2014-12-19, 05:35

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Gothic II NK: Returning (ANG)Przeczytany 54529 razy

Offline Sentarion

  • Złote Wrota
  • Modder
  • Offline
  • Posty624
  • Propsy778
  • Profesjabrak

0 Pokaż propsujących
Poprzedni temat został zamknięty, więc zakładam nowy gdyż dowiedziałem się niedawno, że istnieje angielska wersja tego moda. Wprawdzie jest to tłumaczenie z translatora, ale jest całkiem dobrej jakości no i przede wszystkim da się grać.

Tak więc kto jest zainteresowany można ściągać i grać ;)

Aby zainstalować moda należy ściągnąć:
1. Wersję 1.0
http://dl.worldofgothic.ru/download.php?file=35
http://depositfiles.com/en/files/sshmlfows


2. Wersję 1.1
http://dl.worldofgothic.ru/download.php?file=59

3. Następnie trzeba ściągnąć następujące pliki:
a) G2MDK
b) G2MDK Patch v 2.6
c) Gothic Starter Update
d) Angielski Patch

Kolejność instalacji:
1. Instalujemy G2MDK
2. Instalujemy G2MDK Patch v 2.6
3. Instalujemy Gothic Starter Update
4. Instalujemy wersję moda 1.0
5. Instalujemy wersję moda 1.1
6. Na koniec instalujemy angielski patch autorstwa Lonewulfa (więcej informacji tutaj: http://forum.worldofplayers.de/forum/showt...mp;#post8743223 )


Źródło: http://forum.worldofplayers.de/forum/showthread.php?t=593868
Strona twórców moda: http://gothicreturn.gurkov.com/
Opis modyfikacji

Miłego grania ;)
« Ostatnia zmiana: 2013-02-24, 14:25 wysłany przez: Luk »

Offline Ksondar

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty19
  • Propsy0
0 Pokaż propsujących
Od razu po przeczytaniu spolszczonego opisu moda widzę, że jest kilka pomysłów zaczerpniętych z innych gier RPG. Niedługo ściągam. :lol2:

Offline Regynild

  • Moderator działu
  • Offline
  • Posty101
  • Propsy50
0 Pokaż propsujących
O, miło ze ktoś pomyslał o założeniu tematu, już dawno miałem napisać o angielskiej wersji, ale nie wiedziałem czy po zamknięciu starego tematu można założyć drugi. Wcześniej grałem z pseudoenglish_patch czy jakoś tak, czy ktoś może mi powiedzieć czym różni sie ta nowa wersja od tej starszej??

PS może z tego czegoś dałoby sie pseudopolską wersję zrobić, wie ktoś jak??

Offline Sentarion

  • Złote Wrota
  • Modder
  • Offline
  • Posty624
  • Propsy778
  • Profesjabrak

0 Pokaż propsujących
Tak, to jest właśnie ten pseudoenglish_patch, chociaż dla ułatwienia zrobiłem własny instalator. Kurcze gra jest bardzo fajna, ale i trudna. Nie wie ktoś czy na początku gry są jakieś szybkie sposoby na zdobycie złota? (oczywiście bez kodów xD) Wszystkie umiejętności są bardzo drogie.

Offline Regynild

  • Moderator działu
  • Offline
  • Posty101
  • Propsy50
0 Pokaż propsujących
W wieży Xardasa masz przycisk który podnosi kratę (poszukaj w pierwszym pomieszczeniu jeśli nie wiesz gdzie to jest) i tam w skrzyni jest 200 złota, oprócz tego zeskocz z najwyzszego piętra wieży na taki daszek a z daszku na skały, znajdziesz tam parę bajerów i zawalone wejście do jaskini zombie. Na farmie Lobarta w szopie z łóżkami jest woreczek z kasą, jeden jest też obok koszarów straży. Pochódź też po dachach a złoto znajdziesz.

Zresztą z kasą to jest niewielki problem, gorzej z tym, ze może mnie sprać byle wilk dwoma ciosami. W jakiś dziwny sposób zmienia się też ilość doświadczenia zdobywanego na potworkach, raz było 100, potem 110, a za chwile 107. Wie ktoś czemu?

Aha, i jeszcze można się nauczyć Wytrzymałości która też niezbyt wiem do czego tu służy. U mnie mogę się tego nauczyć, ale jakoś jeszcze nigdy mi sie Bezio nie zmęczył więc nie wiem po co.

EDIT: No dobra, zmieniam zdanie, z kasą jest nawet gorzej niż z przeciwnikami, teram mam punkty nauki to nie moge ich użyć bo brak mi kasy na naukę... ;)
« Ostatnia zmiana: 2009-05-09, 12:38 wysłany przez: Regynild »

Offline Ksondar

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty19
  • Propsy0
0 Pokaż propsujących
Pod koniec pierwszej rozmowy z Xardasem ma się do wyboru trzy opcje. Kiedy się wybierze pierwszą dostanie się 1000 zł. Proste.

Offline Regynild

  • Moderator działu
  • Offline
  • Posty101
  • Propsy50
0 Pokaż propsujących
Może to dziwne, ale u mnie pod koniec rozmowy z Xardasem nie ma żadnych trzech opcji. Właściwie, to wszystko działa jak na wersji 1.0, może dlatego ze gram na łysym pseudoenglish. Czyli muszę grać od nowa, no żeby to kaczka...

EDIT

Nie wiem czy u was też, ale u mnie wiele tekstur wygląda dziwnie, to znaczy na przykład ziemia na polu jak patrzę z dalsza to jakby "śnieży", robi się na niej straszna... pikseloza i bardzo głupio to wygląda, nie mówiąc już o wyglądzie goblina, który wygląda z dalsza jak poruszająca się skała. Wie ktoś może czy da się to naprawić??
« Ostatnia zmiana: 2009-05-12, 19:34 wysłany przez: Regynild »

Offline Wojak

  • Użytkownicy
  • Offline
  • Posty68
  • Propsy9
0 Pokaż propsujących
Cytat: Sentarion link=topic=5835.msg50718#msg50718 date=May 9 2009, 07:12 AM\'
Nie wie ktoś czy na początku gry są jakieś szybkie sposoby na zdobycie złota? (oczywiście bez kodów xD) Wszystkie umiejętności są bardzo drogie.

jest niezawodny sposób na nieograniczoną kasę dostępny prawie od samego początku (bynajmniej działa w G2NK) - inwestujesz w 2 poziom kowalstwa (o ile nie zmienili tego w modzie) porem idziesz do  kowala w dzielnicy portowej i go klepiesz (gość co prawda nie ma broni ale jest piekielnie silny) za każdym razem gdy pozwolisz mu wrócić do pracy i go sklepiesz będzie miał minimum 2 stalowe pręty. potem wystarczy wykuwać miecze i sprzedawać...


tak przy okazji:
1 na jakim poziomie stoi to tłumaczenie- trzeba się domyślać o co chodzi czy nie ma problemów?
2 przetłumaczone jest wszystko czy tylko dialogi?
3 czy mod jest stabilny?
« Ostatnia zmiana: 2009-05-13, 18:18 wysłany przez: Wojak »

Offline Regynild

  • Moderator działu
  • Offline
  • Posty101
  • Propsy50
0 Pokaż propsujących
1. Większość da się zrozumieć, nwet jak czasem jakieś ruskie nieprzetłumaczone słowo wpadnie to można się domyślić

2. Przetłumaczone jest chyba wszystko, jak na razie ni zauważyłem nic co by było po rosyjsku, w jednym dialogu był tylko tekst po niemiecku. Przetłumaczone są dialogi, listy, nazwy itd.

3. Nie doświadczyłem zadnego wysypania na patchu 1.1 oprócz tych momentów gdy uzywałem kodów, ale to normalne chyba

Offline kazzam

  • Użytkownicy
  • Tester GWW
  • Offline
  • Posty217
  • Propsy0
0 Pokaż propsujących
czy  ktos zajmuje się spolszczeniem tego czy ma zamiar spolszczac?
Z rosyjskiego to dosc trudne a malo osób tu rosyjski umie,ale angielski to juz inna sprawa

Offline Regynild

  • Moderator działu
  • Offline
  • Posty101
  • Propsy50
0 Pokaż propsujących
Spolszczał to TheSnajper, ale nie wiem czy dalej spolszcza, a lepiej do niego nie będę pisał, bo przejawia dziwną wrogość do każdego kto się zapyta o datę ukończenia.

 Można próbować to spolszczyć z tego pseudoenglish, chętnie bym pomógł jakby ktoś się tym zajął. Sam tego nie zrobię  ;p  bo  :lol2:   w ogóle się na modach, skryptach itd nie znam, największe czego udało mi sie dokonać ze skryptami to wyczytanie kodu na parę przedmiotów :P  Poza tym w tym modzie tyle jest tłumaczenia że po prostu brak mi słów.

PS
Plik przydał się, większość tekstur się naprawiła, tylko parę jeszcze śnieży. udało mi się do tego wymusić w grze antyaliasing sterownikiem od karty graficznej i wszystko pięknie działa... No, poza Menu Głównym, bo akurat ono od tego "wymuszania" się zaczęło okropnie zacinać... Ale coś za coś.

Offline kazzam

  • Użytkownicy
  • Tester GWW
  • Offline
  • Posty217
  • Propsy0
0 Pokaż propsujących
wątpie by snajper robił to jeszcze,jeśli by tak było mowil by o tym w starym temacie,nieaktualnym od ponad 3 miesiecy.
jakbym wiedział  gdzie jest plik i jak go wyciągnąc(ten z textami z gry) sam zaczoł bym sobie tłumaczyć to ale nie wiem jak to zrobić więc nic nie poradze ;/

Offline Regynild

  • Moderator działu
  • Offline
  • Posty101
  • Propsy50
0 Pokaż propsujących
"http://themodders.org/index.php?showtopic=1070"

tutorial o tym jak wyciągnąć skrypty itd. jak masz ściągnięte zangielszczenie to rozpakuj "Returning11_pseudoenglish_01.mod"

"http://themodders.org/index.php?showtopic=193"

Polskie skrypty do GII NK, można stąd skopiować teksty tego co było bez moda

Właśnie niedawno to znalazłem, i udało mi się rozpakować te skrypty, ale okazuje się że tłumaczenia jest tam okropnie dużo, a niektórych tekstów mieszanych rusko-angielskich po prostu nie rozumiem. Zobacz, może uda Ci się coś zrobić, ja spróbuje przetłumaczyć parę skryptów i sprawdzę jak mi to będzie szło.


EDIT

Czy w tych tytułach w dialogach, typu
DIA_Addon_Cavalorn_ARTEFAKT_Info
Ważna jest wielkość liter?? I czy ważne są przerwy między wyrazami, bo w Polskich skryptach wszędzie jest pełno tabów, a w pseudoenlishowych tego nie ma i nie wiem co z tym zrobić. Jakby nie było ważne to by 3 razy szybciej mi szło to "KOPIUJ-WKLEJ-KOPIUJ-WKLEJ"
« Ostatnia zmiana: 2009-05-17, 11:42 wysłany przez: Regynild »

Offline Arathor

  • Użytkownicy
  • UberKleiner
  • Offline
  • Posty164
  • Propsy0
0 Pokaż propsujących
Mam problem z tą modyfikacją bo.

Wszystko jest zainstalowane jak trzeba ale kiedy próbuje uruchomić modyfikacje to ona się poprostu nie włącza pojawia się tylko jakieś Zspy i nic więcej co robić by ją włączyć ? dodam że inne modyfikacje wcześniej mi działały, mam oryginalnego G2 NK.
Powiem krótko, TheSnajper opanuj się człowieku albo nie rób wogóle modyfikacji.

Offline majaczek

  • Moderator działu
  • The Dreamer
  • Offline
  • Posty400
  • Propsy192
0 Pokaż propsujących
uruchamiasz nie ten exe z playerkita, lub wybierasz złą opcje w dobrym exe.
zspy służy do raportowania błędów i informacji z gothic2 (lub gothic2 + mody)

Offline Arathor

  • Użytkownicy
  • UberKleiner
  • Offline
  • Posty164
  • Propsy0
0 Pokaż propsujących
Uruchamiam dobrze raczej przez lunchera i włączam Returning.ini co może być nie tak hmmm?
Powiem krótko, TheSnajper opanuj się człowieku albo nie rób wogóle modyfikacji.

Offline MaGoth

  • Użytkownicy
  • WoG.ru Admin
  • Offline
  • Posty85
  • Propsy59
0 Pokaż propsujących
uruchamiasz nie ten exe z playerkita, lub wybierasz złą opcje w dobrym exe.
zspy służy do raportowania błędów i informacji z gothic2 (lub gothic2 + mody)

1. G2MDK and G2MDK-patch installed?

2. If you have version 1.0 addon as EXE, then the patch need to install version 1.1 as EXE. The same is true in the case of the MOD version of the addon.

3. During the installation process, do not close any windows, the installation will be completed automatically.

4. The hard disk drive with a G2-NoTR, must be free of at least 5 GB, for the correct installation.



MfG MaGoth, WoG.ru-Community.  :P
|: WOG.de :|: WOG.en :|: WOG.ru :|: WOG.ro :|||: MAGIC-Team :|



|: WOR.de :|: WOR.en :|: WOR.ru :|: WOR.ro :|||: Piranha-Bytes :|

Дитетка ночи... погибель миров... светильник Теней... сокроет света покров... (Песнь MaGoth'a)

-=GOTHIC UND DIE FREUNDSCHAFT FÜR ALLE ZEITEN!=-

Offline Arathor

  • Użytkownicy
  • UberKleiner
  • Offline
  • Posty164
  • Propsy0
0 Pokaż propsujących
Allright is working now but i have problem in the lobart farm.

Why the farmers is attacked me ? i must take the beet's to wife Lobart in the House :P
Powiem krótko, TheSnajper opanuj się człowieku albo nie rób wogóle modyfikacji.

Offline majaczek

  • Moderator działu
  • The Dreamer
  • Offline
  • Posty400
  • Propsy192
0 Pokaż propsujących
Allright is working now but i have problem in the lobart farm.

Why the farmers is attacked me ? i must take the beet#msgote author=Deso link=topic=5835.msg51518#msg51518 date=1243169738]Allright is working now but i have problem in the lobart farm.

Why the farmers is attacked me ? i must take the beets to wife Lobart in the House :P
Maybe you hit the peasants in mistake, maybe you kill sheeps when they looked at, maybe you get dressing from lobarts chest without paying - those are the most frequent reasons of agression of lobart#msgote author=Deso link=topic=5835.msg51518#msg51518 date=1243169738]Allright is working now but i have problem in the lobart farm.

Why the farmers is attacked me ? i must take the beets farmers

Offline majaczek

  • Moderator działu
  • The Dreamer
  • Offline
  • Posty400
  • Propsy192
0 Pokaż propsujących
Deso spróbuj zainstalować jeszcze raz G2NK potem mod v1.0 i następnie mod v1.1 oba w exe version, potem skopiuj pseudoenglish patch (plik *.mod) do katalogu data (nie do data/modvdf)

wtedy będzie ci działać bez playerkita i będzie ci szybciej chodzić dzięki poprawkom z exe version + usunie niektóre bugi z oryginalnej wersji gothica... mi tak działa

(oczywiście w exe version uruchamiamy gothica przez gothic2.exe a nie przez exe z playerkita)