Nowy pomysł na moda 17937 41

O temacie

Autor maciejh

Zaczęty 16.04.2010 roku

Wyświetleń 17937

Odpowiedzi 41

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Jak w tytule. Potrzebuję naprawde dobrych pomysłów. Nie jestem całkiem zielony więc możecie pisać różne rzeczy. Zobaczymy co potrafię . Im więcej tym lepiej. Za pomoc otrzymacie internetowe (nieprawdziwe rzecz jasna) nagrody. Najlepszy pomysł uhonoruję złotą statuetką. Piszcie ile wlezie.  ;p
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wcielamy się w postać gomeza i idziemy odbić wolna kopalnie z rąk nowego obozu chyba wiesz o co mi chodzi :)

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Grupa skazańców z górniczej doliny rozbija się na małej wyspie. Szybko okazuje się ,że władcy tej wyspy nie są mile nastawieni względem naszych bohaterów. My wcielamy się w Lezalita, kopacza, który nigdy nie zabił człowieka. Naszym pierwszym zadaniem będzie wybrać naszą specjalizację. Może naszych wrogów będzie chlastać wielkim toporem, a może wygra jego duchowa strona i zostanie potężnym magiem. Niezależnie co wybierze to i tak razem z innymi będzie musiał zmierzyć się z przeciwnikiem.

Sam chciałem użyć tę historię do swojego moda, lecz za mało umiem, a i tak by mi nikt nie pomógł
Jak wybierzesz mój pomysł to ci opowiem całą fabułę
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie ten dział.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
No ja wiem, że to nie ten dział. Ale ten pomysł Schmidteka jest całkiem dobry. To do której części 1 czy 2?
Pomysł z odbiciem kopalni też jest dobry, ale za bardzo ogólny. Nie mówię o pisaniu każdego questa tylko bardziej rozwiniętemu pomysłowi.
 

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
może być do G1 i G2, Znalazłem nawet małą wyspę na Wogu. Nie wiem tylko czy będzie działać w G1, bo ma już tekstury z g2
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
ja tam wolę budować na dwójce. Ale preferuję do grania jedynke. Jak masz jakiś pomysł to pisz od razu nie zastanawiaj się. Niektóre mogą być głupie, ale ja i tak wybiorę tylko kilka z nich. Apropos wyspy daj link, bo ja też chyba ją mam. Chcę ją zobaczyć
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Jeszcze podabają mi się pomysly z tutoriala

http://themodders.org/index.php?showtopic=5591
 

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&...&fileID=245 nie za duża, nie za mała taka w sam raz
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
ej fajna! Takiej jeszcze nie mam. Zrobiłbym obozik rozbitków na plaży co?
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
KIedyś przeglądałem fora i znalazłem takie coś.

Statek z królewskim szlachcicem rozbił się niedaleko wyspy Khorinis. Okazuje się, że to Holarth, ten sam przez którego Lee trafił do Kolonii mamy mu pomóc w zemście. NIe gramy beziem, a jednym z najemników. Co sądzicie o takim pomyśle. Oczywiście nie dostanie on nagrody, bo nie znam autora.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica

Gother

Nowy pomysł na moda
#11 2010-04-17, 11:43(Ostatnia zmiana: 2010-04-17, 11:48)
Cytuj
Może naszych wrogów będzie chlastać wielkim toporem, a może wygra jego duchowa strona i zostanie potężnym magiem. Niezależnie co wybierze to i tak razem z innymi będzie musiał zmierzyć się z przeciwnikiem
Znowu?

Gramy goblinem, którego banda została wymordowana przez ludzi.
Cele:
-nie podzielić losu reszty członków naszej bandy
-znaleźć inną bandę
-zdobyć jej zaufanie
-piąć się po szczeblach gobliniej kariery, im wyżej w hierarchii tym więcej goblinów możemy wziąć na akcję

Krótki rys historyczny:
Kiedyś to gobliny rządziły światem podając się w opiekę duchom swych przodków. Aż przyszedł czas gdy przybyli znani nam bogowie. Jeden z nich Innos kazał ogłosić się panem stworzenia, królem wszechświata itd. Dumne goblińskie klany nie chciały uznać nowego boga, więc ten w odwecie rzucił na nie klątwę. Skarlił ich rasę, a potem natchnął i wysłał przeciw nim istoty, które oddały mu hołd-ludzi. Ci zniszczyli goblinie miasta i sprofanowali ołtarze, polowali na niedobitków, którzy ukryli się w górach i podziemiach. Innos był zadowolony. Rasa, która oponowała jego władzy żyła teraz jak zwierzęta. Gobliny przestały być liczącą się siłą w nadchodzących wojnach bogów.
W związku z tym:
-odzyskać przedmiot będący artefaktem z czasów świetności goblinów z łap ludzi/smoków/truposzy/demonów/innych goblinów

Inne questy:
-zaopatrzenie bandy w żarcie
-kradzież jedzenia
-knucie z orkami
-polowania na pojedynczych ludzi
-zastawianie pułapek z udziałem członków innej bandy
-konkurowanie z innymi bandami goblinów
-nieudana akcja: napad na Cavalorna kończy się fiaskiem, bo na pomoc przybywa mu Bezimienny


Eksperymentowałem trochę z goblinami i mogę stwierdzić iż się da to zrobić. I wcale nie jest takie trudne! Goblin nie może wiele, nie może nawet podnieść przedmiotu jak ork czy człek, ale przecież są na to sposoby.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Gother jak do tej pory jest to najlepszy pomysł!!! Oryginalny, ale i ciekawy. Interesuje mnie to. Dobry ten ostatni Quest z nieudaną akcją na Cavalorna. Nawiązanie do prawdziwej gry. Ciekawe. Naprawdę ciekawe. Pisz więcej.
 

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
;(   Ech, widać że mój Lezalit przegrał z bandą goblinów. Heh, wyobrażam sobie jak kilka legionów tych małych wojów atakuje Khorinis :)
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
nie mówię, że pzegrałeś, może ci się uda. Tylko zrób coś innego . Masz 2 miejsce
 

Bragamus

Bragamus

Użytkownicy
posty29
Propsy8
  • Użytkownicy

Bragamus

Nowy pomysł na moda
#15 2010-04-17, 18:03(Ostatnia zmiana: 2010-04-17, 18:38)
Przygotujcie się na dłuuugie czytanie :D

Gothic Prison
Na wyspie Irdoraht przed przybyciem na nią smoka ożywieńca orkowie mają mały obóz zaopatrzeniowy. Gramy jednym z niewolników, którzy pracują dla orków przy wydobywaniu siarki oraz kwarcytów oraz przy rozładunku towarów. Bohater nazywa się Robin i dostaje szansę od herszta orków na pracę dla nich. Zdobywamy zaufanie wszystkich orków i dostajemy pancerz i broń. Możemy wcześniej skończyć grę np. gry zostajemy najemnikiem orków pojawia się dialog z hersztem orków że chcemy wypłynąć na kontynent wraz z następnym statkiem albo spróbować uzbroić więźniów więźniów pokonać orków.
Orkowie:
Vrek-herszt orków
Sallo-magazynier
Mos-Bak-stażnik
Vill-kowal
Więźniowie:
Nikolas, Null, Havar, Birk

Fever Rubs

Po odpłynięciu Bezimiennego na Irdoraht na wyspie Khorinis odnaleziono pokłady rubinów na północy wyspy. Wielu ludzi wyruszyło ich szukać. W tym samym czasie w Jarkendarze magowie wody odnaleźli starożytny młot Adanosa który został ukradziony przez bandytów na służbie u Zeda przywódcy poszukiwaczy. Bandyci oddali broń poszukiwaczom którzy rozbili duży obóz niedaleko piramid uniemożliwiając Magom Wody powrót na Khorninis. Bandyci po wykonaniu zadania zniszczyli most uniemożliwiając dotarcie do północnej części wyspy i zaszyli się niedaleko słonecznego kręgu. W pobliżu jeziora znajdują się 2 grupy poszukiwaczy rubinów którzy są napadani przez bandytów i nie mogą uciec. Magowie Wody wykorzystując całą swoją moc teleportują Saturasa niedaleko legowiska czarnego trolla gdzie zaczynamy grę. Gramy myśliwym Grimbaldem którego Saturas prosi o pomoc w odzyskaniu broni z rąk poszukiwaczy. Wykonując zadania w obozie bandytów oraz poszukiwaczy rubinów dowiemy się coraz więcej informacji o poszukiwaczach i młocie Adanosa.
Bandyci:
Lar-herszt
Ben- prawa ręka szefa
Zerrick- myśliwy
Morn-osiłek
Narn-rozbójnik
Olaf-kucharz i alchemik
I grupa kopaczy:
Pirk-przywódca
Mark-kopacz
Harn-były kowal
Hank-handlarz
II grupa kopaczy:
Calvert-przywódca
Barry-magazynier
Harry-kopacz
Frank-myśliwy

Gothic II NK Battle

Po wypłynięciu Bezimiennego z Khorninis niektórzy z obywateli miasta słyszeli pogłoski o ogromnej kopalni złota w Jarkendarze. Rozbili obóz w ruinach ( Magowie Wody teleportowali się na kontynent). Przejście do obozu piratów zostało zawalone. Gramy obywatelem portu który przybył tutaj się wzbogacić – Bradlockiem. Wykonujemy zadania w obozie w ruinach i idziemy na przeszpiegi na bagna. Potem atakujemy wszystkimi członkami obozu na bandytów.
Obóz w ruinach:
Bolg-przywódca
Moe-trener walki
Joe-handlarz
Regis-złodziej
Dar-straznik
Gohar-kowal
Robin-mysliwy
Ed-zwiadowca
Al.-osiłek
Moz-handlarz bronią
Kyle-kucharz
Orry-strażnik Bolga
Bandyci:
Thorus-szef
Huno-kowal
Snaf-karczmarz
Edgor-strażnik obozu
Logan-bandyta
Dron-szef myśliwych
Sancho-pijak
Aaron-kumpel Drona
Skinner-zdrajca
Finn-kopacz
Fisk-handlarz
Scatty-handlarz
Rączka-bandzior
Gopaz-szef obozowiska
Orzeł-strażnik na bagnach

Gothic II Old Island
Akcja rozgrywa się na wyspie położonej niedaleko Varantu- Azgadzie. Na wyspie znajduje się obóz mieszkańców pustyni. Akcja rozgrywa się za czasów bariery, kiedy jeden ze statków ze skazańcami rozbił się na tej wyspie. Skazańcy zamordowali królewskich strażników i rozeszli się po całej wyspie. Niedawno na wyspie odnaleziono pokłady rudy. Król wysłał małą ekspedycję paladynów na wyspę, aby zbadali tę wiadomość. Ruda także przyciągnęła orków oraz mały oddział piratów, którzy współpracują z orkami. Paladyni rozbili obóz w wiosce niedaleko osady. W modzie wcielamy się w Ferosa, który postanowił wrócić do swojego ludu (był przywódcą osady) i zamieszkać tam. Musimy zaprowadzić na wyspie porządek i przejąć władzę.
Lokacje:
1)Osada   2)Wioska   3)Obóz orków      4)Obóz bandytów   5)Wybrzeże

Osada:
Lewis-przywódca
Fox-karczmarz
Logis-drwal
Edgar-farmer
Carl-kowal
Byk-strażnik osady
Gabar-magazynier
Bob-drwal
Stafford-nadzorca prac
Wioska:
Dan-sołtys
Mike-kupiec
Garry-robotnik
Sandro-budowniczy
Glen-robotnik
Julia-żona Mike’a
Homm-myśliwy
Obóz orków:
Totos-herszt
Mun-Black-szaman
Rębiczerep-strażnik
Sunder-kusznik
Obóz bandytów:
Finch-morderca
Joe-szef
Brock-osiłek
Rolf-bandyta
Seenor-alchemik
Roy-uciekinier
Wybrzeże:
Scarfit-kapitan
Sellar-strażnik
Ellos-osiłek
Mick-kupiec
Ekspedycja paladynów:
Cedric-przywódca paladynów
Arnold-paladyn
Henry-paladyn
Jerrolda-paladyn
Olav-strażnik
Jaskinia na wybrzeżu:
Lifty-złodziej
Obóz najemników:
Trey-szef
Molar-trener siły
Lemuel-kupiec
Jim-strażnik
Możemy zostać przywódcą najemników poprzez zabicie Treya który podburzał ludzi przeciwko Ferosowi.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
No ciekawe, długie. I tak zostaje przy pomyśle Gothera. Ale pochwalam ciężką pracę wspomnę cię kiedyś.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
No ciekawe, długie. I tak zostaje przy pomyśle Gothera. Ale pochwalam ciężką pracę wspomnę cię kiedyś.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
No ciekawe, długie. I tak zostaje przy pomyśle Gothera. Ale pochwalam ciężką pracę wspomnę cię kiedyś.
 

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam kolejny pomysł

Wcielamy się w syna Akila Richarda, który przybywa do nowego Khorina(Khorinis zostało zrównane po przybyciu orków, paladyni ich pozabijali na rozkaz Rhobara III i wybudowali osadę) w poszukiwaniu szczęścia.
Tam poznaję Julię w której się zakochuje z wzajemnością, lecz jej ojciec wójt uznaje spotykanie się wieśniaka z córką wójta za niestosowne i grozi mu, że jak będzie się z nią spotykał to wsadzi go na statek do myrtany. Skoro nie może się spotkać z nią jako wieśniak to czemu nie mógłby jako Szlachcic, Magnat albo równie ktoś wysoko postawiony. Tak właśnie myśli Richard. Rozpoczyna swoją karierę jako właściciel ziemski. Odnajduje miejsce w którym była farma ojca i powoli rozkręca swój biznes mając na początku tylko chatę, mały skrawek pola i kilka narzędzi.

Główne zadanie:
Zdobądź przychylność ojca Julli
Ślub z Julią

Inne zadania:
1Pnij się w górę i zostań kimś ważnym
2Zdobądź strój i broń godny szlachcica
3Spotkaj się potajemnie z Julią
4Rozbuduj Farmę
5Znajdź bandytów którzy ukradli owcę i się z nimi rozpraw
6Pojedynek o serce Julii
7.Obrona farmy (powtarza się kilka razy)
8.Broń miasta przed bandytami pod wodzą Herszta Vitusa
i parę innych na które nie mam już pomysłu

Myślę że zaciekawi cię mój pomysł
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry