Jak zrobić ambient infos? 1617 2

O temacie

Autor Dasen

Zaczęty 23.11.2008 roku

Wyświetleń 1617

Odpowiedzi 2

Dasen

Dasen

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy

Dasen

Jak zrobić ambient infos?
2008-11-23, 17:45(Ostatnia zmiana: 2008-11-23, 23:17)
próbowałem zrobić ambient infos dla orków-wojowników (ponieważ w moim modzie są przyjaźni). dopisałem więc do B_AssignAmbientInfos taką linijkę:

Cytuj
FUNC VOID B_AssignAmbientInfos(var c_NPC amb_self)
{

   if ( (amb_self.npctype==NPCTYPE_AMBIENT)||(amb_self.npctype==NPCTYPE_GUARD) ) //Alle Ambient-NPCs in den Lagern
   {   
      if (amb_self.guild == GIL_VLK)
      {
         if (amb_self.voice == 1)
         {
            B_AssignAmbientInfos_Vlk_1(amb_self);
         }
         else if (amb_self.voice == 2)
         {
            B_AssignAmbientInfos_Vlk_2(amb_self);
         }
         else if (amb_self.voice == 3)
         {
            B_AssignAmbientInfos_Vlk_3(amb_self);
         }
         else if (amb_self.voice == 4)
         {
            B_AssignAmbientInfos_Vlk_4(amb_self);
         };
      }
      else if   (self.guild == GIL_ORCWARRIOR)            //------ edit by dasen
      
         {
            B_AssignAmbientInfos_Orcwarrior(amb_self);
         }

oraz stworzyłem taki plik (na początek wystarczy :D ):

Cytuj
//*************************koniec*****
instance  Info_Orcwarrior_Exit (C_INFO)
{
   condition   =  Info_Orcwarrior_Exit_Condition;
   information   =  Info_Orcwarrior_Exit_Info;
   important   =  0;   
   permanent   =  1;
   description = DIALOG_ENDE;
   nr      =  999;
};                      

FUNC int  Info_Orcwarrior_Exit_Condition()
{
   return 1;
};

FUNC VOID  Info_Orcwarrior_Exit_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   ( self );
};

/******************************/


FUNC VOID B_AssignAmbientInfos_Orcwarrior(var c_NPC)
{
   Info_Orcwarrior_Exit.npc               = Hlp_GetInstanceID(slf);
};

podczas parsowania zSpy wyrzuca błąd:

Cytuj
00:18 Fatal:-1 U:    PAR: Unknown identifier : B_ASSIGNAMBIENTINFOS_ORCWARRIOR ( line 28 ) .... <zParser.cpp,#599>

i zupełnie nie wiem, o co chodzi. wyjaśni mi to ktoś?

EDIT: wyszczególniłem trochę dodane linie
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Cytuj
FUNC VOID B_AssignAmbientInfos(var c_NPC amb_self)
{

if ( (amb_self.npctype==NPCTYPE_AMBIENT)||(amb_self.npctype==NPCTYPE_GUARD) ) //Alle Ambient-NPCs in den Lagern
{
if (amb_self.guild == GIL_VLK)
{
if (amb_self.voice == 1)
{
B_AssignAmbientInfos_Vlk_1(amb_self);
}
else if (amb_self.voice == 2)
{
B_AssignAmbientInfos_Vlk_2(amb_self);
}
else if (amb_self.voice == 3)
{
B_AssignAmbientInfos_Vlk_3(amb_self);
}
else if (amb_self.voice == 4)
{
B_AssignAmbientInfos_Vlk_4(amb_self);
};
};
if (self.guild == GIL_ORCWARRIOR)
{
if (amb_self.voice == 4)
{
B_AssignAmbientInfos_Orcwarrior(amb_self);
};
};

Coś w tym stylu.
 

Dasen

Dasen

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
już wiem co zwaliłem, nie chodziło o if (amb_self.voice), tylko o to, że zapisałem skrypt mojego dialogu w missions, a nie w B :D

ale mimo wszystko dzięki, że się zainteresowałeś :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry