Witam.
Chciałbym zrobić kamerkę, która uruchamiałaby się triggerem, a nie poprzez dialog. Coś takiego było w CZP, gdzie kiedy podeszło się do odziału, uruchamiała się kamerka pokazująca armie SO.
Więc tak : Robie zCTrigger , nazywam go dam (

), następnie insert oCTriggerscrip, i nazywam go dum. W opcjach zCtriggera (triggertarget) wpisuje dum, pojawia się taka niebieska linie. Następnie robie boxa pod zCtrigger. Zrobiłem też kamerkę, no ale to swoją drogą.
I mam pytanie, jak zrobić aby kamerka uruchamiała się gdy podejdziemy na jakąs odległość do tego triggera ? I jak to wpisać w skryptach ?
Potrzebne mi to jest, ponieważ jak robię normalną kamerkę, i wstawiam ją do dialogu (Wld_SendTrigger ("CAMERASTART");) , to kamerka się uruchamia, idzie kawałek, ale nie dochodzi do końca tylko wraca do bohatera, no i na domiar nie widać wogóle kwesti dialogowych npc, tylko w formie monologu dialog boha. Dodam że także w CZP kamerka podczas dialogu szła normalnie, i dialog normalnie było widać.
Z góry dzięki