Zedytowana Zbroja 4401 16

O temacie

Autor Jason525PL

Zaczęty 2.06.2009 roku

Wyświetleń 4401

Odpowiedzi 16

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Wiem że był taki temat ale mój net się zwiesza i nie odczytuje niektórych Topiców...a więc
Edytuję pancerz paladyna z G2 czyli usuwam hełm i te kolce na ramieniu i jak przenoszę to w formacie .ASC do Gothica 1 to po założeniu jest ziomek przezroczysty...jest jakiś sposób aby to naprawić??
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Jeszcze mesha potrzebujesz. Masz w skrypcie napisane dobrze?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Tak...meshes jest i skrypt też ale jak ma się zwać Mesches??
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
A robisz go jako nowy pancerz czy podmieniasz?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Jako nowy
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Tak...meshes jest i skrypt też ale jak ma się zwać Mesches??

Pytasz się jak ma się nazywać ten mesh zbroi? To zależy od ciebie. Tylko wpisz odpowiednie rzeczy w skrypcie. Jaką masz teksturę? Możesz pokazać skrypt?
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy

Jason525PL

Zedytowana Zbroja
#6 2009-06-02, 18:04(Ostatnia zmiana: 2009-06-02, 18:04)
Cytuj
INSTANCE PAL_ARMOR_G(C_Item)
{
   name                =   "Pancerz Paladyna";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   15;
   protection [PROT_BLUNT] =    15;
   protection [PROT_POINT] =   0;
   protection [PROT_FIRE]    =    5;
   protection [PROT_MAGIC] =    0;

   value                =   10000;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "SLDH.3ds";
   visual_change          =   "Armor_RYC_H.asc";
   visual_skin          =   0;
   material             =   MAT_LEATHER;

   description            =   name;
   //TEXT[0]            =   "";
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         COUNT[1]   = protection   [PROT_EDGE];
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      COUNT[2]   = protection   [PROT_POINT];
   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         COUNT[3]   = protection   [PROT_FIRE];
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      COUNT[4]   = protection   [PROT_MAGIC];
   TEXT[5]               =   NAME_Value;            COUNT[5]   = value;
};
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Skrypt mi się wydaje OK. Może brakuje tekstury ?
 

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
A tam gdzie jest

visual_skin = 0;
to może dam

visual_skin = Paladyn.tga;
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW

kazzam

Zedytowana Zbroja
#9 2009-06-03, 20:02(Ostatnia zmiana: 2009-06-03, 20:06)
a nie lepiej wrzucić orginalne pliki 3ds,asc, i texture z g2  apotem dokonać zmian?

Visual = "SLDH.3ds";  

to ciężki pancerz najemnika


pancerz paladyna to


visual ="ItAr_Pal_H.3ds";


no chyba ze sam cos zmieniłeś.


jeśli dobrze mysle  nie wrzuciłeś  wogule  bądz wrzuciłeś nie te co tzreba  pliki do g1. myląc pliki paladyna z najemnikiem :lol2: (dla jasnośći)
 

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Nie...mam pliki paladyna...te SLDH to dałem dla próby czy zadziała :lol2:
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
Nie...mam pliki paladyna...te SLDH to dałem dla próby czy zadziała :lol2:



to ja juz nie wiem, masz skrypt(troche dziwny ajk dla mnie bo zrobił bym ten sam co w g2 i byd ziałało)

z wpisem sldh tylko od tak?

którego 3ds więc używasz?

podaj nazy plików które wrzuciłeś do g1 by zbroja chodziła a powiem ci co jest zle
 

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
A więc

Do _Work/Data/Textures/NPC/Armor/Paladyn-C.TGA
Do _Work/Data/Mesches/Items/Armor/ZbrojaPALh.3ds
Do _Work/Data/Anims/Asc_Boddies/Armor/PAL_HX.ASC
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW

kazzam

Zedytowana Zbroja
#13 2009-06-03, 21:57(Ostatnia zmiana: 2009-06-03, 21:58)
A więc

Do _Work/Data/Textures/NPC/Armor/Paladyn-C.TGA
Do _Work/Data/Mesches/Items/Armor/ZbrojaPALh.3ds
Do _Work/Data/Anims/Asc_Boddies/Armor/PAL_HX.ASC

moge się mylić ale spróbuj taki skrypt dać:



INSTANCE PAL_ARMOR_G(C_Item)
{
name = "Pancerz Paladyna";

mainflag = ITEM_KAT_ARMOR;
flags = 0;

protection [PROT_EDGE] = 15;
protection [PROT_BLUNT] = 15;
protection [PROT_POINT] = 0;
protection [PROT_FIRE] = 5;
protection [PROT_MAGIC] = 0;

value = 10000;

wear = WEAR_TORSO;

visual = "ZbrojaPALh.3ds";
visual_change = "PAL_HX.ASC.asc";
visual_skin = 0;
material = MAT_LEATHER;

description = name;
//TEXT[0] = "";
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [PROT_EDGE];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [PROT_POINT];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [PROT_FIRE];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [PROT_MAGIC];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};



nie wiem dobrze bo ja wszystkie textury z g1 co sie dalo wrzuciem do g2 ale w
Do _Work/Data/Textures/_compiled nie powienien być plik .tex jak np taka zbroja(ARMOR_SLD_M-C.TEX)
dla paladyna jest chyba  pal coś tam.c.tex

bardziej znam się na g2 ale tak coś mi się wydaje


a i niewiem jak u ciebie ale u siebie musze niektóre pliki .asc dodać do
Do _Work/Data/Anims/_compiled    moze u ciebie tez takie cos jest wrzuć tam więc PAL_HX.ASC
moze to nic nie da ale na pewno nie zaszkodzi xD

czytałeś toturtial "zbroje z G1 do G2"? radził bym ci zrobić tak jak tam pisz.ą tylko z g2 do g1 i potem dopiero edytować zbroje,łatwiejsze i daje więcej zbrji.

ja sobie dodałem wszystkie itemy z g1 do g2 takim sposobem
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
jezeli brales teksture paladyna to w nazwie tekstury nowej zamiast V0 daj V1 a nastepnie wrzuc do gry jako nową.

Natomiast w skrypcie w visual_skin daj 1
powinno śmigać
 

wietrzyk

wietrzyk

Użytkownicy
Black Eye Games
posty435
Propsy390
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Black Eye Games
Cały npc jest niewidzialny czy widać tylko głowę? myślę, że to nie wina skryptu, tylko źle edytowana zbroja w maxie.
 

Jason525PL

Jason525PL

Użytkownicy
posty116
Propsy6
  • Użytkownicy
Cały npc jest niewidzialny czy widać tylko głowę? myślę, że to nie wina skryptu, tylko źle edytowana zbroja w maxie.

No widać tylko łeb bezisława.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry