[G2NK] Revisioned 85705 231

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 19.03.2020 roku

Wyświetleń 85705

Odpowiedzi 231

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nice nice nice nice nice. Jakie macie podejście co do ogólnego balansu gry? Będzie ciężej? Jakiś wybór poziomu trudności? Rebalans cen przedmiotów, atrybutów zwykłych potworków? (które swoją drogą mają wartości wymyślone z dupy i większość trzyma się formuł lvl*mnożnik, które nijak nie mają się do tego jak rośnie w siłę postać) Będę mógł kupić sobie za bezcen Grom u Zurisa i wysadzić nim całą miejscówkę Dextera?
Na pewno chciałbym, by gra była trudniejsza, choćby starcia z bossami będą stanowić wyzwanie. Potwory na Irdorath są zdecydowanie silniejszymi istotami, by stanowić wyzwanie. W kwestii cen można się zastanowić nad nagrodami za zadania (szczególnie te nieudźwiękowione), chciałbym wprowadzić też opłaty za naukę atrybutów.
"Trzy pozycje mają dodatkową zaletę, która zachęca do ich korzystania, zgadnij która nie ma?" No jak dla mnie to broń na zręczność, niczym się nie wyróżnia oprócz tego, że zamiast siły wymaga zręczności (chyba ze będzie dawać bonusy do procentów w broni jednoręcznej lub łucznictwa ewentualnie animacje będą na jakimś wyższym poziomie szybsze od oręża 1h wymagającego siły). Broń dwuręczna zawsze miała większe obrażenia oraz pozwalała trafiać z większej odległości od krótszych, słabszych ale i szybszych broni jednorocznych. Nie wiem czy sama szybkość h1 jest wystarczająca w tych porównaniu do pozostałych trzech. Poza ty logika świata i tak będzie kuleć, bo z jakiego powodu dwuręczniaki mogą zadawać obrażeni na pokonanym fizycznie przez siebie obszarze uderzenia, a jednoręczne jiż nie?
Sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie. Broń pod zręczność oznacza tyle, że możesz korzystać dodatkowo z mocnych łuków, ale przede wszystkim możesz wszystkich okraść, co z kolei zapewnia Ci spory bonus do doświadczenia.
Korzystanie z L'hivera jak bazy wyjściowej jest dobrym pomysłem pochwalam, także warto by było z niego tez zapożyczyć balans, bo co jak co ale rzadko zdarza się aby jakiś mod przyłożył się do tej kwestii z wyjątkiem właśnie L'hivera gdzie ktoś rzeczywiście nad tym posiedział i efekty są całkiem pozytywne.
Jasne wciąż do ideału daleko ale jest to najlepszy balans jaki można było uzyskać, także pytanie czy core rozgrywki jaki oferuje L'hiver zostanie tutaj przeniesiony?
Jak dla Ciebie balans z L'Hiviera jest dobry, gdzie praktycznie wszystkich on odstrasza do gry, to pozdro. Poziom będzie wysoki, ale będzie on opierał się na naszych pomysłach, a nie na absurdalnym podniesieniu obrony i obrażeń wroga, a naszej obrony.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Moglibyście zaimplementować sprint jak w Czasie Zapłaty. Nie musielibyście nawet usuwać mikstur szybkości, bo działałyby na zasadzie wyłączenia wytrzymałości (normalnie sprint trwałby 2 min według czasu Gothica, a po wypiciu potki speeda moglibyśmy biegać bez kończącej się wytrzymałości 5 lub więcej min).

Myśleliście o dodanie mikstury niewidzialności? Po jej wypiciu przez pewien czas ( np: 2 min Gothica) bylibyśmy niewidzialni i bezkarnie moglibyśmy okradać mieszkańców z rzeczy na widoku czy otwierać skrzynie w domach, be zakradania się. Ta mikstura byłaby dosyć droga (600 sztuk złota ja jedną) lub dużo taniej wytworzyć po znalezieniu receptury w pewnym trudno dostępnym miejscu (np: gdzieś w GD) ale wymagała by alchemii na dużo wyższym poziomie oraz trudniej dostępnych składników np: zębaciego ziela.

A co sadzicie o tym, by dodać kostury do kupienia będąc magiem ognia, które by przywracały manę na sekundę?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Idea sprintu z CZ jest faktycznie dobra i do pomyślenia, szczególnie że gracz będzie się poruszał po znanym mu już terenie. Mikstura niewidzialności śmierdzi mi Returningiem, więc no, thank You. A co do kosturów to pomysł jest okej :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



outlander

outlander

Użytkownicy
posty452
Propsy224
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Moim zdaniem ciekawym pomysłem byłoby jakby kostury gildyjne wpływały jakoś pozytywnie np. na obrażenia zaklęć danej "szkoły magii". Np. posiadamy kostur maga wody to piorun kulisty zadaje większe obrażenia itp. Ogółem wszystko co zachęca do pozostania przy jakiejś broni, a zniechęca do wybieranie zawsze tej, która ma największe obrażenia.
 

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Taigh19

[G2NK] Revisioned
#24 2020-03-19, 18:23(Ostatnia zmiana: 2020-03-19, 18:34)
@Simen Ciekami mnie czy wasze tarcze mają możliwości blokowania strzał oraz ataków zwierząt (oczywiście nie wszystkich, ataku trolla czy cieniostwora nie moglibyśmy zatrzymać) Planujesz zrobić w zenie Khorinins zmniejszyć trochę jasność barw/kolorów? Jak wielka będzie różnica w obrażeniach broni dwuręcznej od broni jednoręcznej? 
 

Delph(Delphoxed)

Delph(Delphoxed)

Użytkownicy
posty136
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie mogę się doczekać, by zagrać w tę modyfikację, coś czuję, że to będzie jedna z najlepszych modyfikacji do G2NK tego typu. Może dorzucę kilka swoich pytań, przemyśleń co można by wprowadzić :)

1. W oryginalnym Gothicu 2 irytował mnie zasób pancerzy. Mianowicie, wiemy że jest podział na pancerze lekkie, średnie i ciężkie. Sęk w tym, że większości klas brakowało tego podziału i miała tylko 2 zbroje na klasę, np. Straż miała tylko pancerze lekkie i ciężkie, Bandyci średnie i ciężkie, Magowie i Paladyni podobnie (chociaż można szatę nowicjusza tak trochę uznać jako lekką zbroję magów ale to mniejsza). Czy w tym celu zostanie powiększony zasób pancerzy, tak aby każda klasa miała podział na lekką/średnią/ciężką? Przy okazji chciałbym wspomnieć, czy jak ten pomysł się przyjmie, to oryginalny lekki pancerz najemnika znowu stanie się ciężką zbroją bandytów, a na potrzeby moda zostanie wymodelowany nowy pancerz lekki najemnika?

2. Czy zostanie przebudowany system czeladniczy? Oryginalnie to większość chodzi do Bospera/Harada, a starego Constantino każdy porzuca, bo ma najgorszą ofertę. Można by zrobić dla Constantina, gdy się jest jego czeladnikiem i odda się grzyby, to za 50 przyniesionych grzybów na raz przyrządzi nam stałą miksturę many +5 oraz zapłata, coś jak Vatras z tabliczkami. Oraz Constantino przekazywałby dodatkową wiedzę jak okiełznać moc podstawowych roślin, dla przykładu najsłabsza roślina lecznicza leczyłaby 20 zdrowia a nie oryginalne 10, co by pomogło w początkowych fazach gry.

W przypadku Harada mogłoby przedłużyć proces wytwarzania miecza, po wykuciu broni na kowadle miecz nadal nie byłby gotowy do użycia tylko trzeba by było jeszcze ostudzić miecz w wiadrze wody, oraz go naostrzyć na osełce, jak w G1. Oczywiście jeszcze dodanie mieczy dwuręcznych do wykuwania oraz polepszenie receptur poprzez dodanie różnych składników dla broni by urozmaiciło sprawę.

Zaś jeśli chodzi o Bospera, wiadomo że "wyrabia łuki i handluje futrami". Tego pierwszego mi bardzo brakuje, warto by było to dodać, opierając na podobnej mechanice jak kowalstwo.

3. Czy główna fabuła gry będzie ujednolicona, tak żeby była ciut bardziej liniowa? To było zaletą Gothic 1, gdzie w Gothic 2 zmarnowano, a szczególnie w Nocy Kruka. Jakim cudem dla przykładu Bezimienny od razu zmierza zniszczyć ostatni posterunek bandytów z dostawą broni w lesie za Farmą Sekoba, wiedząc tyle że powinien zacząć od grupki co najmniej 5 bandytów, którzy wiemy jest ta szajka Erola spod mostu. Takich nielogicznych absurdów jest w Nocy Kruka sporo i odbierały mi frajdę z wkręcania się w fabułę gry, gdy grałem w nią po raz pierwszy. Przydałoby się to poprawić :)
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
1. Zdecydowanie prawie każda gildia będzie miała większy zasób pancerzy, ale nie będzie on stosowany stricte do podziału klas lekkich/średnich/ciężkich, ponieważ sam Bezimienny tych zbroi nie założy. Głównie to kwestie kosmetyczne, część mają hełm, część nie, ktoś tam ma tą fajną przyłbicę, a w przypadku najemników przeniosłem pancerze z jedynki, dałem zbroję szkodnika Cipherowi itd.
2. Constantino już u mnie daje te +5 many. Łuczarstwa nie będzie, bo wymagałoby to napisania/nagrania dodatkowych dialogów. A już z całą pewnością nie będę utrudniał craftingu przez sztuczne wydłużanie produkcji.
3. Znowu wymagałoby to nagrania dodatkowych dialogów, a poza tym nieliniowość to rzecz dobra.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Simen Ale mógłbyś dodać średnią zbroje straży miejskiej, którą by była lekka zbroja strażnika Starego Obozu. Na początku filmiku, który pokazuje nam atak smoków na zamek w GD widzimy ze jeden z Knechtów nosi właśnie lekką zbroję SO. Więc mógłbyś zrobić z niej średnią zbroje straży miejskiej, ubrać w nią paru Knechtów na zamku (w końcu musiało być więcej posiadaczy tej zbroi w ekspedycji Garonda). I mógłbyś zmienić ciężki pancerz bandyty, bo w filmiku, który odpala się po otwarciu bramy w zamku przez chwilę widać jednego człowieka właśnie w starej ciężkiej zbroi SO, a według lor skazańcy z Starego Obozu zdjęli te pancerze z ciał zabitych strażników królewskich. Więc problemy logiczne do naprawienia są.

Czy w tych nowych, jak i w znanych lokacjach będą umieszczone jakieś nowe unikalne pancerze np: pancerz strażnika Królewskiego?
 

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Super że robicie własny system walki z tarczą. Tamten z USWT jest taki sobie...

Leci props i powodzenia!
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Simen Ale mógłbyś dodać średnią zbroje straży miejskiej, którą by była lekka zbroja strażnika Starego Obozu. Na początku filmiku, który pokazuje nam atak smoków na zamek w GD widzimy ze jeden z Knechtów nosi właśnie lekką zbroję SO. Więc mógłbyś zrobić z niej średnią zbroje straży miejskiej, ubrać w nią paru Knechtów na zamku (w końcu musiało być więcej posiadaczy tej zbroi w ekspedycji Garonda). I mógłbyś zmienić ciężki pancerz bandyty, bo w filmiku, który odpala się po otwarciu bramy w zamku przez chwilę widać jednego człowieka właśnie w starej ciężkiej zbroi SO, a według lor skazańcy z Starego Obozu zdjęli te pancerze z ciał zabitych strażników królewskich. Więc problemy logiczne do naprawienia są.

Czy w tych nowych, jak i w znanych lokacjach będą umieszczone jakieś nowe unikalne pancerze np: pancerz strażnika Królewskiego?
Nie, nie mógłbym, bo ta zbroja wymagałyby wtedy dodania dialogu, żeby ją dostać. Straż to jednostka porządkowa, mają usystematyzowany ubiór. Poza tym obecność tych zbroi na filmiku wynika jedynie z braku dopracowania na danym etapie Piranii takich detali. Ja po prostu ten cały atak usunąłem, ponieważ nie ma on znaczenia dla gracza i jest z lekka bez sensu. Atak smoków powinien stanowić element zaskoczenia dla gracza, a Piranie raz jeszcze wykładają wszystko na tacy. Co do ataku orków, to zrobi się go ingame, dzięki czemu z biegiem czasu nie zestarzeje się tak jak materiały nagrane w formacie BIK. Co do pancerza strażnika królewskiego to nazywa się on zbroją knechta i nosi ją część knechtów na zamku :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



czapla1024

czapla1024

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy będą Atariarowe fixy do nauki atrybutów, tj. separacja wyuczonych punktów od bonusów z przedmiotów oraz brak oszukiwania na progach?
Poza tym, dałoby się zrobić że szczury, kretoszczury i kamienni strażnicy mają mniejszy zasięg, a ich moment zadawania obrażeń jest później w animacji? W oryginalnej grze ich ataki są nieporównywalnie trudniejsze do uniknięcia niż reszty mobów mimo że teoretycznie nie powinny stanowić większego wyzwania.
Swoją drogą, warto by procentowe mikstury nie były za mocne żeby mikstury pełni, żądła krwiopijców i żuwaczki pełzaczy nie stały się bezwartościowe. Może suma wartości procentowej i bezwzględnej, np. 100HP+15% dla eliksiru?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
1. To nie jest Atariarowy fix, ale już jest wprowadzony.
2. Nie, nie dałoby się. Nie ma sensu ułatwiać gry w takich starciach.
3. Planowałem 20/40/60, no i oczywiście 100 dla pełni.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



czapla1024

czapla1024

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy

czapla1024

[G2NK] Revisioned
#32 2020-03-19, 23:58(Ostatnia zmiana: 2020-03-20, 01:09)
1. To nie jest Atariarowy fix, ale już jest wprowadzony.
2. Nie, nie dałoby się. Nie ma sensu ułatwiać gry w takich starciach.
3. Planowałem 20/40/60, no i oczywiście 100 dla pełni.
1. :ok:
2. Nie dałoby się, to znaczy pomysł niemożliwy do zrealizowania czy po prostu głupi? Bo w drugim przypadku rozumiem podejście, ale mi chodzi o to, by nawet walka z takimi pryszczami była okazją do wykazania się skillem zamiast "i tak mnie dziabnie to go po prostu zaspamuję". Poza tym to tak sobie wygląda kiedy gryzoń zadaje obrażenia z pół metra odległości.
3. W tym scenariuszu pełnia robi to samo co 2 eliksiry, a kosztuje 6 razy tyle. Będą chociaż opcje konfiguracji?
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty351
Propsy292
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Halo, pomocy! Simen mnie przetrzymuje w piwnicy i zmusza do pracy nad jego modem, błagam pomóżcie mi.

czapla1024

czapla1024

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Karmi Cię tam chociaż?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
3. Nie wiem czy ogarnąłeś, ale 20/40/60/100 to wartości procentowe, a nie punktowe.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



czapla1024

czapla1024

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy

czapla1024

[G2NK] Revisioned
#36 2020-03-20, 10:47(Ostatnia zmiana: 2020-03-20, 12:27)
Nie wiem czemu miałbym tego nie ogarnąć ani czemu tak przypuszczasz.
Dwa eliksiry uleczą 120% HP, a te 20% nadmiaru przepadnie (w przypadku wypicia obu pod rząd, bez trafienia w międzyczasie). Eliksir jest warty 50SZ, a pełnia 300. W takiej sytuacji pełnie opłaca się warzyć, ale nie kupować.
 

Czudak

Czudak

Użytkownicy
posty141
Propsy60
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dopiero teraz odczytałem prywatną wiadomość o tym modzie... i zapowiada się bardzo zacnie!

Szkoda że nie mam teraz czasu (nawet mimo koronawarantanny), aby ponownie gościnnie wystąpić w polskim modzie do Gothica, więc jedynie co mogę to życzyć powodzenia i zaoferować jakąś drobną pomoc przy pomniejszych sprawach (jakieś szybkie, nieskomplikowane tekstury albo modele 3D najlepiej).

Ale też zrobiłem sobie notatki i przeczytałem cały wątek, i z pewnością będę go śledził, bo parę wymienionych tu pomysłów chciałem już od dawna zamieścić w swoim modzie: bardziej różnorodni bossowie z własnymi zasadami starcia, szakale w Jarkhendarze i kościane/cielesne golemy w Halach Irdorath, czy scalanie pękniętych broni z dwóch/trzech elementów ukrytych po kątkach.

Jedyne do czego mogę się przyczepić to niepolski tytuł w polskim modzie. No ale, to już chyba wszyscy jakoś przeżyją, he, he.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dopiero teraz odczytałem prywatną wiadomość o tym modzie... i zapowiada się bardzo zacnie!

Szkoda że nie mam teraz czasu (nawet mimo koronawarantanny), aby ponownie gościnnie wystąpić w polskim modzie do Gothica, więc jedynie co mogę to życzyć powodzenia i zaoferować jakąś drobną pomoc przy pomniejszych sprawach (jakieś szybkie, nieskomplikowane tekstury albo modele 3D najlepiej).
Dzięki i jak będę czegoś potrzebować to się z miłą chęcią odezwę.

Ale też zrobiłem sobie notatki i przeczytałem cały wątek, i z pewnością będę go śledził, bo parę wymienionych tu pomysłów chciałem już od dawna zamieścić w swoim modzie: bardziej różnorodni bossowie z własnymi zasadami starcia, szakale w Jarkhendarze i kościane/cielesne golemy w Halach Irdorath, czy scalanie pękniętych broni z dwóch/trzech elementów ukrytych po kątkach.


Jak też masz ciekawy pomysł na bossa, to mi go wyślij, zobaczymy co da radę zrobić :P

Jedyne do czego mogę się przyczepić to niepolski tytuł w polskim modzie. No ale, to już chyba wszyscy jakoś przeżyją, he, he.
XD Powiedział twórca "YAUP" :d
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Simen A nie myślałeś, aby ten filmik (po wycięciu początku gdzie dobrze widać tą zbroje Starego Obozu) umieszcić w opcji dialogowej z Garoldem? Coś jak u Xardasa, kiedy wybieramy opcję dotyczącą wątku Nocy Kruka. W oknie dialogowym byłaby na początku jena opcja (lub byłaby na samej górze) o treści "Jak dokładnie wyglądał ten atak smoków?" i bo jej wybraniu odpalałby się właśnie lekko edytowany filmik z ataku paskudnych gadów.

Czyli Knechtowie będą mieli tą zbroje jaką mieli na sobie ci dwaj strażniczy, który w intrze pierwszego Gothica pilnowali Bezimiennego, a potem go zrzucali?

Nie sądzisz, ze broń dwuręczna z obraszeniami obszarowymi będzie zdecydowani potężniejszym stylem walki od jednoręczniaka oraz jednoręczniaka z tarczą (broni na zręczność nie liczę, bo to to sam styl co z bronią h1 tylko skalująca się pod zręczność)?

W oryginalnym G2NK:

Bron 1h - szybkość i mniejszy wymóg siły kosztem mniejszych obrażeń i krótszego zasięgu.

Broń 2h - większe obrażenia i zasięg ciosów kosztem wolniejszych uderzeń oraz większego wymogu siły (dodałbym jeszcze subiektywnie, że mniej przyjemna walka z animacjami zielonego i wojownika względem broni jednoręcznych na tych samych poziomach)

W Revisioned:

Broń 1h - szybkość i mniejszy wymóg siły kosztem mniejszych obrażeń, krótszego zasięgu i brakiem obrażeń obszarowych.

Broń h2 - większe obrażenia, zasięg ciosów i obrażenia obszarowe kosztem wolniejszych uderzeń oraz większego wymogu siły.

Broń 1h + tarcza - szybkość i mniejszy wymóg siły oraz blokowanie tarczą (większa obrona) kosztem mniejszych obrażeń i krótszego zasięgu.

Wiem, że według ciebie ta mechanika OO przypisana do oręża 2h ma skusić graczy do korzystania z niej, ale to nie jest wymagane. Na tym moim spisie wad i zalet broni w oryginale jak i w waszym modzie widać, iż broń dwuręczna miała wcześniej zalety względem jednoręcznych. Jeśli już chcesz jakoś zachęcić graczy to korzystania z broni h2, to lepszym pomysłem będzie zrobić coś z animacjami na dwóch pierwszych poziomach, bo w przeciwieństwie do zielonego oraz wojownika w 1h (którymi walka jest przyjemna) są one w 2h nieprzyjemne w korzystaniu i żadne obrażenia obszarowe tego nie zmienią (mogą tylko zrobić poważny dysbalans, kiedy dojdziesz w dwuręczniakach do poziomu mistrza i zacznie korzystać z jego animacji).

Ciekami mnie czy wasze tarcze mają możliwości blokowania strzał oraz ataków zwierząt (oczywiście nie wszystkich, ataku trolla czy cieniostwora nie moglibyśmy zatrzymać)

Myślałeś, aby w zenie Khorinins (który jest moim zdaniem trochę zbyt kolorowy) zmniejszyć trochę jasność barw/kolorów?

W Czasie Zapłaty był spoko ficzer graficzny podbijający moim zdanie klimat, a mianowicie różnokolorowe światło wpadające przez drzwi do pomieszczeń. Słonce za dnia, a księżycowe nocą. Roztwarliście możliwość dodania tego jak i innych potęgujących klimat drobnostek oraz detali w świecie, których silnik ociągnie (jak na przykład mocniej rozgwieżdżone niebo nocą)?
 
Planujesz jakoś usprawnić amulet ognika, bo jest właściwie nieopłacalny i szczerze mówiąc nigdy nie uczyłem go nowych "sztuczek". Może gdyby mógł by nas leczyć po walce (np 1hp/3s) lub był trochę wytrzymalszy, by fokusować na sobie trochę dłużej wrogów, ewentualnie każda podniesiona przez na rzec, którą znajdzie i podświetli dawała określoną ilość doświadczenia, zalezienie od rodzaju znaleziska i jego wartości.

Rozważacie jakieś zmiany czy udoskonalenia w języku budowniczych i kamiennych tabliczkach?   
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry