Łączenie ZENów 343 4

O temacie

Autor Jackpos

Zaczęty 13.10.2020 roku

Wyświetleń 343

Odpowiedzi 4

Jackpos

Jackpos

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzień dobry,
Mam w planie stworzyć moda z dużą mapą, toteż chciałbym połączyć go z kilku ZENów. Mam jednak pytanie odnośnie położenia meshy. Czy muszą one w programie 3D (u mnie Blender) być ustawione dokładnie co do punktu uwzględniając origin etc, czy da się to jakoś połączyc Spacerem/innym softem. Sprawa wygląda tak że mam na razie mapkę z Vanilli G2NK i zedytowałem bardzo mesha, jednocześnie dla ułatwienia testów, przesunałem origin w Blenderze. Da się teraz to jakoś ładnie połączyć wykorzystując pozostałe Meshe z G2NK?One mają zupełnie inny origin i orientację.
Dzięki z góry ;)
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty335
Propsy215
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Origin jest wspólny dla wszystkich meshy, które zaimportujesz do ZENA.
Na przykładzie NewWorld.ZEN:
 - jest dużo części świata (małych kawałków 3ds)
 - jakby je wszystkie zimportować do blendera i ustawić je tak, że ich originy są w tym samym miejscu, to świat będzie taki jaki jest w Gothicu -> później Spacer je ustawia tak, że originy są w punkcie (0,0,0)
 - każdy mały ZEN jest sobie 'osobny' i przechowuje swoje voby, ale rzeczywisty origin jest w tym miejscu, w którym ustawiłeś w Blenderze
 - każdy mini-zen osobno sobie vobujesz
 - używasz opcji Macro, która łączy te małe ZENy w jeden duży
 

Othello

Othello

Użytkownicy
posty13
Propsy1
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
TheKetrab to trzeba robic w tych osobnych zenach? Czy mozna zaladowac jeden wielki zen i tam wrzucac voby? Jest jakas roznica?
 
Główny Administrator modyfikacji - Othello mode do Gothic 1

Fabio

Fabio

The Modders
posty3342
Propsy2049
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
TheKetrab to trzeba robic w tych osobnych zenach? Czy mozna zaladowac jeden wielki zen i tam wrzucac voby? Jest jakas roznica?

Nie trzeba. W Gothicu 1 wszystko jest na jednym, ale to niewygodne, dlatego w Gothicu 2 podzielili to na strefy. Wtedy np. nad vobowaniem danego partu pracuje jedna osoba, nad drugim druga etc. Przy jednym byłoby to niemożliwe, chyba że ciągle by się wymieniano.

Othello

Othello

Użytkownicy
posty13
Propsy1
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Fabio dziekuje! O taka odpowiedz mi chodzilo.
 
Główny Administrator modyfikacji - Othello mode do Gothic 1


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry