No dobra jestem w tych sprawach całkowicie zielony.
Znalazłem taką stronę:
http://www.dekstermod.yoyo.pl/showthread.php?t=9
i tam jest w pewnym momencie tak napisane:
"Jeśli chcemy przerobić w gothicu 1 twarz beziego to mamy mały problem.
Np. chcemy mu dać krótkie włosy kogoś innego .
Po przerobieniu tekstury i podmienieniu jej odpalamy gothica.
Ładujemy grę a tutaj... Bezi ma wciąż kitkę !
Aby pozbyć się tego sprytnego zabezpieczenia twórców gry musimy poszperać w pliku z danymi beziego i zrobić tak żeby nie miał hum_had_pony (jego kitki)"
I teraz pytanie:
Gdzie jest ten pilik z danymi Bezimiennego dokładnie? I czy mam po prostu skasować tą linijkę (hum_had_pony)
czy zastąpić to czymś innym?
Plik znajduje się w kolejno Gothic/_Work/Data/Scripts/Content/Story/NPC tam masz pliki z danymi wszystkich npc#msgote author=Cedrik link=topic=6417.msg56699#msg56699 date=1248265370]No dobra jestem w tych sprawach całkowicie zielony.
Znalazłem taką stronę:
http://www.dekstermod.yoyo.pl/showthread.php?t=9i tam jest w pewnym momencie tak napisane:
"Jeśli chcemy przerobić w gothicu 1 twarz beziego to mamy mały problem.
Np. chcemy mu dać krótkie włosy kogoś innego .
Po przerobieniu tekstury i podmienieniu jej odpalamy gothica.
Ładujemy grę a tutaj... Bezi ma wciąż kitkę !
Aby pozbyć się tego sprytnego zabezpieczenia twórców gry musimy poszperać w pliku z danymi beziego i zrobić tak żeby nie miał hum_had_pony (jego kitki)"
I teraz pytanie:
Gdzie jest ten pilik z danymi Bezimiennego dokładnie? I czy mam po prostu skasować tą linijkę (hum_had_pony)
czy zastąpić to czymś innym?[/quote]
Plik znajduje się w kolejno Gothic/_Work/Data/Scripts/Content/Story/NPC tam masz pliki z danymi wszystkich npcków z gry w tym także beziego który nazywa się PC_Hero tam powinieneś znaleźć takie linie:[codebox]
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex Armor-Tex
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 4, 1, "Hum_Head_Pony", 9, 0, -1);
//-------------------------[/codebox] spróbuj usunąć "Hum_Head_Pony" podmienić teksturę no i sam zobaczysz czy działa