Jak zrobić żeby NPC odpowiadał nam 3710 4

O temacie

Autor gothI

Zaczęty 23.08.2008 roku

Wyświetleń 3710

Odpowiedzi 4

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
dopiero sie ucze wiec prosze o wyrozumiałość

czytałem tutoriale jak zrobic dialog i handel u npc wiec mam pytanie zrobilem swojego NPC dodałem handel i mam pytanie jak zrobic by po wybraniu opcji ''Pokarz mi co masz na sprzedarz.'' on to powiedział tzn wyswietlił sie napis ze powiedział i byla odpowiedz np "Wybierz cos"

//Edit by Bula: Nie no nie wytrzymam -.- Jak już piszesz do której wersji gry to robisz to już nie możesz napisać całego [Gothic I]? A jak już ci się totalnie nie chce to chociaż skopiuj z innego tematu! Wy mi to na złość robicie chyba :)
 
GG:10938162

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Noż przecież tak samo jak zrobiłeś "Pokaż mi co masz na sprzedaż" tylko zmień other,self na self, other. Ludzie! Czytajcie te tutoriale ze zrozumieniem! Bo to pojęcie przechodzi...

Cytuj
AI_Output (other,self,"DIA_TwojNPC_Trade_01");  //Pokaż mi swoje towary.
   AI_Output (self, other,"DIA_TwojNPC_Trade_02");  //Proszę bardzo.
 

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
no własnie tak zrobiłem i nie ma , wogole sie nie wyświetla Pokaż mi swoje towary wiec chyba to ja cos schrzaniałem


PS.Nie wiem dlaczego tak bardzo cie wkurza pisanie skrótami ale niech ci bedzie sory nastepnym razem postaram sie poprawic
 
GG:10938162

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Jak zrobić żeby NPC odpowiadał nam
#3 2008-08-23, 21:10(Ostatnia zmiana: 2008-08-23, 21:32)
Skompiluj skrypty. Tutek: http://themodders.org/index.php?showtopic=106

P.S. Buła, po co skasowałeś mojego posta?

//Edit by Bula: Sry, machło mi się :)  Myślałem że on nie umie dialogu wstawić...
xD

gothI

gothI

Użytkownicy
posty167
  • Użytkownicy
Wielkie dzieki o tym jeszcze nie czytałem


Cytuj
Tworzenie nowych dialogów
1.Tworzymy nowy dialog(więcej TU [treść dialogu dodajemy w komentarzu Po Ai_Outputs...]
2.Odpalamy program spacer.exe(gothic/system)
3.Jezeli jeszcze nie zamieniliśmy skryptów to robimy wszystko wg. sposobu II
4.Usuwamy pliki Ou.bin i Ou.csl z folderu gothic/_work/data/scripts/content/CUTSCENE
5.Klikamy przycisk(1)
6.Klikamy Upadte(2)
6.Klikamy Save(3)
 
GG:10938162


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry