wracam do 'Edycji rozszerzonej". Pojawi się wiec nowe logo i być może ekrany wczytywania, bo obecne nie są zbyt ładne.
Po przemyśleniu doszedłem do wniosku, że olej syrianiczny nie występuje w innych częściach gry, a więc powinien być unikalny dla jakiejś rośliny z górniczej doliny. Nie planuję zmieniać jego zastosowania, więc dalej będzie on bazą do najmocniejszych mikstur. Najlepiej chyba będzie robić go z jakiejś dość popularnej rośliny, ale utrudnić proces. Logicznym jest, że do produkcji oleju jest niezbędna duża ilość nasion. Pewnie pójdę pewnie w tym kierunku (o ile nie porzucę tego pomysłu).
Co do prac nad modem to obecnie piszę prawie od nowa skrypt alchemii. Wszystkie dane będą zaciągane z tabel/list, każda mikstura będzie mieć własną. Dzięki temu zmiana składu mikstury w przyszłości będzie wymagała zmiany jedynie 3 (a konkretnie 3 zdefiniowanych stałych: dla składu i dwie dla opisów w monologach) linii kodu na samym początku skryptu. Reszta już zrobi się automatycznie. Poza tym wszystkie mikstury będą się od teraz składać z trzech składników: rośliny głównej, bazy (woda, alkohol, olej) i fiolki. Myślę, że nie ma sensu bardziej komplikować.
Jak to skończę to mam w planach przejrzeć kowalstwo i wprowadzić drobne zmiany w gotowaniu.
Co do nazwy to wracam do 'Edycji rozszerzonej". Pojawi się wiec nowe logo i być może ekrany wczytywania, bo obecne nie są zbyt ładne.