Jak tworzyć animacje 4428 11

O temacie

Autor hick12

Zaczęty 28.01.2008 roku

Wyświetleń 4428

Odpowiedzi 11

hick12

hick12

Użytkownicy
posty48
  • Użytkownicy
Prosze powiedzcie jak tworzyć animacje w blendery, 3dmax itp
 

ReMake

ReMake

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
Dołączam się do pytania :)  (animacje można robić tylko w 3ds max ? mam racje ?)
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
 

ReMake

ReMake

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy
A znajdzie się coś o animacji samego bipa ? (ruch ręki,głowy,nóg itd...) bo jedyne co znalazłem to jak animować postać w meshu ;/
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
A jak się tworzy animacje bezpośrednio do Gothica?
 

Veto

Veto

Użytkownicy
posty369
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mógłby ktoś napisać tutka jak dodać to do gry?? To gdzieś o ile wiem grzebie się w startupie:D
 

MoHeR

MoHeR

Użytkownicy
posty57
  • Użytkownicy
Jesteście zabawni zastanówcie się ile osób zna się na animacji do Gothica. Niewiele bardzo niewiele. I chyba nie sądzicie że np TDM albo TM zdradzą wam jak się robi animacje.
 


Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dark

Jak tworzyć animacje
#7 2008-07-23, 09:11(Ostatnia zmiana: 2008-07-23, 09:12)
Cytat: MoHeR link=topic=386.msg24176#msg24176 date=Jul 23 2008, 06:59\'
Jesteście zabawni zastanówcie się ile osób zna się na animacji do Gothica. Niewiele bardzo niewiele. I chyba nie sądzicie że np TDM albo TM zdradzą wam jak się robi animacje.

 :lol2:  :P  :lol2:     :rofl:
Wystarczy znać angielski lub niemiecki. Jest olbrzymi tutorial jak wszystko dodać krok-po-kroku  :hah:

Diegoss

Diegoss

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
jesli sie nie myle animacje to są te pliki .asc tak?
jeśli tak to gdzie te pliki są, bo przeszukałaem cały folder ale nie znalazłem.
(pytam bo nOObem jestem :D  )
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
ASC wypakowuje się z plików MDS programem GothicSourcer.
Wypakuj sobie HUMANS.MDS i tam masz wszystkie animacje dla człowieka.
 

Kretoszczur

Kretoszczur

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
IHMO nie nadajecie się do animacji i modeli. Ja większość sam załapałem i mam z tym problemy. Zmodyfikowałem lekko model wilka i zapisałem jako model psa (9 vertexów przesunołem niżej bo miał garba). Wczytuje animacje... Wszystkie działają normalnie. Wychodze z maksa, wchodze, Import mesha, wszystko dobrze wygląda, ładuje animacje. piesek się rozciągną na cały ekran.
Wniosek w Kerraxie do maxa 2009 jest bug, albo ja jestem n00bem. Raczej to drugie. Kto wie to może mi powie co źle robie.
 
Sry za moje beznadziejne pytania.

laelkrol

laelkrol

Użytkownicy
posty23
Propsy1
  • Użytkownicy
Sama animacje zrobic w maksie (np bipeta) nie jest trudno wystarczy zaznaczyc na dole autokey, ustawic na pierwszej klatce, potem ustawic sobie ludzika jak ma stac, przesunac suwak np na 5 kaltke i przestawic bipeta. Ruch od 1 od 5 klatki sam sie wygeneruje. Mozna potem oczywiscie zmienic trajektoria poszczegolnych czesci naszego ziomka.
(chcialbym zaznaczyc ze w obsludze maxa jeszcze jestem zielony i moge sie mylic :lol2:  )
 
Jeśli masz pytanie na jakikolwiek temat to zapraszam na  MOJĄ(klik) stronę.

Znajdziesz tam odpowiedzi na większość pytań jakie potrafisz wymyślić, 

skorzystaj z prostej wyszukiwarki



I am who I am.. 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry