- oryginalność- podaj mi inną taką grę
[/size][/font]
jeśli tworzysz nowe realia, to raczej od ciebie zależy oryginalność produkcji, a nie od podstawki
- na grafikę są patenty np dzieła gutka fiutka, HDR
[/size][/font]
dzieła gutka? to znaczy, że patentem jest wrzucenie do moda czyjegoś dzieła? daj spokój.
- łatwość modowania
nie wypowiem się, nie moddowałem
- duże możliwości modowania- słonie, czołgi, samoloty, armaty, systemy zarządzania królestwem
jeśli potrafisz, to i w gothicu możesz to wykonać. udowodnił to chociażby xardas17 tworząc bodajże możliwość latania na smoku
- jeżeli chcesz tylko pozmieniać pierdoły to wystarczą ci edytory bez żadnego bawienia się w skryptach
do zmiany pierdół nie trzeba praktycznie żadnej wiedzy, co najwyżej odrobinę logicznego myślenia.
- prosty język (nie wiem czy jest prostrzy od tego w Gothicu)
nie wypowiem się, nie znam języka miba
- możliwość korzystania z wielu tekstur w sensie normalek itp. a jeżeli jakiegoś "rodzaju" M&B nie obsługuje to można napisać własny shader
o ile się nie mylę, to ktoś na tym forum wspominał o możliwości napisania własnych shaderów.
- system walki
strasznie sztuczny, chociaż nieco poprawiono go w warbandzie
Rozjebał mnie tekst że M&B straszy grafiką. Włącz Gothica, potem M&B i wtedy komentuj.
to że jedna gra ma gorszą grafikę od drugiej, nie znaczy, że ta druga ma dobrą