[G2NK] Revisioned 3514 78

O temacie

Autor Simen

Zaczęty 19.03.2020 roku

Wyświetleń 3514

Odpowiedzi 78

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6184
Propsy2810
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard

Simen
Moderator

[G2NK] Revisioned
2020-03-19, 12:15(Ostatnia zmiana: 2020-03-19, 14:23)
Opis: „Ale żyje… powrócił!” Tymi słowami najlepiej będzie podsumować mój projekt. Revisioned bowiem to nie mod, który skupia się na wprowadzaniu kilkuset zadań miernej jakości, setki NPC, których równie dobrze mogłoby nie być czy pięćdziesięciu nowych światów, które służą jedynie do grindowania. Nie, projekt ma na celu ulepszyć i rozwinąć to, co znamy i lubimy z Nocy Kruka, jednocześnie nie odrzucając liczbą zaproponowanych zmian i ich jakością. Skupiamy się na poprawie designu świata, rozbudowie terenu, poprawie błędów i przedstawieniu na nowo niektórych rozwiązań technicznych, jakie kulały w jakże lubianej przez nas grze.

Skąd motywacja? Początek moda bierze się z dość rozbudowanego posta dotyczącego Mordraga na grupie „Jak będzie w Khorinis?”, który ostatecznie zachęcił do stworzenia własnego dodatku, który de facto mógłby nam zastąpić oryginalną grę bez większego problemu. Razem z grupą zapalonych modderów, praktycznie każdego dnia wprowadzamy mniejsze, większe zmiany, które uprzyjemnią moim skromnym zdaniem rozrywkę, a nie na siłę ją przedłużą, jak to bywa w przypadku paru addonów stworzonych już do tej gry. Za cel obieramy sobie być bardziej zaawansowanym Atariarem, VBE czy YAUPem, a nie kolejnym Returningiem czy Przeznaczeniem.

Cechy modyfikacji:
- zwiększenie terenu do grania. Khorinis zostało wymienione na te z L’Hiviera z własnymi poprawkami w świecie m.in. usunięciem zbędnego nadmiaru drzew znacznie obciążających silnik. Górnicza Dolina została powiększona o tereny Wasteland Moda, przy czym dodatkowo światy (Cmentarzysko Orków, Wolna Kopalnia czy zawalona Świątynia Śniącego) zostały przyłączone do OldWorlda. Ponadto Opuszczona Kopalnia w modzie stanowić będzie faktyczny ZEN do przebycia, by dostać się do Górniczej Doliny i odwrotnie. Jarkendar zostanie wykorzystany z modyfikacji Varus Biker Edition.
- poprawa baboli związanych z tłumaczeniem. Dużo osób wychodzi nie wiadomo skąd z założenia, że spolszczenie Gothica jest idealne. Nic bardziej mylnego. Gothic to gra z mnóstwem baboli w tłumaczeniu przedmiotów, poszczególnych kwestii, a także dodatek Nocy Kruka wprowadził w paru przypadkach dwa głosy przypadające dla jednego NPC. W modyfikacji postaramy się jak najwięcej tych kwestii poprawić, wygładzić niektóre tłumaczenia, a z pomocą świetnych aktorów nagrać część kwestii na nowo.
- poprawa bugów znanych z podstawowej wersji gry. Mnożenie stali, bicie Bustera i odsprzedawania raz kolejny rogów cieniostwora czy odkupowanie książki rachunkowej Lehmara lub almanachu opętanych od Vatrasa. Te znane exploity, które są dla nie niczym innym jak bugami zostały już usunięte z gry i niech Innos da usunąć ich jak najwięcej.
- większe zróżnicowanie NPC w grze. Każdy fan wie, że daną twarz przynajmniej spotkamy dwa razy w grze, a niektóre przypadki liczą ich nawet 14! W Revisioned nie jest to już dłużej problemem, gdyż każdy imienny NPC ma od teraz własną teksturę twarzy, a zwiększenie liczby ubrań i pancerzy pozwoli na jeszcze większą różnorodność wśród postaci.
- zwiększenie logiki świata. Łowcy smoków noszących średnie i ciężkie zbroje, które są wykonane ze smoczych łusek i jaj? Najemnicy posiadający wszyscy te same pancerze i organizujący się w jedną strukturę w miesiąc? Bezimienny mówiący o zadaniu, które nigdy nie miało miejsca w pierwszej odsłonie? Przez delikatną edycję linii dialogowych czy też wprowadzaniu kolejnych zestawów pancerzy, daję możliwość graczom na odczucie większej imersji podczas gry, a nie skupianiu się na głupotkach oferowanych nam przez Piranha Bytes.
- większa liczba potworów w grze. Jednym z krytykowanych przeze mnie rozwiązań przy Nocy Kruka jest zwiększenie liczby potworów… przez dodanie tych z Gothica. Teraz nie jest to już dłużej bolączką, ponieważ brzytwy (brzytwiaki stanowią osobny gatunek), ogary i kąsacze (w Jarkendarze też są, ale korzystają z innej tekstury) biegają po Górniczej Dolinie, a hieny, pantery czy aligatory spotkamy w Jarkendarze. Postawiłem na duże zróżnicowanie między regionami wyspy, a taki Irdorath praktycznie w całości zyskał nowe potwory.
- walki z bossami. Hej, a pamiętacie jak walczyliśmy pierwszy raz ze smokami i oczekiwaliśmy takiego epickiego starcia i liczyliśmy, że z każdym smokiem będzie inaczej? A pamiętacie Wasz zawód, że taktyka smoków to rzucanie kulami ognia i odrzucanie nas, a do tego danie im absurdalnej regeneracji? No właśnie… Teraz wprowadziliśmy parę nowych walk z bossami, których charakteryzuje etapowość i zróżnicowanie.
- i wiele, wiele innych…

Modyfikacja korzysta z zasobów innych modyfikacji, ponieważ nie widzę sensu w tworzeniu kolejny raz tych samych modyfikacji czy modeli, tylko po to, by powiedzieć „moje”. Jesteśmy małym community i nie powinniśmy pieklić się o to, że ktoś z szacunkiem do gry i autorów korzysta z zewnętrznych zasobów. Oczywiście modyfikacje, jak i autorzy poszczególnych autorów zostaną umieszczeni w creditsach.

I na koniec członkowie teamu, bez których jako człowiek o niewielkich umiejętnościach, nie zrobiłbym wiele:
- @Siemekk: skrypty, Union
- @bogu9821: skrypty, Union
- @Splash: skrypty
- @Centuris: modele i tekstury
- @Cruc: skrypty
- @OrtegaX: skrypty, vobowanie, modele i tekstury
- @Rysa: grafika 2D
- @Fabio: testy
- @WinterKing Kereth: konsultacje
- @nashadu: konsultacje

Screeny

Materiały wideo:
https://www.youtube.com/watch?v=-NkMDQB5V0k
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



sc00r3

sc00r3

Użytkownicy
posty16
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Czy jesteście w stanie okreslić, czy mod będzie grywalny jeszcze w tym roku? Planuje powrót do gothica 2, tylko nie wiem czy zabierać się za podstawke czy czekać na tego moda :P
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6184
Propsy2810
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Jeśli będzie grywalny, to bardziej pod koniec tego roku, więc jak najbardziej graj w podstawkę. Może Ci się akurat nasunie coś, co można jeszcze dodać do moda :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Taigh19

[G2NK] Revisioned
#3 2020-03-19, 13:05(Ostatnia zmiana: 2020-03-19, 13:19)
No, widzę ze ekipa porządna, nawet bardzo porządna. Same założenia moda tez mi się podobają i brzmią rozsądnie, ale co do możliwości usunięcia możliwości odkupowanie książki rachunkowej Lehmara nie jestem pewien czy to dobry pomysł. Jeśli już to moglibyście zrobić jakieś małe zadanka po wykonaniu, których Thorben i ten karczmarz oddali, by na księgę dłużników (za pewna cenę w złocie)

Myśleliście może nad możliwością zrobienia własnego trybu Sprawiedliwości z Gothic 2 Ucieczka? Bardzo spodobała mi się gra z tym trybem, niemożność zapisania gry w trakcje walki podnosiła adrenalinę, a wyłączenie konsoli i losowe kombinacie przy zamkach też uwarzam za dobry pomysł (oczywiście można, by to umieścić w opcjach do włączenia lub wyłączenia w dowolnym momencie).

Czy planujecie ulepszyć inteligencie jeśli chodzi o walkę przeciwników korzystających z broni białej? W Ucieczce działało to na początku niezle, ale wykonywanie przez npc comba miała taki mankament, że zbyt łatwo można było wstrzelić się w przerwę między podajże drugim, a trzecim uderzeniem w kombinacji. Samych orków też było banalnie łatwo pokonać, korzystając z techniki poczekaj, aż spróbuje uderzyć w biegu, obiegnij go unikając ataku i ładuj w plecy ile wlezie. Rozumiem ze zwiadowczy, szamani, czy nawet wojownicy mogli tak walczyć, ale elitarni wojownicy powinni wykorzystywać lepsze taktyki w walce.

Planujecie użyć systemu walki tarczą USWT z własnymi ulepszeniami?

Myśleliście może nad zrobienia  (luv wykorzystaniem z samego moda) animacji przemijającego dnia podczas snu, jak w Czasie Zapłaty? Naprawdę fajnie to wyglądało i dawało sporo klimatu (według mnie).

Czy będzie możliwość zrobienia własnych pierścieni i amuletów (moglibyście dodać wymóg nauczenia się Jubilerstwa) i ze scaleniu dwóch kawałków tej samej broni (np: ostrza i rękojeści) w jedną niemożliwa to zdobycia w inny sposób broń? W pierwszym Risenie te naprawdę dobrze działało (oczywiście jeden i druga części broni byłyby w innych częściach świata oraz wymagały np walki z silnym wrogiem).
 
Czy będzie możliwość włączenie pasków kinowych przy rozmowach w opcjach?
   
Życzę powodzenie w pracy, wytrwałości i czekam cierpliwie na skończony projekt.
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6184
Propsy2810
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
1. Pomysł z książeczką to kompletna bzdura. Istniał konkretny powód, dla którego te postacie pragnęły tej książki i oczywistym się wydaje, że jej by już nikomu nie oddali. W obecnej formie to słaby exploit i nic ponadto.
2. Losowe kombinacje w zamkach zostały zaimplementowane w grze, w zamian za to dałem możliwość wykupienia większej liczby wytrychów, a także podpowiedzi dla gracza po wpisaniu błędnej kombinacji.
3. Tak, system walki NPC został rozszerzony. Niektórzy silniejsi NPC mają rozszerzoną inteligencję wziętą z Ucieczki.
4. Wprowadziliśmy własny system tarcz, bardzo zbliżony do tego z USWT, przy czym tarcze nie wymagają nauki.
5. Pomyślę nad tym snem, to był dość ciekawy pomysł i fajnie został zrealizowany.
6. Prawdopodobnie rozszerzymy rzemieślnictwo w zakresie kowalstwa i alchemii. Implementowanie jubilerstwa wymagałoby tworzenia dodatkowych dialogów, a tego robić nie chcemy.
7. Tak, paski będzie można włączać/wyłączać.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty3841
Propsy768
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju

Jao

[G2NK] Revisioned
#5 2020-03-19, 13:29(Ostatnia zmiana: 2020-03-19, 13:37)
Nie powiem, zapowiada się najlepszy addon do Gothica. Naprawdę, ten rok taki zwariowany, ale wyjdzie w nim najwidoczniej tyle modów przedniej jakości, że przynajmniej community Gothica, chyba konkurujące z community Dark Souls w toksyczności, może znowu odetchnie powietrzem bez śladu stęchlizny.
Słabo ta moja poetyczność wychodzi. Tak czy inaczej, trzymam kciuki i jeśli przyjdzie mi do głowy jakiś ciekawy pomysł, to nie zawaham się nim podzielić (acz już wcześniej o tym pisałem z Simenem, poza tym już to, co wymieniono do tej pory, to ogrom rzeczy). Jak mod wyjdzie, a ja nie będę całkiem zawalony robotą, ogram niezwłocznie.
PS "Bezimienny mówiący o zadaniu, które nigdy nie miało miejsca w pierwszej odsłonie" Kiedy to było? Albo mi pamięć szwankuje, albo (mniej prawdopodobne :F) nie znam Gothica tak dobrze jak myślałem.
EDIT: A, rzeczywiście mówi "Kiedy już wykonaliśmy zadanie", zapomniałem xD To się nazywa dbałość o szczegóły :D
 
O DISCORDIA

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6184
Propsy2810
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Jao chodzi mi dokładnie o rozmowę z bandytą na początku gry. Bezimienny twierdzi, że w Starym Obozie poszedł z jakimś typem odzyskać amulet i po wykonaniu zadania został przez niego zaatakowany. Rzeczywistość była taka, że wyprawa po amulet była podpuchą i zostajemy wyprowadzeni poza obręb obozu, by nas obić. Zostało to właściwie skorygowane dźwiękowo :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Simen czyli nie planujecie dodania chodziarzy milkliwości wyłączania możliwości zapisu, jeśli wróg jest zdyb blisko Bezia?
Planujecie dodać obrażenia obszarowe i wolne celowanie czy nie?
Myślałeś może nad możliwością dodania przepisów dań, po których stworzeniu zamiast odnawiać hp w punktach odnawiały, by w nieprzesadnie dużym procencie (np: zupa rybna z dwóch ryby oraz dwóch butelek wody odnawiałyby nam 5% hp). Nie chodzi mi o to, aby potrawy z przepisów zastępowały mikstury, ale aby były ich dyzo słabszymi odpowiednikami (nie przekraczającej 15% odnawianego zdrowia), bo pod koniec jest tyle "bezużytecznego" jedzenia i żeby dalej miało zastosowanie aniżeli tylko do zadań. Bo czy tylko ja nawet w 6 rozdziale potrafiłem stać nawet dwie - trzy minuty jedząc upieczone mięso, mając w eq multum mikstur leczniczych?     
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6184
Propsy2810
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
1. Nie, na pewno zabawy z zapisami nie bedzie.
2. Ta opcja jest ciągle rozpatrywana, przy czym tak: Obrażenia obszarowe jedynie w przypadku broni dwuręcznej, by ten styl walki miał jakiś sens, a wolne celowanie z możliwością poruszania się, czyli coś jak Siemek kiedyś pokazywał.
3. Tak, prawdopodobnie przepisy będą, ale na pewno będą odnawiały HP punktowo. Z kolei miksturom da się procenty, by gracze kompletnie olali mikstury na start.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



PanAlgebra

PanAlgebra

Użytkownicy
PanAlgebra
posty6
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • PanAlgebra
Zapowiada się niesamowity mod. Czy z świątynią śniącego będą związane jakieś questy, czy coś ? I czy będzie to oryginalna świątynia śniącego, czy też jej zawalona wersja ? Bo z tego co wyczytałem nie chcecie dodawać nowych dialogów, więc nowe questy odpadają, ale czy poza kwestiami eksploracji nowe lokacje wniosą jakąś  wartość ? Na zasadzie jakiś nowy potężny miecz ukryty np. w klasztorze zmiennokształtnych czy coś ?
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6184
Propsy2810
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
1. Nowe zadania w modzie najprędzej będą przypominać fedexy.
2. Świątynia Śniącego wystąpi w swojej zawalonej wersji, którą członek naszej ekipy przygotuje na potrzeby moda.
3. Tak, nowe lokacje wniosą jakąś wartość. Na pewno poukrywam dodatkowe przedmioty, ale w taki sposób, by gracz miał świadomość, że mógł o danym miejscu/skrytce nie wiedzieć, a nie nagle z tyłka dodawać nowe rzeczy dawniej eksplorowane.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Simen
1. Szkoda, bardzo podobała mi się możliwość zabrania możliwości zapisu w trakcja walki lub po prostu zbyt bliskiej obecności jakiegoś potwora.
2. A broń dwuręczna bez obrażeń obszarowych nie miała sensu? Przecież broń dwuręczna zadawała większe obrażenia od jednoręcznej, mając przy tym w większości większy zasięg. "Zwiększenie logiki świata.", a to że, że tylko ten styl walki będzie miał obrażenia obszarowe jest logiczne? Nie przecież miecz to miecz. Wystarczyło by zwiększyć obrażenia broni dwuręcznych, aby gracz miał prosty wybór: albo bierzemy szybrze, ale zadające mniej obrażeń bronie jednoręczne i z mniejszym zasięgiem, albo wolniejsze, ale znacznie potężniejsze i z większym zasięgiem.
3. Mikstury aby czasem nie odnawiały w procentach już w oryginalnym Gothicu 2 NK? 
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6184
Propsy2810
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
2. Miała sens, ponieważ wtedy miałeś tylko dwa style walki, czyli broń dwu i jednoręczna. Teraz stylów masz kilka, czyli jednoręka, jednoręka + tarcze, broń na zręczność, broń dwuręczna. Trzy pozycje mają dodatkową zaletę, która zachęca do ich korzystania, zgadnij która nie ma? Poza tym dwuręką w Gothicu prawie nikt nie gra, a coś takiego zachęci do spróbowania gry w ten sposób. Poza tym nie myl kwestii gameplayowych z logiką działań czy historii świata.
3. Nie.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Simen Dobra i ale mógłbyś mi odpowiedzieć na całość 2 pytania? Planujecie dodać do zdobycia owcy śpiwór oraz umiejętności regeneracji życia i many (many dla maga)?
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6184
Propsy2810
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Odpowiedziałem Ci na całość drugiego pytania, nie wiem o co Ci chodzi. Zastanawiam się nad śpiworem, może dodam, ale to raczej zbędny feature. Regeneracja życia i many może, ale tylko na tej zasadzie, że od któregoś tam poziomu/ilości punktów PN/many.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kistru

Kistru

Użytkownicy
posty23
Propsy105
ProfesjaKompozytor
  • Użytkownicy
Mod zapowiada się ciekawie :D Na pewno zagram.

Fajnie by było, jakby przerobić skradanie, żeby w końcu było użyteczne ;)
Moja propozycja jest taka, że gdy się skradamy, odległość z jakiej reagują na nas przeciwnicy mogłaby być większa ;)

No i przydałoby się przerobić AI potworów, żeby ich zachowania były mniej przewidywalne :P Jakby takiemu trollowi skrócić czas "ostrzegania" i dać atak w ruchu, to jego zabicie nie byłoby już takie proste ;)
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty6184
Propsy2810
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Obawiam się, że trochę jednak Twoje propozycje mogą być trudne do zrealizowania, ale zobaczymy :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty62
Propsy174
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale
Nice nice nice nice nice. Jakie macie podejście co do ogólnego balansu gry? Będzie ciężej? Jakiś wybór poziomu trudności? Rebalans cen przedmiotów, atrybutów zwykłych potworków? (które swoją drogą mają wartości wymyślone z dupy i większość trzyma się formuł lvl*mnożnik, które nijak nie mają się do tego jak rośnie w siłę postać) Będę mógł kupić sobie za bezcen Grom u Zurisa i wysadzić nim całą miejscówkę Dextera?
 

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Simen Przepraszam, z jakiegoś powodu jak pisałem wcześniejszy komentarz to z twojej odpowiedzi na ekranie wyświetliło mi się tylko "Nie myl kwestii gameplayowych z logiką działań czy historii świata.". No chyba, że ko edytowałeś, ale nie widzę informacja o edycji. Jeśli pozwolisz wyrazę swój punkt na temat tych stylów walki.

W orginalnym G2NK:

Bron 1h - szybkość i mniejszy wymóg siły kosztem mniejszych obrażeń i krótszego zasięgu.

Broń 2h - większe obrażenia i zasięg ciosów kosztem wolniejszych uderzeń oraz większego wymogu siły (dodałbym jeszcze subiektywnie, że mniej przyjemna walka z animacjami zielonego i wojownika względem broni jednoręcznych na tych samych poziomach)

W Revisioned:

Broń 1h - szybkość i mniejszy wymóg siły kosztem mniejszych obrażeń, krótszego zasięgu i brakiem obrażeń obszarowych.

Broń h2 - większe obrażenia, zasięg ciosów i obrażenia obszarowe kosztem wolniejszych uderzeń oraz większego wymogu siły.

Broń 1h + tarcza - szybkość i mniejszy wymóg siły oraz blokowanie tarczą (większa obrona) kosztem mniejszych obrażeń i krótszego zasięgu.

Broń pod zręczność - (zapewne) szybkość i możliwość rozwijania atrybutu potrzebnego w łucznictwie (zręczności) kosztem mniejszych obrażeń i krótszego zasięgu (w końcu używać jej będą tylko łuczniczy).

"Trzy pozycje mają dodatkową zaletę, która zachęca do ich korzystania, zgadnij która nie ma?" No jak dla mnie to broń na zręczność, niczym się nie wyróżnia oprócz tego, że zamiast siły wymaga zręczności (chyba ze będzie dawać bonusy do procentów w broni jednoręcznej lub łucznictwa ewentualnie animacje będą na jakimś wyższym poziomie szybsze od oręża 1h wymagającego siły). Broń dwuręczna zawsze miała większe obrażenia oraz pozwalała trafiać z większej odległości od krótszych, słabszych ale i szybszych broni jednorocznych. Nie wiem czy sama szybkość h1 jest wystarczająca w tych porównaniu do pozostałych trzech. Poza ty logika świata i tak będzie kuleć, bo z jakiego powodu dwuręczniaki mogą zadawać obrażeni na pokonanym fizycznie przez siebie obszarze uderzenia, a jednoręczne jiż nie?

Proszę, nie miej mi za złe ponowienia tego wywodu. Po prostu chciałem pokazać jak ja to widzę, a plusy i minusy jednoręcznych oraz dwuręcznych broni tak w oryginale jak i w twym modzie napisałem. Jeśli wpadnie mi pomysł poprawy jakiegoś elementu Gothic 2 Nocy Kruka, którą mógłby usprawnić rozgrywkę lub ją urozmaicić to napiszę.

Pozdrawiam.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4174
Propsy1039
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Korzystanie z L'hivera jak bazy wyjściowej jest dobrym pomysłem pochwalam, także warto by było z niego tez zapożyczyć balans, bo co jak co ale rzadko zdarza się aby jakiś mod przyłożył się do tej kwestii z wyjątkiem właśnie L'hivera gdzie ktoś rzeczywiście nad tym posiedział i efekty są całkiem pozytywne.
Jasne wciąż do ideału daleko ale jest to najlepszy balans jaki można było uzyskać, także pytanie czy core rozgrywki jaki oferuje L'hiver zostanie tutaj przeniesiony?
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

W dupie mam goticzka nie odpowiadam na żadne pytania elo


2 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
Do góry