[G2NK] Revisioned 85706 231

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 19.03.2020 roku

Wyświetleń 85706

Odpowiedzi 231

dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ten piorun i dziura w wieży to jest z pierwotnego intra do Gothic Sequel z tego co się orientuję. Dlatego nie ma tego w G2.
 

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Taigh19

[G2NK] Revisioned
#61 2020-03-25, 20:32(Ostatnia zmiana: 2020-03-25, 21:06)
Cytuj
Czytając oryginalny post Simena uznałem, że Revisioned ma na celu poprawienie wszelkich bolączek trawiących grę przy utrzymaniu całości tak vanilla jak to tylko możliwe. Dlatego nie wyobrażam sobie dodawania tak dużych zmian jak ścieżka bezgildyjna, boskie areny czy zupełnie nowi bossowie.

@czapla1024 Rozumiem, ale pozwól iż zaczytuję fragment zapowiedzi moda.
Cytuj
Za cel obieramy sobie być bardziej zaawansowanym Atariarem, VBE czy YAUPem, a nie kolejnym Returningiem czy Przeznaczeniem.
Z tego co słyszałem i czytałem to AtariarEdition własnie dodaje przejście gry bez gildii, więc uznałem ze lekkie ulepszenie tej ścieżki byłoby dobrym pomysłem.
Ja osobiście traktuję tego moda jako usprawnienie Gothica, rozszerzenie go o dodatkową nienachalną zawartość (powiększenie terenu itp), bez nadmiaru wszystkiego i z głową, smakiem. Dodanie więc rzeczy dobrej jakości, które nie wywrócą gry do góry nogami, a ją dobrze rozbudują i dodadzą trochę więcej różnorodności nie uważam za coś złego. Poza tym nie oszukujmy się, nie da się zrobić gry/moda do niej, który zadowolił ich wszystkich, ale sam koncept tej modyfikacji to mnie trafił.

PS: Ta arena to był tylko taki mój koncept fedexsa. Chciałem tylko podać pomysł autorowi, a czy by go zaakceptował w tej, czy mocno zmienionej formie lub odrzucił to już inna sprawa.
 

RemakeRR

RemakeRR

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skoro lokacje będą z moda L'hiver, to czy Górnicza Dolina będzie również tak mocno zalesiona jak w L'hiver czy może jednak te zalesienie będzie ograniczone do drzew w miejscach gdzie były one w Gothic 1 czy może jednak zrobicie własne zalesienie dawnej kolonii karnej ?
 

Panker

Panker

Użytkownicy
posty166
Propsy68
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skoro lokacje będą z moda L'hiver, to czy Górnicza Dolina będzie również tak mocno zalesiona jak w L'hiver czy może jednak te zalesienie będzie ograniczone do drzew w miejscach gdzie były one w Gothic 1 czy może jednak zrobicie własne zalesienie dawnej kolonii karnej ?

Cytując autora  :hmmm:  "Khorinis zostało wymienione na te z L’Hiviera" "Górnicza Dolina została powiększona o tereny Wasteland Moda" Czyli można wywnioskować, że GD nie będzie z L Hiver, a tylko Khorinis.
 

UberPro

UberPro

Użytkownicy
posty16
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
1.Macie zamiar/możliwości urozmaicić nieco walkę przeciwko trudniejszym przeciwnikom?
L'hiver znacznie utrudnił walkę z trollami i cieniostworami, ale nadal łatwo jest załatwić smoczego zębacza lub demona.

2. Co ze złotem? dodacie jakieś przedmioty/umiejętności które będzie można kupić tylko za kase?

3. Jakiś system perków do walki? np większy zasięg broni, albo uleczanie się za zabitego przeciwnika.

2. Ta opcja jest ciągle rozpatrywana, przy czym tak: Obrażenia obszarowe jedynie w przypadku broni dwuręcznej

Nie wiem jak inni, ale dla mnie grupowe obrażenia to zdecydowany "must have" jeżeli ten mod ma iść w jakość a nie ilość. Grupowa walka jest największą słabością gry.

BTW ekipa robi wrażenie mam nadzieje że to wszystko wypali bo osobiście wole mody w stylu l'hivera niż returningi.

 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Taigh19
1. Z całą pewnością wysyła się jak najszybciej, ale biorąc pod uwagę jak wyglądał zamek po odlocie smoków, najpierw musieli sytuację wewnątrz poogarniać.
2. Mod jest robiony od maja 2019.
3. Stworzenie osobnych kategorii i obsługa myszką jest dość ciężka do zrobienia. Nie mówię nie, ale też na wiele bym nie liczył.
4. Pewnie notatki/listy w OK będą.
5. Ścieżka bezgildyjna jest w planach, ale czy one zostaną zrealizowane tego nie powiem. Na pewno nie będzie się ona wiele różniła od tej z Atariara.
6. Zmian w dialogach i zadaniach nie będzie, bo zostawienie niemych kwestii, uważam za nieimersyjne.
7. Na załączonych screenach zamieściłem też screeny z Opuszczonej Kopalni, gdzie znajdziesz królową pełzaczy w trochę innym wydaniu, jak i nowego stwora pełzacza-trutnia.
8. Raczej z rutynami bym nie liczył na to.
9. Tak, coś tam będzie.

@Riv
Możesz tutaj rzucać pomysłami, jak chcesz.

@dinozaur7
No i co z tego? Skoro Pirania dała takie intro to logicznym by się wydawało, że o tą dziurę też powinni zadbać :)

@UberPro
1. Zdecydowanie poprawiamy walkę. Co silniejsi NPC, którzy stają nam na drodze mają lepszą inteligencję. Podobnie dostaniemy walki z bossami, jak i potwory regularne można poprawić.
2. Raczej nie.
3. Nie.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



dinozaur7

dinozaur7

Użytkownicy
posty246
Propsy56
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Bardziej mi chodziło o to, że po prostu nie wzięli z tego powodu tego pod uwagę. Sam oczywiście traktuje to jako niedopatrzenie. Podobna sprawa jest przecież choćby z inną wieżą Xardasa czy tam strojem Bezimiennego.

Co do modyfikacji to bardzo mi się podoba jej koncept i z pewnością w swoim czasie ogram.
 

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Taigh19

[G2NK] Revisioned
#67 2020-03-26, 10:26(Ostatnia zmiana: 2020-03-26, 10:45)
@Simen
Cytuj
3. Stworzenie osobnych kategorii i obsługa myszką jest dość ciężka do zrobienia. Nie mówię nie, ale też na wiele bym nie liczył.

Obsługę myszą możecie sobie darować jeśli jej implementacja jest zbyt trudna, ale same kategorie bardzo by usprawniły szybkie poruszanie się po menu eq.

Cytuj
5. Ścieżka bezgildyjna jest w planach, ale czy one zostaną zrealizowane tego nie powiem. Na pewno nie będzie się ona wiele różniła od tej z Atariara.

Pamiętasz może swoją recenzję Atariala? Narzekałeś w niej o ile się nie mylę na to, że grając bez gildii nie czułeś się niezalezienie, że mogłeś kupić zbroje u Matteo i stawałeś się niesamowystarczalny. Planujesz zrobić tak, by co rozdział w można było poprzez dobrą eksplorować świata znajdować bezgildyine pancerze dla nas?

Skoro Innos i Beliar mają swoje kapliczki przy, których możemy się modlić to Adanos tez powinien swoją mieć. W końcu tez jest bogiem, mającym własnych wyznawców jak chodziarzy magowie wody.

Będą jakieś fedexy dotyczące Wodnego Kręgu?       
 

RemakeRR

RemakeRR

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skoro lokacje będą z moda L'hiver, to czy Górnicza Dolina będzie również tak mocno zalesiona jak w L'hiver czy może jednak te zalesienie będzie ograniczone do drzew w miejscach gdzie były one w Gothic 1 czy może jednak zrobicie własne zalesienie dawnej kolonii karnej ?

Cytując autora  :hmmm:  "Khorinis zostało wymienione na te z L’Hiviera" "Górnicza Dolina została powiększona o tereny Wasteland Moda" Czyli można wywnioskować, że GD nie będzie z L Hiver, a tylko Khorinis.
A no tak dzięki, niedopatrzenie z mojej strony, ale to nawet lepiej jak będzie Górnicza Dolina z Wasteland moda, więc będę czekał na tą modyfikacje jeszcze bardziej wiedząc już jak będzie to wyglądać, mam nadzieje że ten mod uzupełni Gothica 2 o wiele ciekawych wątków.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty141
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Właśnie, zapomniałem dodać, że "goła" wersja Wastelanda do Gothica II NK jest pełna błędów i musiałem dużo poogarniać do YAUPa. Problemy z animacjami (a raczej wiele z nich brak, jak np. niektóre pochodnie przy drodze albo dmuchawa w kopalni albo łóżka na podłodze w obozie na bagnie) dla obiektów w świecie, dziwne waypointy, trochę przedmiotów wtopionych w głazy, czy kamienie, problemy z objętością gałęzi niektórych drzew (blokują przejście bo są za nisko), czy wzajemnie kasujące/nakładające się źródła dźwięków (szczególnie słyszalne w Nowej Kopalni) albo nawet przedmioty z pierwszej części gry po kątkach. Nie mówiąc już o "latających" krzakach, czy paprociach.

Mocno polecam przeglądnięcie Wastelandowego .ZENa i usunięcie błędów przed implementacją w modzie.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Taigh19 No tak, przypominam sobie, dlatego bardziej bym się starał, by nowych pancerzy nie dawać, a samowystarczalność opierać np. na zbroi z pancerzy pełzacza itd. Z drugiej strony, myślałem nad wprowadzeniem tego pancerza od pierwszego rozdziału, bo w sumie dziwne, by Bezi o tym nie pamiętałem, a pełzacze mimo wszystko to silniejsi przeciwnicy.
@Czudak dobrze, że wspominasz ale po kościach sądzę, że w trakcie testów dużo tych rzeczy wyjdzie na jaw, no i taka Wolna Kopalnia działa w jednej mapie z ZEN-em GD, więc to z automatu likwiduje ten problem :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Taigh19

[G2NK] Revisioned
#71 2020-04-02, 14:12(Ostatnia zmiana: 2020-04-02, 14:40)
@Simen Przecież Xardas mówił pod koniec intra, że "jest słaby i wiele zapomniał", więc nie jest powiedziane, iż musi pamiętać ten pancerz z płytek pełzaczy od Wilka. Zbroja z pancerzy pełzaczy nie pasuje bardziej do drugiego, trzeciego rozdziału? Powiększenie nieznacznie pancerzy bezgildinych jest dobrym pomysłem, bo latanie od pierwszego rozdziału w zbroi z pełzaczy byłoby nudne.

Grając w Risena wpadłem na pewien pomysł odnośnie balansu. Mianowicie mogłoby być tak, że kiedy np: nauka walki bronią jednoręczna kosztuje za 5 PN 50 złota, a w chwili podniesienia progu do 10 PN koszty w złocie wynosiłby załóżmy 75 do 100. Gdyby tak było z wszystkim to gracz musiałby rozważniej gospodarować złotem.

Jeśli się nie mylę to w Nocy Kruka nie można było nigdzie dokupić magicznych bełtów i strzał. Moglibyście dodać jakiemuś handlarzowi te strzały do asortymentu (np: Riordanowi po zabiciu Kruka).   
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Zanim Bezimienny by zdołał zdobyć tą zbroję i tak by musiał być postacią drugorozdziałową :P Natomiast to jest kwestia luźnych dywagacji. Wzrastający koszt nauki wraz z większym wydatkiem PN to spoko pomysł. Nie Riordan, tylko Cronos, ale to też w sumie dobry pomysł :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty136
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Preferowałbym bardziej jakiś przepis na miksturę do tworzenia tych magicznych bełtów/strzał, że tworzymy na stole alchemicznym miksturę, a następnie oddajemy ją np. Cronosowi wraz z strzałami i za drobną opłatą robi nam te strzały/bełty.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Wymaga zrobienia nowego dialogu, odpada.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
"Bezimienny mówiący o zadaniu, które nigdy nie miało miejsca w pierwszej odsłonie?"

O jakie zadanie chodzi ?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Czy naprawdę z tego całego posta można wyciągnąć tylko tą jedną rzecz, która w dodatku była już parę razy wyjaśniona w temacie?...
Nie chce mi się na to już odpowiadać.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy tak naprawdę trzeba się irytować z powodu tego samego pytania, na który jest już odpowiedź.
Nie chce mi się już o tym gadać.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
chodzi mi dokładnie o rozmowę z bandytą na początku gry. Bezimienny twierdzi, że w Starym Obozie poszedł z jakimś typem odzyskać amulet i po wykonaniu zadania został przez niego zaatakowany. Rzeczywistość była taka, że wyprawa po amulet była podpuchą i zostajemy wyprowadzeni poza obręb obozu, by nas obić. Zostało to właściwie skorygowane dźwiękowo :)
Here ya go. Można powiedzieć, że Simen ci odpowiedział xD
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Elo Simen.

Wczoraj grałem w Gothuca i tak sobie pomyślałem że zawsze mnie irytowało że jak odpalisz opcję dialogową u Pyrokara lub Isgarotha "Pobłogosław mnie", to nigdy nie dostajemy jakiegoś chwilowego busta do np. odporności na magię + 5 na 1 godzinę (godzinę w Gothic). Niby mała rzecz, ale w tym modzie który tworzysz, właśnie chodzi o małe rzeczy :lol: I przy okazji nie trzeba do tego robić dodatkowych dialogów.

Jak pomysł uznasz za ok, to mogę coś takiego nawet zrobić i Ci podeślę już gotowe skrypty do wklejenia. Bo to fajny szczegół.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry