warunek if po wyborze dialogów 2795 4

O temacie

Autor HrK

Zaczęty 24.05.2009 roku

Wyświetleń 2795

Odpowiedzi 4

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy
może mi ktoś powiedziec jak zrobic dialog po wyborze? Zaraz pokaże w czym tkwi błąd

      Info_ClearChoices   (DIA_Adams_QUESTY);
   Info_AddChoice      (DIA_Adams_QUESTY,"x"      ,Info_Adams_Tak);
   Info_AddChoice      (DIA_Adams_QUESTY,"y"      ,Info_Adams_Nie);

};

func void Info_Adams_Tak()
{
   AI_Output (other, self,"Info_Adams_Tak_15_00"); //xx
   AI_Output (self, other,"Info_Adams_Tak_05_01"); //xx

Log_CreateTopic(CH1_AdsFortuno, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_AdsFortuno, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( CH1_AdsFortuno, "x");


/ ************************************************************
//          FORTUNO
// ************************************************************

INSTANCE DIA_Adams_FORTUNO (C_INFO)
{
   npc         = STT_6666_Adams;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Adams_FORTUNO_Condition;
   information   = DIA_Adams_FORTUNO_Info;
   permanent   = 0;
   description = "Gdzie znajdę Fortuno?";
};                      

FUNC INT DIA_Adams_FORTUNO_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (hero,Info_Adams_Tak))       - O TUTAJ

co jest nie tak?
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
W G2 umieściłbym tak:

if Npc_KnowsInfo (other, Info_Adams_Tak)
A w G1 to, z tego co sprawdzałem, masz dobrze.

Jak nie masz pomysłu, to zrób to na zmiennych. Dialog Info_Adams_Tak zmienia wartość zmiennej na 1, a warunkiem uruchomienia DIA_Adams_FORTUNO jest wartość tej zmiennej równa 1. :P
 

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy
możesz powiedziec jak to zrobic :? jako ze w skryptach jestem początkujący nie wiem jeszcze co i jak dużo :P
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
var int zmienna;


//bla bla bla(...)

Info_ClearChoices (DIA_Adams_QUESTY);
Info_AddChoice (DIA_Adams_QUESTY,"x" ,Info_Adams_Tak);
Info_AddChoice (DIA_Adams_QUESTY,"y" ,Info_Adams_Nie);

};

func void Info_Adams_Tak()
{
AI_Output (other, self,"Info_Adams_Tak_15_00"); //xx
AI_Output (self, other,"Info_Adams_Tak_05_01"); //xx

zmienna=1;

Log_CreateTopic(CH1_AdsFortuno, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(CH1_AdsFortuno, LOG_RUNNING);
B_LogEntry( CH1_AdsFortuno, "x");

//############################

INSTANCE DIA_Adams_FORTUNO (C_INFO)
{
npc = STT_6666_Adams;
nr = 1;
condition = DIA_Adams_FORTUNO_Condition;
information = DIA_Adams_FORTUNO_Info;
permanent = 0;
description = "Gdzie znajdę Fortuno?";
};

FUNC INT DIA_Adams_FORTUNO_Condition()
{

if zmienna==1
{
   //wpisujesz tu dialog
}

HrK

HrK

Użytkownicy
posty51
  • Użytkownicy
ok dzięki zaraz sobie przerobie :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry