NPC prowadzi nas do waypointa po dialogu. 5618 14

O temacie

Autor mikserland

Zaczęty 12.02.2010 roku

Wyświetleń 5618

Odpowiedzi 14

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
Jak w temacie, po rozmowie NPC prowadzi nas do pewnego waypointu. Wzorowałem się na dialogach Laresa, Festera, ale miałem błędy w funkcjach, i nie wiedziałem o co chodzi. Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

EDIT: Jak zrobić, żeby NPC nas zaprowadził po dialogu do waypointu?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Podsumujmy: Oczekujesz odpowiedzi na pytanie, którego nie ma?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

zabadeusz

zabadeusz

Użytkownicy
posty59
  • Użytkownicy
Funkcje:
http://themodders.org/index.php?showtopic=...amp;#entry82359
FUNC VOID AI_GotoWP (VAR C_NPC n0, VAR STRING s0 ) { };
// Npc-Instanz läuft zum namentlich angegeben Waypoint
FUNC VOID AI_GotoFP (VAR C_NPC self, VAR STRING fpName) {};
// Sucht sich einen Freepoint im Umkreis von 20m vom NSC, bewegt sich dorthin und richtet sich entsprechend aus.
Tu masz funkcje prowadzenia do waypointu i freepointu. Pierwsza zmienna jest instancją klasy C_Npc a druga to nazwa waypointa/freepointa, np:
AI_GotoWP (Lares, WAY_IN_TOWN_01);
klasa C_npc:
http://themodders.org/index.php?showtopic=2764
 

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
Podsumujmy: Oczekujesz odpowiedzi na pytanie, którego nie ma?

W temacie nie ma?



@zabadeusz

trochę nie rozumiem tego co napisałeś.... mógłbyś wyjaśnić bardziej? (o ile się da)
 

zaczynammoding

zaczynammoding

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
ściągnij se easy dialog maker i zrób rozmowę po której on będzie cię prowadził tam są takie funkcje
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
W temacie nie ma?
Możesz mi powiedzieć, z czym masz problem, bo ja tego nie rozumiem?

"elo, robie se x, ale mam błąd i nie rozumiem pomóżcie."

I jak pomóc, skoro tylko ty wiesz, z czym masz problem?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
Możesz mi powiedzieć, z czym masz problem, bo ja tego nie rozumiem?

"elo, robie se x, ale mam błąd i nie rozumiem pomóżcie."

I jak pomóc, skoro tylko ty wiesz, z czym masz problem?


Dobrze, napiszę prościej.  Zrobiłem dialog, z pewnym NPC, który po skończeniu dialogu ma nas zaprowadzić do pewnego waypointa. Nie wiem tylko jak zrobić, aby ten NPC nas tam zaprowadził. Dialog mam już zrobiony, i wszystko jest git, tylko mam ten problem. Teraz rozumiesz?

Wiem, że trzeba zrobić coś z rutyną, i chyba waynetem.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Wzorowałem się na dialogach Laresa, Festera, ale miałem błędy w funkcjach, i nie wiedziałem o co chodzi.
Jakie miałeś błędy? Połączyłeś waypointy?

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
Jakie miałeś błędy? Połączyłeś waypointy?


Wyskakiwało coś z FUNCO void, ale już to naprawiłem. Tylko, że nie wiedziałem o połączeniu waypointów. Jak się to robi? Szukałem w spacerze, ale nie znalazłem.
 

zaczynammoding

zaczynammoding

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
 

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
Cytat: zaczynammoding link=topic=8903.msg82709#msg82709 date=Feb 13 2010, 11:02 AM\'
http://themodders.org/index.php?showtopic=46 tu masz tutka o waypoitach


Dzięki, myślałem, ze to tylko jak wstawiać waypointy. Następnym razem będę czytał wszystko.

EDIT: Połączyłem te dwa waypointy i nic. Dalej NPC stoi w miejscu. W g2nk patrzałem waynet i tam wszystkie waypointy były chyba ze sobą połączone. Też muszę tak zrobić?
 

Goran

Goran

Użytkownicy
posty168
Propsy39
  • Użytkownicy
Jak zrobić żeby nas NPC podczas dialogu prowadził do waypointu, pod warunkiem jeśli są połączone. Mam takie coś, to jest część dialogu.

Cytuj
FUNC VOID DIA_BAU_4308_Guido_torlof_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_BAU_4308_Guido_torlof_15_00"); //Przysyła mnie Torlof. Jesteś szpiegiem najemników?
   AI_Output (self, other,"DIA_BAU_4308_Guido_torlof_55_01"); //A skąd mam pewność że to Torlof cię tu przysłał?
   AI_Output (other, self,"DIA_BAU_4308_Guido_torlof_55_02"); //Możesz się go zapytać ...
                    AI_Output (self, other,"DIA_BAU_4308_Guido_torlof_55_03"); //Dobra, chodzmy do Torlofa.

I co dalej napisać żeby NPC prowadził nas do tego waypointu. Napiszcie mi co mam wstawić po tym dialogu. Z góry thx ;)
 


Goran

Goran

Użytkownicy
posty168
Propsy39
  • Użytkownicy
Ale dalej nie rozumiem. Co to znaczy to Guide? Mam dwa waypointy. Jeden w którym jestem teraz: NW_CASTLEMINE_TOWER_CAMPFIRE_02
I rozmawiam z NPC'em i potem on prowadzi mnie do :  NW_BIGFARM_PATH_04_1
Jest rozmowa:
Cytuj
FUNC VOID DIA_BAU_4308_Guido_torlof_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_BAU_4308_Guido_torlof_15_00"); //Przysyła mnie Torlof. Jesteś szpiegiem najemników?
AI_Output (self, other,"DIA_BAU_4308_Guido_torlof_55_01"); //A skąd mam pewność że to Torlof cię tu przysłał?
AI_Output (other, self,"DIA_BAU_4308_Guido_torlof_55_02"); //Możesz się go zapytać ...
AI_Output (self, other,"DIA_BAU_4308_Guido_torlof_55_03"); //Dobra, chodzmy do Torlofa.
Proszę o przykład. Co tu dalej mam wpisać i co wpisać w skrypcie NPC'a przy jego rutynie.
Proszę o pomoc.
 

mikserland

mikserland

Użytkownicy
posty63
  • Użytkownicy
Niestety nie wiem jak ci pomóc, a co do mojego problemu, to połączyłem waypointy, jest ich pięć, i gdy zaprowadzi mnie do jednego to stoi, i nic dalej nie robi, ale ciekawe jest, że w nocy jest na końcu drogi, a w południe w innym waypoincie. I dalej nie wiem co zrobić.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry