U:PAR: Expected ';' (line 31) 4578 9

O temacie

Autor SPatryk

Zaczęty 15.01.2009 roku

Wyświetleń 4578

Odpowiedzi 9

SPatryk

SPatryk

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy

SPatryk

U:PAR: Expected ';' (line 31)
2009-01-15, 17:37(Ostatnia zmiana: 2009-01-15, 18:10)
Napisałem dialog do mojego NPCa no doobra skopiowałem go z tego tutka wyskakuje mi to:
Założę się że chodzi o mój dialog ale linijka 31 jest dobra!!!
Poniżej dialog
// ************************************************************
//  EXIT
// ************************************************************

INSTANCE DIA_Grich_EXIT(C_INFO)
{
npc = Bau_4305_Grich;
nr = 999;
condition = DIA_Grich_EXIT_Condition;
information = DIA_Grich_EXIT_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};  

FUNC INT DIA_Grich_EXIT_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID DIA_Grich_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

// ************************************************************
// Hallo
// ************************************************************

INSTANCE DIA_Grich_Hello (C_INFO)
{
npc = Bau_4305_Grich;
nr = 1;
condition = DIA_Grich_EXIT_Condition;
information = DIA_Grich_EXIT_Info;
permanent = 0;
description = "Cześć kim jesteś u diabła przecierz w Gothicu 2 Noc Kruka normalnie cię nie ma.";
};  

FUNC INT DIA_Grich_Hello_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID DIA_Grich_Hello_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Grich_Hello_15_00"); //Cześć k...
AI_Output (self, other,"DIA_Grich_Hello_13_01"); //Witam kim jesteś?
AI_Output (other, self,"DIA_Grich_Hello_15_02"); //Jestem bohaterem Gothiców I-III i jestem bezimenny dla przyjacół bezi.
AI_Output (self, other,"DIA_Grich_Hello_13_03"); //Nice to meet you[miło cię poznać]!
AI_Output (self, other,"DIA_Grich_Hello_15_04"); //????? Angola jeszcze nie ma!
AI_Output (self, other,"DIA_Grich_Hello_13_05"); //No cóż... masz rację [nie]stety!
};

// ************************************************************
// What
// ************************************************************

INSTANCE DIA_Grich_Hello (C_INFO)
{
npc = Bau_4305_Grich;
nr = 2;
condition = DIA_Grich_EXIT_Condition;
information = DIA_Grich_EXIT_Info;
permanent = 1;
description = "Co tu robisz?";
};  

FUNC INT DIA_Grich_Hello_Condition()
{
return 1;
};

FUNC VOID DIA_Grich_Hello_Info()
{
AI_Output (other, self,"DIA_Grich_Hello_15_00"); //Co tu robisz??
AI_Output (self, other,"DIA_Grich_Hello_13_01"); //BUNT!!!!!
AI_Output (other, self,"DIA_Grich_Hello_15_02"); //SAM???
AI_Output (self, other,"DIA_Grich_Hello_13_03"); //Nieee... Mam już dwóch rewolucjonistów!
AI_Output (other, self,"DIA_Grich_Hello_15_04"); //Taaaa... Fajnie gdzie ich znajdę?
AI_Output (self, other,"DIA_Grich_Hello_13_03"); //Na wzgórzu z Młynem!
};
 
Moje komiksy:



Robię:

-Brak-



Konto na YT

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

"Jeśli Bóg z nami, któż przeciwko nam?"[Rz 8, 31]

Patryk

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Zaznaczaj linię, o którą chodzi.
 

SPatryk

SPatryk

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Cytuj
npc            = Bau_4305_Grich;
 
Moje komiksy:



Robię:

-Brak-



Konto na YT

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

"Jeśli Bóg z nami, któż przeciwko nam?"[Rz 8, 31]

Patryk

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Popatrz w innych skryptach, które ostatnio edytowałeś.
 

