No więc kolejny problem jak zwykle.
Stworzyłem NPC i dialog pod niego, wszystko śmiga i nawet się pojawia, gdy go przywołam kodem(jaki jestem potężny, ha!).
Ale są(a jakże) problemy:
- NPC ma czerwoną teksturę twarzy.
- Nie widać napisów dialogu.
- Nie pojawiają się wpisy w dzienniku.
Pomożecie?
Skrypt postaci(tworzony w Gothic NPC Maker):
instance GRD_10003_Giacomo (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker
//----------Info ogolne----------
name = "Giacomo";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_GRD;
level = 25;
voice = 8;
id = 10003;
//----------Statystyki----------
attribute[ATR_STRENGTH] = 80;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 40;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 400;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 400;
//----------Wyglad----------
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Relaxed.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",4, 0,"Hum_Head_Fighter",100, 1,GRD_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
//----------Umiejetnasci----------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);
//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_2H_Sword_Light_01);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_01);
CreateInvItems (self,ItFo_Potion_Health_01,3);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_10003;
};
FUNC VOID Rtn_start_10003 ()
{
TA_GuardPassage (0,00,12,00,"GIACOMOBRAMA");
TA_GuardPassage (12,00,00,00,"GIACOMOBRAMA2");
};
Skrypt dialogu(tworzony w Gothic Dialog Maker):
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// stop
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Giacomo_stop (C_INFO)
{
npc = GRD_10003_Giacomo;
condition = Dia_Giacomo_stop_condition;
information = Dia_Giacomo_stop_info;
permanent = FALSE;
important = TRUE;
};
FUNC int Dia_Giacomo_stop_condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Giacomo_stop_info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Giacomo_stop_1_01"); //Stój!
AI_Output (other,self,"DIA_Giacomo_stop_1_02"); //Kto? Ja?
AI_Output (self, other,"DIA_Giacomo_stop_1_03"); //Nie, ten za tobą. Jesteś taki głupi czy tylko tak wyglądasz?
AI_Output (other,self,"DIA_Giacomo_stop_1_04"); //Chcę wejść do obozu.
AI_Output (self, other,"DIA_Giacomo_stop_1_05"); //Wyglądasz mi na kogoś, kim można pomiatać, a takiego właśnie potrzebuję.
};
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// zadanie
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Giacomo_zadanie (C_INFO)
{
npc = GRD_10003_Giacomo;
nr = 1;
condition = Dia_Giacomo_zadanie_condition;
information = Dia_Giacomo_zadanie_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Do czego?";
};
FUNC int Dia_Giacomo_zadanie_condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Giacomo_zadanie_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Giacomo_zadanie_1_01"); //Do czego?
AI_Output (self, other,"DIA_Giacomo_zadanie_1_02"); //Wysłałem Waltera i Samuela aby szpiegowali posunięcia Gomeza.
AI_Output (other,self,"DIA_Giacomo_zadanie_1_03"); //I mam ci powiedzieć jak stoją z robotą?
AI_Output (self, other,"DIA_Giacomo_zadanie_1_04"); //O, widzisz? Jednak czasem myślisz, to dobrze, bardzo dobrze. Tak, masz się tego dowiedzieć.
Log_CreateTopic(CH1_Quest1, LOG_MISSION);
B_LogEntry(CH1_Quest1, "Giacomo kazał mi dowiedzieć się od jego dwóch zwiadowców, Samuela i Waltera, co zamierza zrobić Gomez.");
};
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// EXIT
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Giacomo_EXIT (C_INFO)
{
npc = GRD_10003_Giacomo;
nr = 999;
condition = Dia_Giacomo_EXIT_condition;
information = Dia_Giacomo_EXIT_info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC int Dia_Giacomo_EXIT_condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Giacomo_EXIT_info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};