O matko! Podczas reparsowania skryptów w Spacerze chyba ponad ze 40 błędów wyskoczyło. Cały dialog jest źle zrobiony! Jeżeli ktoś miałby czas i chęć to mógłby ten dialog przerobić tak aby działał? Bo nie chciało mi się robić 50 screenów żeby pokazać wam błędy, ale myślę iż sami natraficie na nie, tu wam skrypt podaję:
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Robota
///////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Lumbermil_robota (C_INFO)
{
npc = EBR_8000_Lumbermil;
nr = 1;
condition = DIA_Lumbermil_robota_condition;
information = Dia_Lumbermil_robota_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Witam, jestem tu nowy. Chciałbym zaoferować swoje usługi.";
};
FUNC int DIA_Lumbermil_robota_condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Lumbermil_robota_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Lumbermil_robota_1_01"); //Witam, jestem tu nowy. Chciałbym zaoferować swoje usługi.
AI_Output (self, other,"DIA_Lumbermil_robota_1_02"); //Zdążyłem to zauważyć wcześniej, niż tutaj wszedłeś.
AI_Output (self, other,"DIA_Lumbermil_robota_1_03"); //A tak przy okazji, to czego tutaj szukasz?
AI_Output (other,self,"DIA_Lumbermil_robota_1_04"); //Chcę do was dołączyć!
AI_Output (self, other,"DIA_Lumbermil_robota_1_05"); //Co chcesz zrobić? A niby dlaczego miałbyś do nas dołączyć?
AI_Output (other,self,"DIA_Lumbermil_robota_1_06"); //Bo nie chcę dołączyć do tych szczurów ze Starego Obozu. Wolę do was i wolę służyć Królu.
AI_Output (self, other,"DIA_Lumbermil_robota_1_07"); //Aha! No i co w związku z tym? Mhm... może znalazła by się dla ciebie jakaś robota.
AI_Output (other,self,"DIA_Lumbermil_robota_1_08"); //Zamieniam się w słuch!
AI_Output (self, other,"DIA_Lumbermil_robota_1_09"); //Więc słuchaj. W Starym Obozie pojawił się nowy cień. Nie jest to zwykły cień. Jest to szpieg ze Starego Obozu. Dostał za zadanie obserwowanie naszego obozu i donoszenie informacji do Gomeza na temat wszystkiego co dzieje się w naszym obozie.
AI_Output (other,self,"DIA_Lumbermil_robota_1_10"); //A na czym miałoby polegać moje zadanie?
AI_Output (self, other,"DIA_Lumbermil_robota_1_11"); //Masz wyciągnąć wszystko od niego na temat planów Starego Obozu. Gdy dowiesz się wystarczająco wszystkiego. Zabij go.
AI_Output (other,self,"DIA_Lumbermil_robota_1_12"); //A gdzie dokładnie przebywa ten cień?
AI_Output (self, other,"DIA_Lumbermil_robota_1_13"); //Gdzieś nie daleko targowiska. A gdzie to dokładnie ci nie powiem. Na pewno gdzieś blisko targowiska a areny. Nie wiem, przetrząśnij każdy zakątek obozu, aż go znajdziesz.
Log_CreateTopic(CH1_Lumbermilquest, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_Lumbermilquest, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( CH1_Lumbermilquest, "Lumbermil, szef obózu Gwardii Królewskiej, prosił mnie abym dowiedział się jak najwięcej informacji na temat tego obozu. Ponieważ chyba coś się szykuje. W Starym Obozie powinienem znaleźć jednego ze szpiegów Gomeza.")
};
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Zabilem
///////////////////////////////////////////////////////
instance DIA_Lumbermil_zabilem (C_INFO)
{
npc = EBR_8000_Lumbermil;
nr = 1;
condition = DIA_Lumbermil_zabilem_condition;
information = DIA_Lumbermil_zabilem_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Mam wszystkie potrzebne informacje na temat sytuacji w Starym Obozie, i zabiłem tego drania!";
};
FUNC int DIA_Lumbermil_zabilem_condition()
{
IF (Npc_IsDead(STT_9000_Ronald))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Lumbermil_zabilem_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Lumbermil_zabilem_1_01"); //Mam wszystkie potrzebne informacje na temat sytuacji w Starym Obozie, i zabiłem tego drania!
AI_Output (self, other,"DIA_Lumbermil_zabilem_1_02"); //Świetna sprawa! Opowiadaj!
AI_Output (other,self,"DIA_Lumbermil_zabilem_1_03"); //Wiadomość nie jest dobra, aczkolwiek Stary Obóz planuje zajęcie tego obozu. Za kilka dni wyśle tutaj garnizon składający się z 10 strażników, który ma zająć ten obóz.
AI_Output (self, other,"DIA_Lumbermil_zabilem_1_04"); //Co?! Za kilka dni? Dobrze że nie garnizon składający się z 20 strażników. Ale tak czy siak, może odeprzemy atak. No ale cóż, naprawdę bardzo nam pomogłeś! Jednak to nie wszystko! Musisz jeszcze coś dla mnie zrobić!
AI_Output (other,self,"DIA_Lumbermil_zabilem_1_05"); //O co chodzi?
AI_Output (self, other,"DIA_Lumbermil_zabilem_1_06"); //Po prostu przynieś mi 20 butelek wina! A wtedy staniesz się jednym z nas!
AI_Output (other,self,"DIA_Lumbermil_zabilem_1_07"); //W porządku.
Log_CreateTopic(CH1_Lumbermilquest, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_Lumbermilquest, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( CH1_Lumbermilquest, "Lumbermil każe mi przynieść 20 butelek wina. Wtedy stanę się jednym ze strażników Gwardii Królewskiej.");
};
instance DIA_Lumbermil_wino (C_INFO)
{
npc = EBR_8000_Lumbermil;
nr = 1;
condition = DIA_Lumbermil_wino_condition;
information = Dia_Lumbermil_wino_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Mam wino!";
};
FUNC int Dia_Lumbermil_wino_condition()
{
IF (Npc_HasItems(other,ItFoWine<= 20))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Lumbermil_wino_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Lumbermil_wino_1_01"); //Mam wino.
AI_Output (self, other,"DIA_Lumbermil_wino_1_02"); //Świetnie! Oddaj mi je.
AI_Output (other,self,"DIA_Lumbermil_wino_1_03"); //Proszę.
B_GiveInvItems(self,other,itmi_nugget,100);
AI_Output (self, other,"DIA_Lumbermil_wino_1_04"); //Dobrze, masz tu 100 bryłek rudy na zakup jakiegoś sprzętu.
Log_CreateTopic(CH1_Lumbermilquest, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_Lumbermilquest, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( CH1_Lumbermilquest, "Przyniosłem Lumbermilowi 20 butelek wina. Widać że był zadowolony.");
};
instance DIA_Lumbermil_doobozu(C_INFO)
{
npc = EBR_8000_Lumbermil;
nr = 2;
condition = DIA_Lumbermil_doobozu_condition;
information = Dia_Lumbermil_doobozu_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Czy mogę już do was dołączyć?";
};
FUNC int Dia_Lumbermil_doobozu_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, Dia_Lumbermil_wino ))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Lumbermil_doobozu_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Lumbermil_doobozu_2_01"); //Czy mogę już do was dołączyć?
AI_Output (self,other,"DIA_Lumbermil_doobozu_2_02"); //Oczywiście! Nie pozostaje mi nic innego jak.. Witaj w drużynie przyjacielu! Proszę oto twój pancerz! Noś go z dumą! A teraz znikaj. Jutro dostaniesz jakieś nowe zadania.
B_GiveInvItems(self,other,Grd_armor_i,1);
AI_Output (self,other,"DIA_Lubmermil_doobozu_2_03");Dzięki! Na pewno jutro się tu zjawię!
other.guild = GIL_GRD; //
Npc_SetTrueGuild (other, GIL_GRD);///
;{