[G2NK] Czas Zapłaty 2.0 11627 67

O temacie

Autor Fabio

Zaczęty 13.03.2020 roku

Wyświetleń 11627

Odpowiedzi 67

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty833
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Miecze runiczne będzie łatwo przenieść, czy też będzie z tym trochę jebania się?
 
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3348
Propsy2060
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
W sumie nie wiem, pewnie trochę to drugie, ale kojarzę, że nie ma ich specjalnie dużo. Nie powinno być z tym raczej większych problemów.

xendix

xendix

Użytkownicy
posty475
Propsy90
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Będzie w najbliższym czasie jakaś aktualizacja informująca o postępach w pracy nad modem?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3348
Propsy2060
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Niee. W ostatnim czasie mniej skupiałem się na Czasie Zapłaty przez brak czasu, trochę związany z innymi projektami (kilka jest na wykończeniu, a kilka zostało już ukończonych), ale od następnego miesiąca będę powoli wracał do tego moda (co nie oznacza, że nic nie zostało robione). Aktualizacja tego typu pojawi się na pewno pod koniec roku.

Araxus1995

Araxus1995

Użytkownicy
posty109
Propsy10
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Czy będą poprawione zadania takie jak Hrabia ,Jaszczuroludzie. Będzie wybór opcji z rozmieszczeniem najemników którzy zaatakują strażników wokół Orlego Gniazda? Czy jest możliwość że  będzie zrobiony skrypt walki strażników z kopaczami i Torlofem? Planujecie osłabić Krona orka z obozie łowców trolli? Czy w lochach pojawi się Diego z cieniami pod koniec gry? Czy będzie możliwość przyrządzania trucizn bo z tego co wiem ten nekromanta miał nauczyć Ricka przyrządzać trucizny. Czy walka w świątyni śniącego będzie gdzieś przeniesiona np. w miejscu gdzie Xardas został uśpiony w podstawowej wersji gry Gothic 1? Planujecie unieśmiertelnić Baala Tondrala podczas walki w zrujnowanym obozie bractwa? (podczas dojśćia do świątyni musi ruszyc skrypt w którym Guru umiera od trucizny.)
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4020
Propsy821
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Akurat sobie przypomniałem o tym modzie i miałbym kilka sugestii co do rzeczy, które nie są błędami gry czy balansu per se, ale myślę, że wymagają poprawy.
1. Brama do zamku w Starym Obozie zostaje skryptowo zamknięta podczas misji w 3 rozdziale. Dobrze by było, żeby w 6 rozdziale została z powrotem otwarta albo chociaż żeby kołowrót działał. Ostatecznie to zamknięcie bramy nawet nie jest potrzebne, bo z zamku i tak można uciec przez mury - do skorzystania z tajnego przejścia zmusi nas agresywne nastawienie strażników przy głównych bramach obozu. Swoją drogą nie wiem, czy południową bramą da się wejść, w sensie czy jest dialog ze strażnikiem, który pozwoliłby ją otworzyć.
2. Na początku 5 rozdziału Leren mówi nam, że Lee wyruszył do Nowego Obozu. Z jakiegoś powodu jednak musimy najpierw porozmawiać z Lee w górskiej fortecy, dopiero wtedy wyrusza i z zadziwiającą szybkością zdobywa podgrodzie. BARDZO psuje to immersję.
3. Może w jakiś sposób zamknąć dostęp do świątyni w obozie Bractwa, dopóki nie wejdziemy tam z Lesterem, by walczyć z Bestią? Trochę głupio, że możemy tam wcześniej wejść i wszystko splądrować, a Bestii po prostu nie ma. (skoro już mowa o 4 rozdziale, to może nieco przerobić quest z mapą dla Nefariusa, bo jest mocno taki sobie? xD)
4. Hrabia. Tu kilka rzeczy: po pierwsze przydałaby mu się nieśmiertelność do czasu konfrontacji w 5 rozdziale (no i lepsze staty, jeśli zdecydujemy się z nim walczyć, to samo tyczy się Kruka, ale to chyba jasne). Po drugie, pierwsze spotkanie z nim... no, dialog mógłby być inaczej napisany. Przecież Rick ma przewagę liczebną (może nawet trzech na jednego), więc zamiast dać się zastraszyć i oddać całą swoją rudę i lustro, powinien, jak Jotaro, być gotów zaatakować Dio Hrabiego - wtedy właśnie za nim pojawiłby się potwór, Hrabia zakrzyknąłby "Uważaj, za tobą!" i korzystając z zamieszania zwinął lustro z kieszeni Ricka i zwiał. Po trzecie, jeśli w zadaniu "Szpieg Gomeza" zdobędziemy zaufanie Toniego, od razu dowiemy się, że Hrabia to agent Kruka, ale z jakiegoś powodu nie możemy o tym powiedzieć Merdarionowi do czasu spotkania z Hrabią w jaskini obok zatopionej wieży. Dobrze też, żeby wzięcie mapy od Nefariusa nie było koniecznym warunkiem, żeby u Hrabiego i jego ludzi w jaskini w tym miejscu pojawiły się dialogi. No i gdyby strażnik, z którym kłóci się Kąsacz, nie leżał martwy, to też by było fajnie xD A POZA TYM (rany, trochę tego jest XD) do zakończenia zadania "Poszukiwacz" nie powinna być wymagana obecność ornamentów w naszym ekwipunku, bo raczej każdy najpierw pójdzie do Saturasa, a dopiero potem pomyśli o Merdarionie.
5. Jakieś konsekwencje można by dodać, jeśli podamy w 6 rozdziale informacje ludziom Urthosa. Choćby więcej strażników do pokonania w piwnicy i na drodze do Gomeza podczas finalnego szturmu. Podobnie jeśli nie zapłacimy Copperowi w 3 rozdziale... przydałoby się, żebyśmy musieli poradzić sobie z czymś więcej, niż tylko jeden gość do pobicia.
6. Dialogi wskazują, że Czarny mag z finału i Nekromanta to ta sama postać. Dlaczego zatem wygląda i jest podpisany inaczej? No i jak zauważył kolega wyżej, walkę należałoby przenieść do miejsca, w którym spotykamy Xardasa w zwykłym Gothicu.
7. Leren. Wziął się całkiem znikąd i nie jest nijak wytłumaczony. Może być szóstym magiem ognia, którego brakuje przez błąd w dialogu Saturasa, ale niech to będzie jakoś wytłumaczone w dialogu czy coś. A najlepiej (choć to tylko moja osobista preferencja, wiem, że wymagałoby to pracy nad dialogami, na którą może nie być czasu) z Lerena zrobić ucznia, jak z Parveza, a przywódcą magów rebeliantów uczynić Miltena.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Araxus1995

Araxus1995

Użytkownicy
posty109
Propsy10
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
a co z bramą do zamku? bo podczas rozmowy z Urtem aka Urthosem ten mówi że starżnicy tu idą i powinna się pojawić cutscenka o alarmie i zamknięcie bramy oraz urt powinien dawać nam dziennik Kelvina. A z spreparownym listem od Flechera powinno się powiedzieć Thorusowi bo w Gothicu tylko on decydował kto może wejść do zamku. podczas ataku ludzi Hrabiego na Fortece powinno się Uśmiercić Jarvisa. Podcas misji konwoje na asortyment kopaczy powinno być że Orik pomaga w ataku na strażników. Dodatkowo powinno się zmienić zbroje Orkana ze zbroji Magnata na Zbroje strażnika a w Nowym obozie Kirgo, Ashgan i Orkan noszą zbroje Najemników poza tym ta misja powinna się pojawić na koniec rozdziału po odbiciu Nowego Obozu.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3348
Propsy2060
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Strasznie dużo pytań, sugestii etc. Nie wiem, szczerze mówiąc, na pewno błędy zostaną poprawione, może niektóre rzeczy fabularne (które da zrobić się tanim kosztem, a nie przebudową całego moda - to nie jest mój mod i nie chcę w to tak mocno ingerować, jak zostało zrobione chujowe... no trudno, byleby dało się to przejść). Wygodniej byłoby mi, gdyby większa ilość pytań była numerowana (Jak Jao), ja to na pewno wszystko zapiszę do jakiegoś dokumentu, podzielę na pytania, propozycje i tak dalej i będę myślał, ale to nie teraz. Dzięki za to w każdym razie.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry