Widać że jest 55 fps, doskonale że nie będzie przycinek w rozdzielczości HD, model świata dobrze zoptymalizowany
Z tym jest jeszcze różnie, ale ork nad tym pracuje. Usunięto np dużo zbędnych polygonów, połatano różne dziury, zmniejszono ilość multimateriałów (czymkolwiek one są

) i naprawiono/usunięto klastry miodu w lesie - jak z resztą widać powyżej. Powróciliśmy chyba również do starych modelów drzew znanych z chyba dnia screena 2010, bo poprzednie wyglądały imo paskudnie.
Na screenie oprócz całkowicie nowego modelu zbroi i pochwy widać również odświeżone tekstury kusz. Zasadniczo grafikę 2d mamy prawie w całości załatwioną. Zostało kilka rzeczy do poprawek, jak i kilka większych typu chapterscreeny (które "robimy" od 2008

). Dobrze by było odświeżyć resztę pancerzy z gry, ale każdy kto zna je od strony technicznej wie jak to niestety wygląda.
Ogólnie nie ma wstydu i z grafiki można być zadowolonym. Jedyne co mnie irytuje to ogromna klocowatość terenu i pustki w różnych miejscach; zarówno brak trawy jak i roślinności na górskich tarasach jednak na to już nie mamy zbytnio wpływu bo gra i tak jest mocno obciążona. Wielu ludzi to zarzuca i moglibyśmy to zrobić i się podniecać, gdyby nie wszystko inne. Jednak OR jest ceniony wyżej niż kilka kloców na zadupiach. Może rozwiązaniem by było podzielenie świata na mniejsze strefy/poziomy, jednak wątpię aby na tle przyzwyczajeń z g1 kogoś to satysfakcjonowało nie wspominając już o osobach ze starszym sprzętem.