[G1] Spacer nie wyszukuje gothicgame.ini 2642 11

O temacie

Autor Mika 123

Zaczęty 20.08.2020 roku

Wyświetleń 2642

Odpowiedzi 11

Mika 123

Mika 123

Użytkownicy
posty45
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam.
Dopiero uczę się modowania Gothica i już d początku mam problemy. Z poprzednimi sobie poradziłem, ale w tym chyba potrzebuję pomocy. Otóż jak w tytule: Spacer nie wyszukuje gothicgame.ini. No i faktycznie nie mam tego pliku. Mam Gothic.ini i GothicGame, ale nie jest to ten plik o jaki chodzi Spacerowi.
Tutaj jego treść:
Spoiler
There is war in the human kingdom. Hordes of orcs are invading the land from the north. To keep up the strength of the king's troops, the blacksmiths of the realm are constantly producing new weapons. Those who break the law await a terrible fate: they are sentenced to heavy labor in the penal colony to dig the ORE needed to create weapons.

The area is surrounded by a magical barrier, a sphere of two thousand meters in diameter which spans the prison like a dome. Entering the barrier doesn't pose a problem, but leaving the sphere is impossible... at least for a living creature.

You may be innocent, yet you are sent to prison where you have to compete with hostile creatures. From now on, your only goal is survival... and eventually finding a way to escape.

To read more about Gothic, visit the official website:
http://www.piranha-bytes.com/

Da się tu jakoś zadziałać? Może ktoś ma linka, z którego pobiorę gothicgame.ini albo istnieje inne rozwiązanie?

PS Mam deafultmod.ini jeśli to cokolwiek zmienia.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ta treść jest w GothicGame.rtf (dokument), a do niego jest odwołanie w GothicGame.ini.

Mika 123

Mika 123

Użytkownicy
posty45
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki, ale dzisiaj już poradziłem sobie z tym. Problem jednak nie zniknął, bo Specer wziąż nie chce działać. Zawiesza się, aż w końcu dostaję komunikat bym zamknął program. I nie wiem już co zrobić. Myślałem, że chodziło o niewykrywanie gothicgame.ini ale teraz już wykrywa i dalej nie chce chodzić :/
 

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jaki komunikat? Polski spacer, czy angielski (oryginalny) ?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Wyczyść ewentualnie rejestr z wszelkich informacji o Spacerze, mi to zazwyczaj pomagało.

Mika 123

Mika 123

Użytkownicy
posty45
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wszystko mam po angielsku, więc raczej angielski Spacer ;)
A jak wyczyścić rejestr? Wybacz, ale jest początkujący i jeszcze wszystkiego nie ogarniam.

Post połączony: 2020-08-23, 15:44
Rzecz jasna chodziło mi o komunikat "Spacer II has stoped working".
 

Mika 123

Mika 123

Użytkownicy
posty45
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, to znowu ja. Uporałem się z poprzednim problemem i już miałem nadzieję, że ogarnąłem tego Spacera. Niestety, nie miałem racji. Chciałem dodać kilka waypointów oraz zmienić startpointa i wszystko to zrobiłem w Spacerze, nadpisałem zen i odpaliłem grę, licząc, że te waypointy już się pojawią, a główny bohater zrespi się w innym miejscu. Tak się jednak nie stało. Więc chciałbym zapytać weteranów: co zrobiłem nie tak. Dla powtórzenia: odpaliłem Spacera, otworzyłem zen world, stworzyłem swoje waypointy i zmieniłem startpointa, zapisałem zen i wyszedłem ze Spacera; odpaliłem GothicStarter_mod i wszystko było po staremu. Żaden waypoint się nie dodał :/
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jeśli żaden waypoint się nie dodał, to znaczy, że albo uruchomiłeś Spacera bez trybu administratora (wtedy edycja jest chuja warta), albo wczytujesz nie ten zen co trzeba.

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Na kodach wpisz toogle waynet, albo toogle freepoints i zobacz czy są twoje waypointy.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Na kodach wpisz toogle waynet, albo toogle freepoints i zobacz czy są twoje waypointy.

toogle waynet dla waypointów (muszą być połączone, inaczej ich bodajże nie widać), a freepoints dla freepointów (w Spacerze jako zcVobspot).

Patrix9999

Patrix9999

Użytkownicy
posty127
Propsy38
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Prawdopodobnie masz w vdf'ie zapisaną oryginalną mapę, a wyedytowany ZEN nie jest wczytywany.
Wystarczy zmienić rozszerzenie .vdf tego pliku na np: .disabled, albo przenieść ten vdf gdziekolwiek indziej.
 

Mika 123

Mika 123

Użytkownicy
posty45
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zapisałem świat jeszcze raz, zmieniłem rozszerzenie i przeniosłem .zen do _Word/Data/Worlds (wcześniej miałem w _Work/Data/Worlds/_work/DATA/WORLDS, nie wiem czemu vdfs mi go tam wypakował :/). Działa. Dzięki za pomoc, panowie :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry