Problem 2750 2

O temacie

Autor sebastiansok

Zaczęty 16.07.2009 roku

Wyświetleń 2750

Odpowiedzi 2

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam, to znowu ja.... więc tak:
Cytuj
Wg. rad @Xardas17, zrobiłem nowego Humana, i mam dwa duale na plecach, lecz jest malutki problem
No dobra przejde do konkretów:
http://img268.imageshack.us/img268/7633/31558847.jpg
Dobra to zostawię bez komentarza, ale co jest najlepsze, jak wyjmuje jest wszystko wporządku:
http://img193.imageshack.us/img193/6721/85376133.jpg
A teraz po wyjęciu:
http://img150.imageshack.us/img150/199/45132071.jpg
No dobra, wstawiłem także nowy MDS chodzenia z tym ułożeniem broni, znaczy zamieniłem Hum_body_naked, ale i tak to nic nie dało....
Czy muszę zrobić nowy od podstaw MDS chodzenia, a nie przerabiać?
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Problem
#1 2009-07-18, 20:57(Ostatnia zmiana: 2009-07-18, 20:59)
Odpowiedz jest prosta. Przy wyjmowaniu ZSy sa ustawione prawidlowo, w animacji. Jesli chcesz zeby przy bieganiu itp duale dalej byly na plecach, to musisz w innych animacjach tez zmienic ich pozycje (zapisac je z uzyciem nowego BODY). Kupa roboty z tym.


PS:
A tak od siebie jakbym mial cos dodac, to powiem h*jowe te modele mieczy :D
 

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy

sebastiansok

Problem
#2 2009-07-18, 20:59(Ostatnia zmiana: 2009-07-18, 20:59)
modele są na 2h, po drugie u**bało teksture xDD
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry