Requiem for a witcher - Modyfikacja grupy Square Crusaders 23317 70

O temacie

Autor

Zaczęty 30.12.2008 roku

Wyświetleń 23317

Odpowiedzi 70

Kazzmir
  • Gość
Wiedźmin nie jest szpiegiem. Wiedźmin nie stoi po niczyjej stronie. Wiedźmin jest tylko wiedźminem.

Akcja modyfikacji rozgrywa się po wydarzeniach, które miały miejsce w grze. Geralt, zwany Białym Wilkiem trafia do Koviru w poszukiwaniu zleceń. Staje przed nim kolejne wyzwanie - podczas rozmowy z bankierem dowiaduje się o problemach w jednej z kopalni w Kovirze. Kopalnie są siłą gospodarczą Koviru i Poviss, komuś bardzo zależy na ich przejęciu lub unicestwieniu. Wielki powrót zwiastuje wielkie kłopoty.

W Kovirze nikomu nieznany kupiec przejmuje większość kopalń, stanowiących gospodarczą potęgę królestwa. Uwagę władcy od całego precedensu odwraca brzęcząca sakiewka. Niespodziewanie stara kopalnia zaczyna nieźle prosperować, dzięki krasnoludzkiej technice. Nie wszyscy podzielają entuzjazm okolicznej ludności. Wielkimi krokami zbliża się koronacja następcy tronu, na którą przybyli władcy największych państw z Królestwa Północnego (m.in. Redanii i Temerii). Pont Vanis staje się sceną szpiegowskich intryg, w których prawda nie istnieje. Gra pozorów właśnie się rozpoczęła...
Agencje wywiadowcze widzą w białowłosym wiedźminie doskonałe narzędzie, dzięki któremu mogą odnieść sukces. Niestety, Białego Wilka zauważają także osoby, które parają się nieco odmienną działalnością... W późniejszym etapie rozgrywki do Geralta dołączą też inni wiedźmini.

Prezentujemy całkiem nową modyfikację, bazującą na prozie Andrzeja Sapkowskiego, wprowadzającą dużo zamieszania, ale też wiele przyjemności z gry. Stawiamy na jakość rozgrywki a nie ilość.

Cechy:
  • Wielka batalia u boku innych wiedźminów, rzeź jakiej jeszcze w grze nie było!
  • Brak misji w stylu przynieś, podaj, pozamiataj na rzecz ciągłej akcji,
  • Zupełnie nowa architektura dostosowana do królestwa Koviru,
  • Nowe lub poprawione tekstury i wiele innych elementów 2d,
  • Ścieżka muzyczna wzbogacona o nowe utwory,
  • Wciągająca i dramatyczna fabuła,
  • Nowe uzbrojenie,
  • Nowe pancerze,
  • Całkiem nowe modele 3d,
  • Elementy humorystyczne,
  • Dodanie do otoczenia zwierząt (np. konie czy świnie),
  • Mocne nawiązanie do gry i książek,
  • Zastosowanie multirozgrywki, czyli możliwość grania epizodycznymi postaciami.

act. 18.05. 2008






plan miasta pont povis



Pozdrawiam w imieniu zespołu
kazzmir

Nasze forum - http://witchermod.kaermorhen.com
[/list]
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Niezłe screeny, ten garnek w jaskini to nawet wygląda realistycznie :)  A reszta to świetny design i gra świateł, obiekty fajnie poustawiane, nie na odwal się. Powodzenia przy dalszym moddingu :D
 
Комиссар RBT

Keretsel

Keretsel

Użytkownicy
posty312
Propsy10
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
No ciekawe, ciekawe. Ale czy wiecie jak dodać nowy model do gry :)  ? Jeśli tak to może być awasome :D
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy

mixer

mixer

Użytkownicy
posty96
Propsy2
  • Użytkownicy
Screeny fajne, klimatyczne :P  
Mam pytanie odnośnie swobody w poruszaniu się. Będzie to wyglądało tak jak w Wiedźminie (czyli wyznaczone ścieżki do poruszania się ograniczone przeszkodami typu gęsto rosnące drzewa lub płotki i inne barierki) czy może jest szansa, żeby poruszanie było tak swobodne, jak w gothicu?
Niestety coś czuje, że to pierwsze :lol2:
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Cytuj
- Dodanie do otoczenia zwierząt (np. konie czy świnie),
Oby nie krowy najebane przy kaplicach.

Przyznam, że modyfikacja zaciekawiła mnie i będę śledził postępy. Powodzenia w dalszej pracy.

Btw. wasza grupa nazywa się Kwadratowi Krzyżowcy? :lol2:

mixer - moim zdaniem wyznaczone ścieżki nie są wcale takie złe - człowiek mniej się gubi, przez co jest szybsza i bardziej wciągająca akcja.
 

Kazzmir
  • Gość
tak sie nazywamy, to dumna nazwa prawdziwego oddzialu najemnych rycerzy w krolestwie jerozolimskim w 13 wieku

ograniczenia ktore wprowadza edytor i sam engine niestety zostana. mozemy sobie zrobic bez ograniczen ale gdzies w koncu bedzie jakas granica. wielkosc swiata tez pewnie jest w jakims stopniu ograniczona. sprawdzimy na ile duzy moze byc wolny swiat i postaramy sie zrobic lokacje z zamkiem salamandry w jednym kawalku.

krow w takiej ilosci jak w g3 nie bedzie, obiecuje
 

mixer

mixer

Użytkownicy
posty96
Propsy2
  • Użytkownicy
Cytuj
mixer - moim zdaniem wyznaczone ścieżki nie są wcale takie złe - człowiek mniej się gubi, przez co jest szybsza i bardziej wciągająca akcja.

No, różne są gusta. Czasami mam ochotę iść w nieznane, a w Wiedźminie byłem prowadzony za rączkę. Później trochę się to zmieniło i na bagnach oraz w akcie 4 bodajże, tzn. na tych polach czułem się na prawdę wolny :lol2:


Cytuj
krow w takiej ilosci jak w g3 nie bedzie, obiecuje

rezygnujesz z takiej innowacji?
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Będzie dość luźno można chodzić po świecie, w naszym modzie nie ma kwarantanny i powstrzymujących cię przed wejściem do coraz to nowej dzielnicy strażników. Oczywiście droga do zamku salamandry nie będzie dostępna od tak, gdyż dobrze zabezpieczyli się aby nikt ich nie niepokoił. Również do dzielnicy królewskiej może być problem z wejściem gdyż strażnicy mają zakaz wpuszczania motłochu, ale Geralt zawsze znajdzie sposób żeby się gdzieś dostać. W końcu ma "talent do wpadania" ^^

Kazzmir
  • Gość
ciekawostką jest że wczoraj połaczyliśmy się z teamem IFRIT/zachowując jednak oddzielność, który ma już doświadczenie w modowaniu wiedźmina, dzielimy wspólne forum a także działy tajne wymieniając się informacjami, pomocą i doświadczeniem.
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Cytat: Dark link=topic=6345.msg41508#msg41508 date=Dec 31 2008, 19:36\'
W końcu ma "talent do wpadania" :D
Ile by Yennefer dała, aby wpadła z Geraltem...
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
kazzimir, ja, tom, thoro, aver, shergar, som3, elvans, piskor, veto, veqsir, gumen i cubinal


Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ciekawie wykonana strona. Czy to już ostateczny wygląd, czy będzie jeszcze coś zmieniane?

Sześcienny Pazór
  • Gość
A propo zrezygnowalismy ze współpracy z Ifritem nie będę pisał dlaczego bo nie chce nikogo obrażać :P .
 

Vegolas

Vegolas

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Projekt fajny, innowacyjny (jak na wiedźmina ;p ). Strona już dodana do startowych, żeby nie zapomnieć ;)


@UP
Imo, połączenie ze 'starym' Wiedźminem w takim stylu jest OK. Tworzenie 'Hitlerjugend' w świecie pana Sapkowskiego nie jest ok ;p  (oczywiście, moim zdaniem, proszę nie bijcie).


btw. wróciłem, ciekawe czy mnie ktoś pamięta ;)



// żeby nie pisać nie potrzebnie postów, to odpowiem tutaj ;p
oczywiście że pamiętam 95% starych użytkowników ;)  widzę że niektórzy tutaj do administracji sie dostali, dobrze wam tak nUUUby! :D
A wróciłem, bo chciałem zobaczyć jak sie tutaj wiedzie, czy klimat się nie zmienił ;)
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
zapraszam do czytania pierwszego posta gdyż zapomnieliśmy zaktualizować fabułę. 2 miesiące temu ją zmieniliśmy i urozmaiciliśmy, będzie ciekawie !  :P

Aragorn

Aragorn

Użytkownicy
posty129
Propsy13
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Projekt zapowiada się nad wyraz dobrze. Jeśli macie jeszcze wolne miejsce w teamie to chętnie bym do was dołączył. Znam podstawy edytora i mógłbym zająć się cutscenami (oczywiście najpierw musiałbym sobie poprzypominać co i jak  :lol2:   ) Mam też spore doświadczenie przy pisaniu dialogów, ale to wolałbym robić w ostateczności :D
Znam ogólną fabułę Wiedźmaka (przeczytałem wszystkie książki i ukończyłem grę.)
Prace mógłbym zacząć po ukończeniu intro i outro do "Czasu Zapłaty".
 
Nowa, przygodowa seria na youtube!

//edit.aztek. youtube w sygnaturze - not


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry