Dyskusja i opinie o modzie 526205 1281

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.02.2008 roku

Wyświetleń 526205

Odpowiedzi 1281

archanixex

archanixex

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
Czas zapłaty to będzie najlepszy mod  do G1 wszech czasów (przepraszam że najprawdopodobniej ktoś mnie wyprzedził i to powiedział).
 

GeneralLee

GeneralLee

Użytkownicy
posty169
  • Użytkownicy
hm.... sądzę że będzie niezły ale nie oceniajmy póki nie zagramy  :lol2:
 

archanixex

archanixex

Użytkownicy
posty22
  • Użytkownicy
(lecz z drugiej strony jak będę tak dalej chwalić to jeszcze powstanie nam jakieś g3 a przecież tego nie chcemy)
 

Nastro

Nastro

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
hmm. może i racja, ale i tak każdy wie że to bedzie świetny mod (Widząc po screenach i filmikach)  :)
 

Guive

Guive

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
zapowiada się ciekawie, nie mogę doczekać się premiery lub chociażby demo.
Podobają mi się ulepszenie graficzna od większych do tych drobnych (ulepszenie wodospadów, światło wpadające do domów itp.) oraz dużo nowości. Pozdrawiam, życzę wesołych świąt i udanych prac nad projektem
 




Menelgame, proszę o kliknięcie:

http://change.menelgame.pl/change_please/1349128/

Pjontka

Pjontka

Użytkownicy
posty45
Propsy2
  • Użytkownicy
Cóż to co nam się podoba a to co jest to czasami 2 różne rzeczy (nie mówie że w tym przypadku też tak będzie)
Popatrzcie chociażby na G3 czy jego dodatek . Mysle ze sa to 2 porazki ktore nie powinny sie ukazac (szczegolnie dodatek)
Dlatego zwracam się z prośbą do tych którzy tworzą moda , aby zwrócili dużą uwagę na balansację świata . No to tyle , owocnych prac i pijanego sylwestra zycze :)
 

Arathor

Arathor

Użytkownicy
UberKleiner
posty156
  • Użytkownicy
  • UberKleiner
Dobra dobra trochę mnie poniosło z tą emeryturą TM za co przepraszam was bardzo :D

Wracając do sprawy.

Uważam że CZ jest projektem pierwszej klasy mym zdaniem i mam nadzieje że będzie mi dane napisać relacje z bety modu naprawdę niemogę się doczekać :)
 
Powiem krótko, TheSnajper opanuj się człowieku albo nie rób wogóle modyfikacji.

mcmoherlol

mcmoherlol

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Mam tylko nadzieję, że panowie z ''The Modders'' nie przesadzą z długością modyfikacji i że nie będzie sytuacji takiej jak np. w Far Cry 2. Swoją drogą fajnie byłoby dodać czary defensywne ponieważ jest ich bardzo mało. Dziękuję.
 
Wszystko jest możliwe...

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Dyskusja i opinie o modzie
#228 2008-12-29, 21:24(Ostatnia zmiana: 2008-12-29, 21:25)
Długość FC2 jest jak najbardziej dobra, zaś problemem gry jest wszechobecna nuda i kiepska aranżacja fabuły która swoją drogą również nie ogrywa żadnej istotnej roli.

Czas Zapłaty będzie prawdopodobnie najdłuższą i najbardziej rozbudowaną modyfikacją przeznaczoną na platformy Gothic. Samą długością mod przebije bądź będzie porównywalny z Gothic 2. Na nudę nie będziecie narzekali, gdyż prawie całkowicie zrezygnowaliśmy z typowych dla serii zadań typu przynieś/zanieś. Zostały one ograniczone do minimum a wszystkie obecne mają nieco większe uzasadnienie i zabarwienie fabularne niżeli zbieranie rzepy dla rolnika aby zdobyć jego zaufanie. Pojawi się również kilka cutscenek i spektakularnych skryptowanych sytuacji które rozmachem biją wszystkie znane wydarzenia z podstawki. Jeśli jednak faktycznie mod okaże się dla Ciebie za długi to nie widzę problemu aby sobie podzielić rozgrywkę na określony czas aby uniknąć znużenia. Przykładowo ja Wiedźmina przechodziłem prawie pół roku grając raz na jakiś czas. W ten sposób gra stała się strawna :) .
 

mcmoherlol

mcmoherlol

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Fajnie. Wszystko fajnie. Mod będzie fajny xD. Szkoda tylko że nie macie praw do modyfikacji silnika. Uważam że gra z lepszą grafiką nabrała by innej barwy. Grafika gothica, choć na swój sposób oryginalna, przejadła się już chyba wielu ludziom. Wiem że poczyniliście pewne postępy ale to tylko kosmetyka. Mimo wszystko nie zmienia to faktu że sam mod będzie super, a Gothic i tak pozostanie wzorem dobrego RPG'a. Mam natomiast pytanie: Czy dałoby się zrobić Shader'a do Gothic'a IINK? To tylko i wyłącznie pytanie :)  . Jeśli tak to czy napisania takiego programu (Shader jest programem) konieczna jest znajomość języka C++? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!
 
Wszystko jest możliwe...

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Ale odpowiednia licencja na stosowne przeróbki nic by nie zmieniła. Engine gry Gothic jest po prostu ZA STARY i nic nie da się z tym zrobić. To nie jest tak że dobieramy się do rdzenia i dajemy dynamiczne cienie, zwiększamy polycount, antyaliasing, obsługę map światła, mapy normalnych, piszemy shadery na nowe textury i wiele innych rzeczy. Całość prac wymagała by gruntownych zmian, że właściwie to już lepiej napisać całą grę od nowa. Nawet jeśli były by takie możliwości to szkoda tracić potencjału na takiego crapa jak Gothic.
 

mcmoherlol

mcmoherlol

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Przykro mi ale i tak Ci nie uwierzę. Wszystko jest możliwe. Musi się dać zrobić shader'a i tyle. Przecież Wiedźmin był robiony na silniku Newerwhinterk'a pierwszego, a efekty (Wiedźmin) ma całkiem przyzwoite jak na dzisiejsze czasy. Nie odpowiedziałeś natomiast na moje drugie pytanie. Czy do napisania shader'a potrzebna jest znajomość języka C++? Jakie jeszcze języki trzeba znać? Pascala? Czy jakieś inne cholerstwo? Proszę odpowiedzieć na moje pytania. Wiem że jetem upierdliwy, ale jest to dla mnie ważne.

PS: Nie uważam Gothic'a za crap. No może oprócz trzeciej części i jego dodatku xD.

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
 
Wszystko jest możliwe...

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Przecież Wiedźmin był robiony na silniku Newerwhinterk'a pierwszego, a efekty (Wiedźmin) ma całkiem przyzwoite jak na dzisiejsze czasy
Tak, masz rację, ale CDPR zmodyfikował silnik gry i miał do tego odpowiednie narzędzia. Modderzy nie mają takich bajerów.

Cytuj
Czy do napisania shader'a potrzebna jest znajomość języka C++?
Do napisania jakiekolwiek programu potrzebna jest znajomość jakiekolwiek języka programowania. Najczęściej do tego typu rzeczy używa się właśnie C++.

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
licencja nic by nie zmieniła też z innych powodów. Nawet gdybyśmy uzyskali kod źródłowy, to to jest raczej wciąż za trudne. Nowoczesne wydajne algorytmy stosowane do przetwarzania grafiki są dość skomplikowane, a same struktury danych przechowujące informacje o świecie gry wymagałyby solidnego przemyślenia.

a co do shaderów to istnieje kilka języków specjalnie przygotowanych do ich pisania. oczywiście trzeba też znać jakiś język ogólnego przeznaczenia, aby je odpalić.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Cytuj
Przecież Wiedźmin był robiony na silniku Newerwhinterk'a pierwszego, a efekty (Wiedźmin) ma całkiem przyzwoite jak na dzisiejsze czasy.

Na PRZEROBIONYM silniku. To nie są jakieśtam modyfikacje tylko ogrom bardzo zaawansowanej i skomplikowanej roboty która przerasta modderów. Przecież do tego nie ma nawet dokumentacji, jak chcesz to ugryźć?

Cytuj
Nie odpowiedziałeś natomiast na moje drugie pytanie.

Bo nie znam odpowiedzi. Jestem grafikiem a nie programistą grafiki.

Cytuj
PS: Nie uważam Gothic'a za crap

Ale ja owszem.
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
Sporadycznie korzystam z ubuntu 5.10. Są nowsze wersję jednak nie widzę potrzeby ściągania czy zamawiania kopii nowej mimo że jest to darmowe. Z mojej perspektywy jest to jeden z najlepszych wyborów dla osoby która całe życie przesiedziała na systemie z w pełni graficznym gui i "uproszczoną" obsługą.
 

mcmoherlol

mcmoherlol

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
THX.
 
Wszystko jest możliwe...

orcwarrior

orcwarrior

Moderator działu
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • Moderator działu
to tak, masz wizje, chcesz złamać prawa licencji moddingu gothica, a znasz się choć trochę na reverse-engineeringu? Nawet jezeli troche, to i tak mało. Jezeli jednak tak to życze miłej zabawy pogrążając się w reanimowaniu czegoś, co i tak dawno powinno umrzeć.
 



mcmoherlol

mcmoherlol

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Dziękuję że mi to uświadomiłeś. Niestety nie znam się na inżynierii wstecznej. No ale nie mogę odpowiedni zmodyfikować GRY, aby obsługiwała mi shader'y? ".Jezeli jednak tak to życze miłej zabawy pogrążając się w reanimowaniu czegoś, co i tak dawno powinno umrzeć". Więc po co tworzysz czas zapłaty? Nie rozumiem...
 
Wszystko jest możliwe...

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Cytat: mcmoherlol link=topic=661.msg41818#msg41818 date=Jan 4 2009, 23:02\'
Dziękuję że mi to uświadomiłeś. Niestety nie znam się na inżynierii wstecznej. No ale nie mogę odpowiedni zmodyfikować GRY, aby obsługiwała mi shader#msgote author=mcmoherlol link=topic=661.msg41818#msg41818 date=Jan 4 2009, 23:02\']Dziękuję że mi to uświadomiłeś. Niestety nie znam się na inżynierii wstecznej. No ale nie mogę odpowiedni zmodyfikować GRY, aby obsługiwała mi shadery? ".Jezeli jednak tak to życze miłej zabawy pogrążając się w reanimowaniu czegoś, co i tak dawno powinno umrzeć". Więc po co tworzysz czas zapłaty? Nie rozumiem...


Bo po co ma przerywać 3 lub 2 letnie trudy pracy?? Zresztą to modyfikacja, a nie gra.
 
Комиссар RBT


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry