[G2NK] Gothic Początek: Pierwsza Krew - Oficjalna Zapowiedź Modyfikacji 4658 17

O temacie

Autor Exorcist

Zaczęty 16.03.2025 roku

Wyświetleń 4658

Odpowiedzi 17

Exorcist

Exorcist

Użytkownicy
posty14
Propsy9
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
 

 
   

 
 

 


Intro/Zapowiedź:  


 

 

 

 

Wstęp Fabularny


 

 

Świat jeszcze nie otrząsnął się po ostatnim konflikcie, gdy nadciągnęła kolejna wojna. Jednak tym razem z barbarzyńskim ludem zwanym orkami. Ziemia wciąż nasiąkała krwią minionej batalii, podczas gdy nowa wojna już zaczęła rozdzierać kraj od wewnątrz, pochłaniając wszystko na swej drodze.   

 

Nordmar, mroźna kraina pełna cennych kopalń, upadł niemal w całości. Wioski i miasta padały jedno po drugim, a resztki ludzkiego oporu utrzymywały się jedynie w małych, odizolowanych klanach. Królestwo chyliło się ku ruinie. Władca, zdesperowany i pozbawiony wyboru, sięgnął po okrutne prawo – zadecydował, iż każdy opryszek, bez względu na winę, miał zostać skazany na niewolniczą pracę w kopalniach magicznej rudy na wyspie Khorinis. Zwana dotąd Górnicza Dolina zamieniła się w Kolonię Karną – miejsce, w którym złoczyńcy, wyrzutki i desperaci stawali się trybami w machinie wojennej króla Rhobara 2.   


 

Władca wraz ze swoimi doradcami przeczuwał, że orkowie mogą pojawić się także tam. W obawie przed utratą dostaw magicznej rudy wysłał na Khorinis elitarną jednostkę wojskową. Ludzi, którzy niegdyś walczyli na spalonych piaskach Varantu. Po przybyciu przejęli władzę nad miastem i wszystkich miejsc należących do jurysdykcji gubernatorstwa Khorinis. Wszelcy lordowie zamieszkujący wyspę zostali pozbawieni swoich ziem i zamków. Toteż wkrótce rozpoczęła się kontrola wszelkich szlaków handlowych na wyspie i w jej okolicy, aby zapewnić ciągłość dostaw drogocennej rudy.   


 

Właśnie wtedy los postawił przed pewnym poszukiwaczem przygód wybór. Czy przekroczyć ostatni most prowadzący do krainy bez powrotu? Jego imię brzmiało Gravo… W godzinie próby jeszcze nie wiedział, że mrok już na niego czekał.
 

 



 

 

 

Przenieś się do świata Gothic w zupełnie nowej odsłonie! W tej totalnej konwersji wcielisz się w poszukiwacza przygód imieniem Gravo, który przybywa do Khorinis z Wysp Południowych w cieniu trwającej wojny z orkami. Aby poczuć to co czuł nasz bohater gdy trafiał do Kolonii odwiedzicie wraz z nim jego rodzinną wyspę oraz bogate miasto portowe Khorinis. Dopiero gdy los i Wasza ręka pozwoli mu przejść przez most, prowadzący do Kolonii Karnej.   

   

 

To Ty, jako gracz, kształtujesz losy Gravo, wybierając ścieżkę rozwoju bohatera i decydując o przebiegu wydarzeń. Odkryjesz wizję świata przed powstaniem magicznej bariery i wydarzeniami znanymi z serii Gothic. Choć spotkasz znajome postacie z pierwszej części gry, poznasz również zupełnie nowe imiona i historie, inspirowane różnymi uniwersami fantasy.   

 

   

Dowiesz się, jak i dlaczego wielu więźniów trafiło do Kolonii oraz weźmiesz udział w tworzeniu obozów. Twoje wybory zdecydują o tym, w jaki sposób powstanie magiczna bariera. Choć ostatecznie wszyscy znajdą się pod jej wpływem, to okoliczności tego wydarzenia będą zależeć tylko i wyłącznie od Ciebie.   

 

 

 

 

 

 


W grze możesz dołączyć do jednego z obozów lub spróbować swoich sił jako samotny wędrowiec. Wśród dostępnych gildii znajdziesz:  

 

 


- Strażników Kopalni   

- Gwardię Królewską   
   
- Myśliwych   

- Bandytów   
   
- Łowców Głów   

- Magów i Druidów   

- Kompanie Górską   

- Rycerzy Płomienia 

- ...a także inne, które odkryjesz w trakcie rozgrywki!
 




 

 


 

 
 
Modyfikacja oferować będzie: 

 

 

* Nowe pancerze i bronie, w sporej części nie spotykane w modyfikacjach.   
 

* Rozbudowana, całkowicie nowa fabuła skupiająca się w około historii magicznej bariery.   

 
* Łącznie siedem rozdziałów gry, wstępnie zaplanowane mamy 250-300 zadań (część z nich jest już możliwa do rozegrania).   
   

* Kilka linii fabularnych, które prowadzą do utworzenia magicznej bariery na różne sposoby.   
 

* Trzy główne mapy - Wyspę rodzinną Torgaan, miasto portowe Khorinis, całkowicie przerobioną Kolonię Karną. 
   

* Podejmowanie decyzji które będą miały wpływ na rozwój rozgrywki.   


* Możliwość uczestniczenia w budowaniu powstających dopiero obozów.   


* Nowy soundtrack.   
 

* EasterEggi które wszyscy lubimy.   
 

* Pełny polski dubbing. 
 

* I wiele wiele innych rzeczy, które z czasem będziemy udostępniać, a także podczas grania.   

 


 

 
 

 

Screeny:  

Spoiler














































 

 

 

Czy jesteś gotowy napisać nową historię w świecie skazańców? Wejdź już wkrótce ponownie do świata gry Gothic, bądź świadkiem upadku i zniewolenia ludzkości przez magiczną barierę!
 

 

Jeżeli chcesz wnieść wkład własny w produkcję modyfikacji Gothic Początek: Pierwsza Krew możesz zgłosić się do Nas na Facebook, Discord oraz w prywatnej wiadomości na TheModders! Z pewnością odpowiemy na każdą wiadomość!


 

Ps.: Wszelkie rzeczy jak i ich twórcy jakie umieścimy w naszej modyfikacji, a nie są naszego autorstwa zostaną odpowiednio rozpisane w napisach końcowych, dlatego proszę nie martwić się że coś jest kogoś albo skądś.
 





bogu9821

bogu9821

Użytkownicy
posty407
Propsy185
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Na jakim etapie produkcji jest w tej chwili mod?
Ogólnie to życzę powodzenia, miejmy nadzieję, że skala projektu was nie przerośnie, bo zapowiada się dość ambitnie.
 
while(false) Do();

Exorcist

Exorcist

Użytkownicy
posty14
Propsy9
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Na jakim etapie produkcji jest w tej chwili mod?
Ogólnie to życzę powodzenia, miejmy nadzieję, że skala projektu was nie przerośnie, bo zapowiada się dość ambitnie.

Ciężko powiedzieć jaki to etap produkcji, wydaje mi się że jesteśmy gdzieś w połowie. Dwie mapy z trzech mamy już skończone - zostały poprawki stylistyczne głównie i przetestowanie każdej możliwej ścieżki czy będzie działać. Co do ostatniej mapy - mamy większość NPC już na mapach, kilka zadań zaczętych i też jakaś część dialogów jest gotowa. Na ten moment edytujemy mapę pod to co chcemy osiągnąć finalnie. Dlatego wolę napisać że jesteśmy już gdzieś w połowie :D
 





Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Kurde, bardzo przyjemnie i fajnie to wygląda. Czekam, aż będe mógł zagrać!
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

outlander

outlander

Użytkownicy
posty465
Propsy234
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Hej, fajna prezentacja. Dawno takiej nie było na tym martwym forum.
Jedna rzecz którą bym poprawił to port. Skoro akcja dzieje się na długo przed wydarzeniami z gothica to może warto go trochę odświeżyć? Jakieś lepsze deski na budynkach i połatane dachy. Wydaje mi się, że port został zaniedbany gdy do Khorinis przestały wpływać statki. Wtedy zrodziła się tam bieda, a dzielnica podupadła.

Mógłbym pomóc robiąc od czasu do czasu jakąś teksturę tego typu. Jeśli bylibyście zainteresowani to dajcie znać na priv.
 

Exorcist

Exorcist

Użytkownicy
posty14
Propsy9
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Hej, fajna prezentacja. Dawno takiej nie było na tym martwym forum.
Jedna rzecz którą bym poprawił to port. Skoro akcja dzieje się na długo przed wydarzeniami z gothica to może warto go trochę odświeżyć? Jakieś lepsze deski na budynkach i połatane dachy. Wydaje mi się, że port został zaniedbany gdy do Khorinis przestały wpływać statki. Wtedy zrodziła się tam bieda, a dzielnica podupadła.

Mógłbym pomóc robiąc od czasu do czasu jakąś teksturę tego typu. Jeśli bylibyście zainteresowani to dajcie znać na priv.

Jak najbardziej się z Tobą zgadzam dlatego też podjęliśmy te kroki już wcześniej aby odświeżyć cały świat, jednak wtedy jeszcze byłem sam w ekipie i nie ukrywam nie jestem grafikiem wyższych lotów i wyglądało to po prostu źle. Stwierdziłem że na zapowiedź usunę efekty tamtej pracy i po prostu z czasem zaktualizuje zdjęcia  jak i z czasem też będę dodawać więcej informacji w tym poście. Co do grafiki jasne odezwę się z pewnością, pomoc zawsze jest mile widziana gdy wchodzi w grę coś od fanów dla fanów 😄

Kurde, bardzo przyjemnie i fajnie to wygląda. Czekam, aż będe mógł zagrać!

My również czekamy aż nastąpi premiera 😀
 





Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty454
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Khorinis w czasach świetności ✓
Uczestnictwo w tworzeniu bariery ✓
Akcja startująca na wyspie rodzinnej bohatera zanim ten ruszy w świat ✓

Dzieje Khorinis come back! :D
Mam nadzieję, że od nich nie bierzesz prac do tego projektu. Są, że się tak lakonicznie wyrażę, wątpliwego pochodzenia.
 

Exorcist

Exorcist

Użytkownicy
posty14
Propsy9
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Khorinis w czasach świetności ✓
Uczestnictwo w tworzeniu bariery ✓
Akcja startująca na wyspie rodzinnej bohatera zanim ten ruszy w świat ✓

Dzieje Khorinis come back! :D
Mam nadzieję, że od nich nie bierzesz prac do tego projektu. Są, że się tak lakonicznie wyrażę, wątpliwego pochodzenia.

Ze względu na brak ludzi takich jak My (czytaj za darmo od fanów dla fanów) jesteśmy niestety zmuszeni korzystać z zasobów dostępnych na WoG, jednakże staramy się także przerabiać czy też odnawiać już udostępnione wcześniej prace, oczywiście zapisując co od kogo pochodzi aby również później wpisać ich twórców w napisy końcowe. Ciężko stwierdzić z drugiej strony co jest od "Dzieje Khorinis" a co nie bo jak wiemy trochę rzeczy się rozniosło na świat i każdy mógł to udostępnić jak miał dostęp. Raczej sam świat i rzeczy w nim zawarte nie będą z pochodzenia wyciągnięte prosto z "DK". Jeżeli w trakcie produkcji trafi się ktoś kto będzie chętny pomóc w 3D to z pewnością większość zasobów z WoG zniknie 😃 Jednak jeżeli chodzi o fabułę i historię to trzymam się raczej własnej ścieżki uwzględniając w tym także wspomnienia twórców Gothica czy też plany które nie zostały wykorzystane.
 





czapla1024

czapla1024

Użytkownicy
posty12
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam mieszane odczucia. Z jednej strony widać ambicję i poważne zamiary zespołu, a teaser pod względem technicznego wykonania nie zostawia wiele do życzenia. Z drugiej (znowu będę "tym gościem"...) opis moda jest ubogi w konkrety dotyczące gameplayu, planowany rozmach bije na głowę większość projektów które na tym forum narodziły się i umarły, a filmik jest mocno fanservice'owy - niemal dosłowne cytowanie Xardasa z intr G1 i G2 oraz orkowie spod bariery niosące sztandar Smoka-Ożywieńca atakujące (jak rozumiem) miasto w Myrtanie. Towarzyszy mi uczucie sceptycyzmu, lecz całej ekipie z całego serca życzę powodzenia i żebyście mnie mile zaskoczyli.
 

Exorcist

Exorcist

Użytkownicy
posty14
Propsy9
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Mam mieszane odczucia. Z jednej strony widać ambicję i poważne zamiary zespołu, a teaser pod względem technicznego wykonania nie zostawia wiele do życzenia. Z drugiej (znowu będę "tym gościem"...) opis moda jest ubogi w konkrety dotyczące gameplayu, planowany rozmach bije na głowę większość projektów które na tym forum narodziły się i umarły, a filmik jest mocno fanservice'owy - niemal dosłowne cytowanie Xardasa z intr G1 i G2 oraz orkowie spod bariery niosące sztandar Smoka-Ożywieńca atakujące (jak rozumiem) miasto w Myrtanie. Towarzyszy mi uczucie sceptycyzmu, lecz całej ekipie z całego serca życzę powodzenia i żebyście mnie mile zaskoczyli.

Modyfikacja powstaje już dosyć długo ale w totalnej ciszy do tej pory. Do publikacji intro czy też zapowiedzi przez większość czasu pracowała przy tym projekcie tylko jedna osoba - czytaj ja. Zapowiedź nie musi posiadać niewiadomo ilu informacji na temat gameplayu szczególnie że w trakcie tworzenia dalej będziemy udostępniali kolejne informacje - budujemy w ten sposób jakąś publikę - według Nas zostały zawarte wszystkie najważniejsze informację potrzebne na ten temat. Co do intro wiemy że jest trochę do poprawy, ale jak już wspominałem chyba na YouTube - ciężko o ludzi którzy za darmo stworzą coś z niczego :D Co do cytowania Xardasa jest to celowy zabieg gdyż osoba którą widać w zapowiedzi w szacie maga jest Xardas i to ona miała opowiadać o tym. Tak wiemy głos nie podobny ale jak już pisałem nie jest to takie proste. Jeżeli zaś chodzi o atak orków - W sumie nie wiemy jacy orkowie mogli zamieszkiwać wcześniej Myrtanę, jednak nie o to się rozchodzi. Miejsce gdzie się rozgrywa ta "walka" to jedna z wysp na południu :P Ogólnie cały czas się uczymy jak to wszystko robić. Jest to nasza pierwsza modyfikacja ale staramy się robić wszystko na jak najwyższym poziomie. Co z tego będzie - nie wiemy, pokaże nam przyszłość. Póki walczymy i zbieramy w końcu ekipę która na prawdę ma chęci i umiejętności liczymy że będzie z tego na prawdę fajna modyfikacja, która robimy od fanów dla fanów nie pobierając za to ani grosza :D
 





Damianut_Gladiator

Damianut_Gladiator

Użytkownicy
posty31
Propsy19
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Po publikacji zapowiedzi do zespołu dołączyło kilka osób, więc no – mają rozmach, ale prace przyspieszą.  :D
 
Tłumaczenie modyfikacji do Gothica na smartfonie: Weblate.

Chcesz przetłumaczyć modyfikację, której nie ma na liście projektów Weblate? Skontaktuj się z administratorem (auronen na Discord).

Drollboxer

Drollboxer

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Boże jak to świetnie wygląda, mam nadzieję że macie dużo cierpliwości aby dokończyć projekt. Trzymam kciuki !!!!

Post połączony: 2025-03-29, 23:00
 

Exorcist

Exorcist

Użytkownicy
posty14
Propsy9
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Boże jak to świetnie wygląda, mam nadzieję że macie dużo cierpliwości aby dokończyć projekt. Trzymam kciuki !!!!

Post połączony: 2025-03-29, 23:00

Mamy dużo cierpliwości jak i chęci, staramy się pokonywać każde przeszkody na naszej drodze aby już wkrótce móc pokazać światu co udało Nam się uczynić :D
 





Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty183
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Czyli takie troche dzieje moze z tego beda, Super. Zrobcie cos tylko z tym Khorinis, zeby bylo widac, ze to 20 lat wczesniej bylo.
 
Pozdrawiam mame i tate

Exorcist

Exorcist

Użytkownicy
posty14
Propsy9
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Czyli takie troche dzieje moze z tego beda, Super. Zrobcie cos tylko z tym Khorinis, zeby bylo widac, ze to 20 lat wczesniej bylo.

Można powiedzieć że historia jest powiązana bo czasy przed barierą ale będzie to trochę inaczej wyglądać i działać. Co do Khorinis tak wiemy, po edycji kolonii karnej nasz grafik weźmie się za retexturing lokacji (odświeżenie i odmłodzenie regionów), wtedy z pewnością zaktualizujemy zdjęcia poglądowe 😄
 





Fabio

Fabio

The Modders
posty3472
Propsy2156
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Rozumiem, że ambicje są wysokie, ale 200-300 zadań i 7 rozdziałów, z czego część już grywalna (ile?), 8 gildii, 3 światy, wybory moralne, gdzie to wygląda jak pierwszy projekt, przy którym pracujecie, a w dodatku jakieś wspominki o premierze na 2026 - to brzmi nierealnie. Ile jest was faktycznie w zespole (nie licząc osób z doskoku), które działają przy świecie, fabule i skryptach?

IMO musicie zrezygnować z czegoś w tej skali, bo projekt was przerośnie. Niezależnie od tego ile was jest i ile macie lat, i jakbyście świetnej organizacji nie mieli, to wszystko wydaje się za dużo. No chyba, że to będzie 300 zadań typu mod Odyseja, gdzie jest 30 światów i z 20 z world of gothic, a większość zadań to eskortowanie typka na drugi koniec mapy i z powrotem + przyniesienie jakiegoś nieistotnego itema. Mnie np. bardzo zastanawiało czemu te słynne "czasy świetności, bariera etc" nie zostały poruszane wcześniej (przed i po "Dziejach Khorinis"), teraz widzę, że jest jakaś inspiracja, tylko niestety też w skali, co właśnie nie jest czymś pozytywnym, bo gigantyczna skala zabija projekt.

Patrząc po screenach to też jest nierówno, np. tutaj:


4 różne style (nie mieszajcie stylistyki jarkendaru z jedynką, jeśli nie edytujecie tekstur - to wygląda karykaturalnie, bo tekstury z jarkendaru ocierają się o 1K, a te z G1 o 256x256), namiot wbity na skale, myśliwi, spalony ścierwojad (którego najwidoczniej nikt nie pilnuje), jacyś handlarze, a to jest niby w... klasztorze zmiennokształtnych? To jest 10-20 lat do tyłu względem G1 czy po G1?

Mam na razie mieszane odczucia, ale może jak weźmiecie pod uwagę to co napisałem (lub prędzej czy później sami do tego dojdziecie), to efekt będzie lepszy.

 

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty183
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Podpisuje sie lekko pod fabiem. Mod nie musi trwac 150h, polowa z tego jest wystarczajaca. Odyseja jest idealnym przykladem, gdzie zamiast jakosc polecieli w ilosc i wylaczylem ja w trzecim chyba rozdziale. Ale trzymam kciuki chlopaki, na stowe ogram jezeli wyjdzie.
 
Pozdrawiam mame i tate

Exorcist

Exorcist

Użytkownicy
posty14
Propsy9
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Rozumiem, że ambicje są wysokie, ale 200-300 zadań i 7 rozdziałów, z czego część już grywalna (ile?), 8 gildii, 3 światy, wybory moralne, gdzie to wygląda jak pierwszy projekt, przy którym pracujecie, a w dodatku jakieś wspominki o premierze na 2026 - to brzmi nierealnie. Ile jest was faktycznie w zespole (nie licząc osób z doskoku), które działają przy świecie, fabule i skryptach?

IMO musicie zrezygnować z czegoś w tej skali, bo projekt was przerośnie. Niezależnie od tego ile was jest i ile macie lat, i jakbyście świetnej organizacji nie mieli, to wszystko wydaje się za dużo. No chyba, że to będzie 300 zadań typu mod Odyseja, gdzie jest 30 światów i z 20 z world of gothic, a większość zadań to eskortowanie typka na drugi koniec mapy i z powrotem + przyniesienie jakiegoś nieistotnego itema. Mnie np. bardzo zastanawiało czemu te słynne "czasy świetności, bariera etc" nie zostały poruszane wcześniej (przed i po "Dziejach Khorinis"), teraz widzę, że jest jakaś inspiracja, tylko niestety też w skali, co właśnie nie jest czymś pozytywnym, bo gigantyczna skala zabija projekt.

Patrząc po screenach to też jest nierówno, np. tutaj:


4 różne style (nie mieszajcie stylistyki jarkendaru z jedynką, jeśli nie edytujecie tekstur - to wygląda karykaturalnie, bo tekstury z jarkendaru ocierają się o 1K, a te z G1 o 256x256), namiot wbity na skale, myśliwi, spalony ścierwojad (którego najwidoczniej nikt nie pilnuje), jacyś handlarze, a to jest niby w... klasztorze zmiennokształtnych? To jest 10-20 lat do tyłu względem G1 czy po G1?

Mam na razie mieszane odczucia, ale może jak weźmiecie pod uwagę to co napisałem (lub prędzej czy później sami do tego dojdziecie), to efekt będzie lepszy.

Zgodzę się z Tobą w stu procentach że coś może przerosnąć kogoś. Sami potrafimy zauważyć błędy w swoim opisie również. Analizujemy dzień w dzień co można zmienić, co można poprawić, przede wszystkim słuchając bardziej doświadczonych kolegów. Jest Nas na ten moment 5 pracujących stricte przy fabule, mapie i skryptach (mowa o łącznej ilości osób związanych przynajmniej z jedną z tych funkcji). Po zapowiedzi i dołączeniu do Nas "świeżej krwi" doszło do kilku zmian. Według wcześniejszego projektu 300 zadań i około 100 godzin było zaplanowane, teraz to wszystko jest ruchome. Dokładne liczby zostaną podane później już gdy wszystko ogarniemy na tip-top.

Jeżeli zaś chodzi o te "czasy przed barierą" - pierwszy plan i jakieś działania co do tego tematu podjąłem w okolicach 2010 roku, porzuciłem to jednak do 2015 roku. Wtedy to ruszyłem z kopyta i do około 2017-2018 działałem i robiłem sobie sam powoli jedną mapę z pełnym rozpisem fabuły i zadań na oko 40 godzin. Projekt ten niestety nie przetrwał do końca przez utratę laptopa. Wtedy zaś dałem sobie spokój do około 2023 kiedy to zacząłem wszystko od zera poza fabułą która jest od 2015 prawie taka sama z pewnymi zmianami typu okres w którym odbędzie się modyfikacja czy główny bohater. Teraz doszliśmy do wniosku że chcemy zbliżyć się jak najbardziej do lore Gothica dlatego też z wielu pomysłów co za tym idzie też z wielu zadań zrezygnowaliśmy. W ich miejsce pojawiło się sporo pomysłów dotyczących stricte lore Gothic na których będziemy bazować naszą trzecią i główną mapę. Dlatego to nie jest żaden wysyp po dziejach itd to po prostu stary plan ale ciągle rozwijany.

Przyznam się do tego że zdjęcia były robione jeszcze przed decyzją o przerobieniu mapy w 3ds (teraz to miejsce jak i wiele innych wygląda całkowicie inaczej - bardziej zbliżone do tego co mogło faktycznie się dziać w kolonii przed powstaniem bariery). Cenię sobie krytykę innych jak i rady, tak jak napisałeś jesteśmy "świeżaki" w branży ale mamy pewne marzenia do których dążymy. Chcemy wydać jak najbardziej grywalnego i fajnego moda. Dlatego zgadzam się z Tobą - trzeba z czegoś zrezygnować i to właśnie robimy.

Jeżeli zaś chodzi o rok premiery - wstępnie stwierdziliśmy że jest to realna data ale w tej chwili jesteśmy skłonni uderzyć w trochę późniejszy termin, teraz nie będę podawał roku gdyż wszystko się może zmienić.

Co do tego co jest już grywalne to dwie pierwsze mapy są grywalne w stu procentach, przeprowadzamy aktualnie korektę dialogów.

Tak jak już wcześniej mówiłem - Jesteśmy  fanami Gothica, amatorami w dziedzinie tworzenia dużych modyfikacji. Chcemy jednak dać światu naszą wizję zgodną z lore. Uczymy się cały czas (mimo tego że w świecie gothica jestem od praktycznie początku jego istnienia, a sama zabawa w plikach gry to już ponad 15 lat) i lecimy dalej aby nasza modyfikacja ujrzała światło dzienne. Wiemy też że to czego się podjęliśmy to spore wyzwanie, przez te kilka lat od rozpoczęcia wiem że to jest dużo nerwów i załamań bo to jednak drewniany nasz Gothic ale teraz gdy jestem już na takim etapie z pewnością się nie poddam i doprowadzę projekt do końca.

Podsumowując i dla jasności - ilość zadań i godziny gry ulegną zmianie. Mapa jak i zdjęcia prezentacyjne również ulegną zmianie. Słuchamy się innych fanów jak i doświadczonych kolegów i wyciągamy wnioski. Projekt nas nie przerósł, gdyby nie chęć zrobienia modyfikacji bardziej zgodnej z lore byśmy pewnie kontynuowali swoje wcześniejsze założenia (tylko wtedy pytanie ilu ludziom by się to koniec końców spodobało). Jedyna liczba jaką mogę teraz podać to liczba rozdziałów - zostaje ich dalej 7. Będę starał się w miarę możliwości i w miarę postępów prac nad modyfikacja aktualizować wszystkie dane i zdjęcia.
 






0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry