Animacja walki 1830 4

O temacie

Autor Quirinnos

Zaczęty 5.05.2010 roku

Wyświetleń 1830

Odpowiedzi 4

Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam,
1.Gdzie znajdują się animację walki? Czym? Co? Jak? Żeby ją wyeksportować, jeśli łaska.
2.Jak zdefiniować miecz jako nowy rodzaj (nie dwuręczny, ani jedno), aby przypisać do tego rodzaju nową animację?

Pozdrawiam.
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace


Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Animacja walki
#1 2010-05-05, 22:41(Ostatnia zmiana: 2010-05-05, 22:43)
było coś jak 1st1h.mds, czy 1h1st, itepe - to były mdsy odpowiedzialne za animki walki danego poziomu. Jak chcesz powiedzmy zrobić miecz, który jest niby jednoręczny, ale machanie odbywa się inaczej, robisz swojego mdsa walki na bazie jednoręcznego i władowujesz, żeby po założeniu było coś w deseń skryptu applyoverlaymds. Wypakowujesz mdsa gothicsourcerem, lepiej rób własny niż edytuj istniejący, bo takie normalne nie zawsze działają. bez gothica ciężko mi więcej pomóc.
 

Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Dzięki, pokombinuję, ale mam jeszcze jeden problem, przeinstalowałem G2MDK, dałem animację. I gdy odpalam GothicSource biorę >Tools>Decompiler models>Dynamic wybieram HUMANS.MSB zaznaczam Gothic 2 i daję ok, a w tedy wyskakuje mi taki błąd ;/ Wiecie dlaczego i jak naprawić?
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace


Quirinnos

Quirinnos

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
A czy orientuję się ktoś które mds są odpowiedzialne za jaki stopień zaawansowania daną bronią?
 
"Umierając we własnych łożach, za wiele lat, będziecie chcieli zamienić te wszystkie dni, na jedną szansę, jedyną szansę, aby tu wrócić i powiedzieć naszym wrogom, że mogą odebrać nam życie, ale nigdy nie odbiorą nam naszej wolności!" William Wallace


Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič

Mark56
Moderator

Animacja walki
#4 2010-05-06, 17:06(Ostatnia zmiana: 2010-05-06, 17:09)
tak :facepalm:  ja , oglonie to vyeksportuje VDF'em cale anims.vdf  i potem mds rozpakuj v gothic sourcererze za pomoca decompile - dynamic . Stopnie valki to biervszy nienauczony odrazu v humans.mds  1 stopien ktory sie nauczysz to humans_1hst1 a drugi humans_1hst2 a z dvurencznymi tak samo
 i jescze tan blad to sprobuj jakysz slovnik :D  niemasz taky folder do jakiego sie ma exportovacz
ale jak pamientam to sourcerer mial dzivne errory a to oznacza ze albo niemasz ten folder miejsca exportu albo niemasz mdf :D
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry