Witam wszystkich mam jedno pytanie w sprawie tworzenia dialogów o kilku odp

tutków o tym nei ma wiec zobaczyłem do innego NPC jak to sie robi i mam

Ale pytanie jak chce kontynuować zadanie w sensie że mam przedmiot i chce powiedzieć o tym danemu NPC to w przypadku mojego dialogu musze kontynuować nazwe poddialogu np :
if Npc_KnowsInfo (other, DIA_Keene_ITEM_IRONY) Macie tu cały skrypty dla przykładu zeby spr. o co mi chodzi
// ************************************************************
// EXIT
// ************************************************************
INSTANCE DIA_Keene_EXIT (C_INFO)
{
npc = Keene;
nr = 999;
condition = DIA_Keene_EXIT_Condition;
information = DIA_Keene_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_Keene_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Keene_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// *********************************************************
// Rzeczy Keene
// *********************************************************
instance DIA_Keene_ITEM (C_INFO)
{
npc = Keene;
nr = 1;
condition = DIA_Keene_ITEM_Condition;
information = DIA_Keene_ITEM_Info;
permanent = FALSE;
};
func int DIA_Keene_ITEM_Condition ()
{
if (Npc_GetDistToWP(other, XXX) < 650)
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Keene_ITEM_Info ()
{
AI_Output (self, other, "DIA_Keene_ITEM_15_00"); // Hej, ty! Tak, do ciebie mówię. Podejdź tu.
AI_Output (other, self, "DIA_Keene_ITEM_15_01"); //Czego?
AI_Output (self, other, "DIA_Keene_ITEM_15_02"); // Czemu tak wojowniczo? Ja tylko miałbym pewną ofertę dla ciebie, bo wyglądasz na inteligentnego.
AI_Output (other, self, "DIA_Keene_ITEM_15_03"); //Jaką ofertę?
AI_Output (self, other, "DIA_Keene_ITEM_15_04"); // Czy mógłbyś przynieść dla mnie pewną srebrną szkatułkę?
Info_ClearChoices (DIA_Keene_ITEM);
Info_AddChoice (DIA_Keene_ITEM," Nieee, raczej nie, znajdź sobie innego sługusa, leniu. ",DIA_Keene_ITEM_NOTHING);
Info_AddChoice (DIA_Keene_ITEM,"Jasne.",DIA_Keene_ITEM_IRONY);
};
FUNC VOID DIA_Keene_ITEM_NOTHING()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Keene_WANTED_ITEM_15_00"); //Nieee, raczej nie, znajdź sobie innego sługusa, leniu.
AI_Output (self, other, "DIA_Keene_WANTED_ITEM_12_01"); //Szkoda… No, twoja strata!
AI_StopProcessInfos (self);
};
FUNC VOID DIA_Keene_ITEM_IRONY()
{
AI_Output (other, self, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_15_00"); // Jasne.
AI_Output (self, other, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_12_01"); //Świetnie. Jest w bibliotece klasztornej. Jeżeli będziesz chciał coś ukryć to tylko tam- ci wielcy wojownicy orków się nie boją, ale przed książkami trzęsą się jak jakieś ścierwojady.?
AI_Output (other, self, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_15_02"); //Skoro tak twierdzisz…
AI_Output (self, other, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_12_03"); //Coś ty taki małomówny?
AI_Output (other, self, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_15_04"); //Chcesz pogadać?
AI_Output (self, other, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_12_05"); //No…
AI_Output (other, self, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_15_05"); // To idź, znajdź jakiegoś wdzięcznego słuchacza. Ja nie jestem masochistą.
AI_Output (self, other, "DIA_Keene_ITEM_IRONY_12_06"); //Ale gburem- tak.
AI_StopProcessInfos (self);
};
i dalej dać ten warunek co jest u góry^^?
//Edit by Bula: Proszę pamiętać o tagach [CODE] lub
[/color]