Gothic 1 i tekstury twarzy 8529 14

O temacie

Autor Cedrik

Zaczęty 11.07.2009 roku

Wyświetleń 8529

Odpowiedzi 14

Cedrik

Cedrik

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

Cedrik

Gothic 1 i tekstury twarzy
2009-07-11, 19:38(Ostatnia zmiana: 2009-07-11, 19:42)
Mam pewien problem
Nie wiem czy taki post był ale jakby co to przepraszam
A więc:
Gdy zmieniam tekstury twarzy Beziego w goman-ie to zapisuję to i włączam grę. Ale jak rozpoczynam grę to Bezi ma dalej włosy koloru skóry i kitkę zamiast łysej głowy!
Pomocy!
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
a ty chcesz żeby bezi nie miał kucyka? bo nie rozumiem o_o  Jak zmieniasz teksture to zmieniasz teksture a nie model :P
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
Zreparsował pan skrypty?
 

Cedrik

Cedrik

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
No dobra jestem w tych sprawach całkowicie zielony. :)  
Znalazłem taką stronę:
http://www.dekstermod.yoyo.pl/showthread.php?t=9
i tam jest w pewnym momencie tak napisane:
"Jeśli chcemy przerobić w gothicu 1 twarz beziego to mamy mały problem.
Np. chcemy mu dać krótkie włosy kogoś innego .
Po przerobieniu tekstury i podmienieniu jej odpalamy gothica.
Ładujemy grę a tutaj... Bezi ma wciąż kitkę !
Aby pozbyć się tego sprytnego zabezpieczenia twórców gry musimy poszperać w pliku z danymi beziego i zrobić tak żeby nie miał hum_had_pony (jego kitki)"
I teraz pytanie:
Gdzie jest ten pilik z danymi Bezimiennego dokładnie? I czy mam po prostu skasować tą linijkę (hum_had_pony)
czy zastąpić to czymś innym?
 

Casillas

Casillas

Użytkownicy
posty48
Propsy3
  • Użytkownicy
No dobra jestem w tych sprawach całkowicie zielony. :)  
Znalazłem taką stronę:
http://www.dekstermod.yoyo.pl/showthread.php?t=9
i tam jest w pewnym momencie tak napisane:
"Jeśli chcemy przerobić w gothicu 1 twarz beziego to mamy mały problem.
Np. chcemy mu dać krótkie włosy kogoś innego .
Po przerobieniu tekstury i podmienieniu jej odpalamy gothica.
Ładujemy grę a tutaj... Bezi ma wciąż kitkę !
Aby pozbyć się tego sprytnego zabezpieczenia twórców gry musimy poszperać w pliku z danymi beziego i zrobić tak żeby nie miał hum_had_pony (jego kitki)"
I teraz pytanie:
Gdzie jest ten pilik z danymi Bezimiennego dokładnie? I czy mam po prostu skasować tą linijkę (hum_had_pony)
czy zastąpić to czymś innym?

Plik znajduje się w kolejno Gothic/_Work/Data/Scripts/Content/Story/NPC   tam masz pliki z danymi wszystkich npc#msgote author=Cedrik link=topic=6417.msg56699#msg56699 date=1248265370]No dobra jestem w tych sprawach całkowicie zielony. :)  
Znalazłem taką stronę:
http://www.dekstermod.yoyo.pl/showthread.php?t=9
i tam jest w pewnym momencie tak napisane:
"Jeśli chcemy przerobić w gothicu 1 twarz beziego to mamy mały problem.
Np. chcemy mu dać krótkie włosy kogoś innego .
Po przerobieniu tekstury i podmienieniu jej odpalamy gothica.
Ładujemy grę a tutaj... Bezi ma wciąż kitkę !
Aby pozbyć się tego sprytnego zabezpieczenia twórców gry musimy poszperać w pliku z danymi beziego i zrobić tak żeby nie miał hum_had_pony (jego kitki)"
I teraz pytanie:
Gdzie jest ten pilik z danymi Bezimiennego dokładnie? I czy mam po prostu skasować tą linijkę (hum_had_pony)
czy zastąpić to czymś innym?[/quote]

Plik znajduje się w kolejno Gothic/_Work/Data/Scripts/Content/Story/NPC   tam masz pliki z danymi wszystkich npcków z gry w tym także beziego który nazywa się PC_Hero tam powinieneś znaleźć takie linie:[codebox]
   //-------- visuals --------
   //                   animations
   Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
   //                  Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS          Head-Tex   Teeth-Tex    Armor-Tex
   Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0",   4,         1,         "Hum_Head_Pony",   9,          0,         -1);
   
   //-------------------------[/codebox]  spróbuj usunąć "Hum_Head_Pony" podmienić teksturę no i sam zobaczysz czy działa :P
 

muttley

muttley

Użytkownicy
posty567
Propsy381
  • Użytkownicy
A może nie usuwać a Hum_Head_Bald - dla przykładu
 

Cedrik

Cedrik

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
No i właśnie tu jest problem bo jak Casillas napisał:
"Plik znajduje się w kolejno Gothic/_Work/Data/Scripts/Content/Story/NPC(...)"
to ja nie mam w w Content żadnego Story! :D  Jest tylko CUTSCENE i nic więcej. Gra działa mi prawidłowo i wogóle, więc ja nie wiem...może ten plik się gdzieś indziej znajduje? :D
 

CBA

CBA

Użytkownicy
posty100
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A ma pan zainstalowany GMDK? bo bez niego pan za dużo nie zdziała...
 

Cedrik

Cedrik

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Aha no tak zapomniałem zainstalować xD. Dzięki... :D
 

Cedrik

Cedrik

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
No nie! Już mnie to zaczyna denerwować... :]
Jak już jest wszystko zmienione, zrobione  i wogóle i nareszcie reparsuję skrypty to język w gothicu zmienił się na niemiecki. Na szczęście skopiowałem folder scripts i podmieniłem wszystkie pliki oprócz Gothic.dat i wyszło to tak:
Po Polsku jest wszystko oprócz okienka Bezimiennego gdzie wybiera się odpowiedzi i tym podobne na pytania NPC. :D
Da się to jakoś zmienić?
PS. Tyle zamieszania o głupie podmienienie modelu głowy...xD :D
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Nie łatwiej wrzucić polskie skrypty?:D
 

Cedrik

Cedrik

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
No przecież mówię że podmieniam ale jak podmienię też Gothic.dat to znowu będę miał włosy i kitkę...chyba że źle zrozumiałem o co chodzi V3Q... :D
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Ze skryptami nie mam zbyt wiele wspólnego, ale powinno być coś takiego jak gmdk pl :D
 

Cedrik

Cedrik

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
No nareszcie ściągnąłem z internetu polskie skrypty i już działa. Dzięki za pomoc V3Q, CBA, muttley, Casillas i wowoz. Nareszcie moja pierwsza mała "modyfikacja" działa xD. :D
 

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica
Zamykam zatem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry