Gdyby 2h przełamywało blokadę i zadawało jakieś extra uszkodzenia np.. -15% szybkości ruchu,ataku czy inne. Wtedy można było by uznać że ta klasa jest dobra, szkoda że nie przyłożyli się do tego bardziej. Na tle innych klas rzeczywiście wygląda to słabo. 1h dostał tarczę, nawet głupie szpady przebijają zbroje. Co mnie w sumie śmieszy, bo szpady nigdy nie były do penetracji zbroi, bardziej właśnie 2h powinny mieć ogromną siłę przebicia zbroi. Szpady powinny mieć ogromny zasięg jak na 1h. Pod zręczność spokojnie można wprowadzić coś w stylu niskiego % na finishery, dzięki którym można zabić wroga jednym efektywnym ciosem. Oczywiście nie będzie to działać na bossy, tylko spory dmg by im wszedł. Wszystko to po to, żeby umilić rozgrywkę, która z reguły jest monotonna i potrzeba dużo czasu na wyczyszczenie map, które są do siebie podobne. Nieumarlaki w R.2.0 to normalka z 60% gry XD