Dobra spróbuję wytłumaczyć na podstawie kowalstwa
// ------ Smith ------ // Talent 13
INSTANCE MENU_ITEM_TALENT_13_TITLE(C_MENU_ITEM_DEF)
{
posx = STAT_B_X1;
posy = STAT_TAL_Y + 15*STAT_DY;
fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags=flags & ~IT_SELECTABLE;
};
instance MENU_ITEM_TALENT_13_SKILL(C_MENU_ITEM_DEF)
{
posx = STAT_B_X2;
posy = STAT_TAL_Y + 15*STAT_DY;
fontName = STAT_FONT_DEFAULT;
flags=flags & ~IT_SELECTABLE;
};
Dobra po kolei:
Instancja skilla (13 dotyczy kowalstwa, jest zapisane w plik text.d)
Pozycja teksty (B oznacza tą drugą kolumnę , gdzy naciśniesz "b" w grze; x1 pozycja osi x w odległości 3800 od punktu zerowego (jest gdzieś wcześniej opisane, znajdziesz za pomocą ctrl+f))
Oś y, czyli wysokość, na jakiej znajduje się tekst skilla (stat_dy oznacza wysokość wyjściową(w tym wypadku 300, bo tyle wynosi stat_dy) pomnożona przez 15
Reszta pozostaje bez zmian, bo czcionka musi być taka sama
Aha jeszcze drugi instance:
posx = STAT_B_X2; , czyli pozycja tekstu typu "-" lub "Uczony" (można zmienić w pliku text.d trzeba poszukać); w tym przypadku x2 wynosi 6100 od punktu zerowego (oczywiście można to zmienić jeśli coś nie pasuje; trzeba znaleźdź za pomocą ctrl+f w pliku menu)
Oś y pozostaje taka sama, bo muszą być na tej samej wysokości, prawda? ^_^
Jeśli czegoś jeszcze nie rozumiesz pisz tutaj.