A więc
Do _Work/Data/Textures/NPC/Armor/Paladyn-C.TGA
Do _Work/Data/Mesches/Items/Armor/ZbrojaPALh.3ds
Do _Work/Data/Anims/Asc_Boddies/Armor/PAL_HX.ASC
moge się mylić ale spróbuj taki skrypt dać:
INSTANCE PAL_ARMOR_G(C_Item)
{
name = "Pancerz Paladyna";
mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;
protection [PROT_EDGE] = 15;
protection [PROT_BLUNT] = 15;
protection [PROT_POINT] = 0;
protection [PROT_FIRE] = 5;
protection [PROT_MAGIC] = 0;
value = 10000;
wear = WEAR_TORSO;
visual = "ZbrojaPALh.3ds";
visual_change = "PAL_HX.ASC.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;
description = name;
//TEXT[0] = "";
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
nie wiem dobrze bo ja wszystkie textury z g1 co sie dalo wrzuciem do g2 ale w
Do _Work/Data/Textures/_compiled nie powienien być plik .tex jak np taka zbroja(ARMOR_SLD_M-C.TEX)
dla paladyna jest chyba pal coś tam.c.tex
bardziej znam się na g2 ale tak coś mi się wydaje
a i niewiem jak u ciebie ale u siebie musze niektóre pliki .asc dodać do
Do _Work/Data/Anims/_compiled moze u ciebie tez takie cos jest wrzuć tam więc PAL_HX.ASC
moze to nic nie da ale na pewno nie zaszkodzi xD
czytałeś toturtial "zbroje z G1 do G2"? radził bym ci zrobić tak jak tam pisz.ą tylko z g2 do g1 i potem dopiero edytować zbroje,łatwiejsze i daje więcej zbrji.
ja sobie dodałem wszystkie itemy z g1 do g2 takim sposobem