SPatryk

SPatryk

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy

SPatryk

U:PAR: Expected ';' (line 31)
#4 2009-01-15, 18:00(Ostatnia zmiana: 2009-01-15, 18:28)
Żadnego ostatnio nie edytowałem
P.S. Wiem że z dialogu wynika że jest dwóch nowych NPC ale ja ich jeszcze nie zrobiłem!
 
Moje komiksy:



Robię:

-Brak-



Konto na YT

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

"Jeśli Bóg z nami, któż przeciwko nam?"[Rz 8, 31]

Patryk

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Skompiluj GothicStarterem i zobacz dokładnie czy to na pewno ten plik.
 

SPatryk

SPatryk

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy
Czyli? [mówiłem że niezbyt się znam na modach] co kliknąć/zaznaczyć?
 
Moje komiksy:



Robię:

-Brak-



Konto na YT

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

"Jeśli Bóg z nami, któż przeciwko nam?"[Rz 8, 31]

Patryk

LMVIII

LMVIII

Użytkownicy
posty49
Propsy5
  • Użytkownicy

LMVIII

U:PAR: Expected ';' (line 31)
#7 2009-01-15, 20:02(Ostatnia zmiana: 2009-01-15, 20:06)
w instancjach drugiej i trzeciej masz źle zdeklarowane condition i information... oprócz tego wydaje się ok.
Zapodaj jeszcze skrypt postaci...
 
www.gothicmods.info



Gothic Mody - Twoje źródło informacji na temat modyfikacji dla gry Gothic! Wywiady, recenzje, opisy i wiele wiele innych.

SPatryk

SPatryk

Użytkownicy
posty15
  • Użytkownicy

SPatryk

U:PAR: Expected ';' (line 31)
#8 2009-01-16, 15:39(Ostatnia zmiana: 2009-01-17, 12:02)
to jak to mam poprawić????[chodzi o błędy w dialogu]
instance BAU_4305_Grich (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Grich";
guild = GIL_OUT;
id = 4305;
voice = 5;
flags   = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;


// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 200;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 200;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 10000;
attribute[ATR_MANA] = 10000;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 500;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 400; //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD; // MASTER / STRONG / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_Elbastardo);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
CreateInvItems (self, itpo_health_03, 1000000)
CreateInvItems (self, itmi_gold, 1000000)

// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_NormalBart_Dusty, BodyTex_N, ITAR_RANGER_ADDON);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 20); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_4305;
};

FUNC VOID Rtn_Start_4305 ()
{
TA_Pick_FP (08,10,12,10,"NW_FARM1_FIELD_07");
TA_Pick_FP (12,10,15,10,"NW_FARM1_FIELD_02");
TA_Pick_FP (15,10,18,10,"NW_FARM1_FIELD_07");
TA_Cook_Stove (18,10,20,10,"NW_FARM1_INHOUSE_02");
TA_Pray_Innos_FP  (20,10,08,10,"NW_CITY_MERCHANT_TEMPLE_IN");
};

FUNC VOID Rtn_BugsThere_4305 ()
{
TA_Pick_FP (08,10,12,10,"NW_FARM1_FIELD_07");
TA_Pick_FP (12,10,15,10,"NW_FARM1_FIELD_02");
TA_Pick_FP (15,10,18,10,"NW_FARM1_FIELD_07");
TA_Cook_Stove (18,10,20,10,"NW_FARM1_INHOUSE_02");
TA_Pray_Innos_FP  (20,10,08,10,"NW_CITY_MERCHANT_TEMPLE_IN");
};
 
Moje komiksy:



Robię:

-Brak-



Konto na YT

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

"Jeśli Bóg z nami, któż przeciwko nam?"[Rz 8, 31]

Patryk

Kretoszczur

Kretoszczur

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
CreateInvItems (self, itpo_health_03, 1000000)
CreateInvItems (self, itmi_gold, 1000000)

a powinno być:

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
CreateInvItems (self, itpo_health_03, 1000000);
CreateInvItems (self, itmi_gold, 1000000);
 
Sry za moje beznadziejne pytania.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry