[G2NK] Czas Zapłaty 2.0 71804 85

O temacie

Autor Fabio

Zaczęty 13.03.2020 roku

Wyświetleń 71804

Odpowiedzi 85

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

[G2NK] Czas Zapłaty 2.0
2020-03-13, 19:49(Ostatnia zmiana: 2020-11-15, 13:26)

Po morzach Myrtany pływała liczna, odważna, silna oraz przede wszystkim dumna załoga piratów. Po zniszczeniu przez orków ludzkiej floty piraci byli na tyle silni i odważni, że zaczęli napadać na orkowe galery. Jednak nawet tak potężną grupę, jaką byli piraci, potrafił zniszczyć jeden dzień, jedna noc, jedna chwila. Chwila straszliwej burzy, która zmiotła na swojej drodze wszystko. Jednak czwórka śmiałków przetrwała szalejący żywioł i dotarła do Kolonii Karnej w Khorinis, gdzie przyszło im walczyć o przetrwanie. Walczyć nie ze zwierzętami, morzem czy nawet orkami, ale z czymś o wiele gorszym. Z ludźmi.

Jak ich przybycie wpłynie na losy wewnątrz Bariery, gdzie sytuacja z dnia na dzień jest coraz bardziej napięta? Kolonia może spłynąć krwią. Tylko kiedy? Można być pewnym tylko jednego: nadchodzi...


Czas Zapłaty 2.0

Opis modyfikacji:

Modyfikacja oferuje nową historię o piracie, który wraz z załogą rozbił się podczas sztormu u wybrzeży wyspy Khorinis, a także szereg zadań z nią związanych, złożone i nowatorskie systemy zdarzeń (np. polowania, ataki na obóz), oraz nowe modele i tekstury, czy nawet profesjonalną ścieżkę dźwiękową skomponowaną wyłącznie na potrzeby modyfikacji.

Screeny:

Spoiler






Informacje o projekcie:

Projekt wydania odświeżonej wersji modyfikacji zrodził się już jakiś czas temu, bodajże dwa lata temu, ale z powodu braku czasu i zajmowania się innymi rzeczami, został on odsunięty w czasie  — aż do października 2019 roku, od którego trwają prace. Zdając sobie sprawę, że poprawianie obecnej wersji Czasu Zapłaty (1.5) byłoby tak skuteczne, jak klejenie tamy taśmą klejącą, podjęliśmy decyzję o przepisaniu jej od nowa, ale na grze Gothic 2, ponieważ ma między innymi stabilniejszy silnik i jest bardziej przyjazna w użytkowaniu. To samo tyczy się nowości skryptowych, które będą tworzone w oparciu o Union.

Celem projektu jest wydanie grywalnej i niezabugowanej modyfikacji. Oprócz porządnego przepisania gry od nowa poprawione będą między innymi rzeczy takie jak dialogi, wszelkiego rodzaju balans, lekko szata graficzna 2D (nieczytelne czcionki, brakujące tekstury), czy grafika 3D (złe mapowanie terenu, brakujące modele, poprawa optymalizacji) oraz kilka innych mniejszych rzeczy. Modyfikacja ma mieć także pełne wsparcie najnowszych wersji DX11.

Adnotacja:
Zrzuty ekranu prezentują POGLĄDOWY I SUROWY stan projektu. Wszelkie opisywane zmiany, a także pomniejsze, które nie zostały wymienione, będą sukcesywnie wprowadzane — aż do premiery odświeżonej wersji, która nie nastąpi ani za wcześnie, ani za późno. Z pewnością będziemy informować na bieżąco o stanie projektu.

Parzival

Parzival

Użytkownicy
CEO (Itharu Team)
posty104
Propsy25
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • CEO (Itharu Team)
Trzymam kciuki! :lol:
Kiedyś grałem w CZ, ale z oczywistych względów (bugi) nie udało mi się jej ukończyć.
Chętnie przejdę kiedyś na nowo w takiej odświeżonej wersji :)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Kurczaki, Fabiosiu, jak Ty mnie teraz zaimponowałeś. Czekam bardzo! Propsy.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Ło prosze - trzymam kciuki :ok:
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty665
Propsy233
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aż wyszedłem z kwarantanny, żeby zapropsować.

Elegancko, że podjęta została decyzja o sportowaniu moda na G2 oraz wykorzystanie Cebulki.

Na pewno zagram w tę wersję CZ!

Btw. Czy niektóre wątki fabularne będą zmieniane, czy koncentrujecie się jedynie na porcie i odbugowaniu tego co jest?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

outlander

outlander

Użytkownicy
posty461
Propsy231
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Wygląda w porządku. Oryginału nie udało mi się skończyć. Pytanie: czy zeny konwertowałeś jakoś czy odtwarzałeś ręcznie?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Btw. Czy niektóre wątki fabularne będą zmieniane, czy koncentrujecie się jedynie na porcie i odbugowaniu tego co jest?

Skupiamy się raczej na poprawieniu tego, co faktycznie uniemożliwiało rozgrywkę. Nie chcemy psuć bądź naprawiać tej modyfikacji pod kątem wątku lub wątków fabularnych. Będzie kilka zmian, ale nie będą one radykalne. 

Wygląda w porządku. Oryginału nie udało mi się skończyć. Pytanie: czy zeny konwertowałeś jakoś czy odtwarzałeś ręcznie?

Szczerze mówiąc, też nie udało mi się go skończyć, a modyfikację testowałem kilka razy. Światy są konwertowane, nie odtwarzałem tego — byłoby to zbyt czasochłonne. Podobnie tyczy się to animacji.


Dzięki za wyrażenie swoich opinii. Nie będziemy się śpieszyć, pracujemy nad tym powoli, ale dokładnie. Może komuś to pomoże, a może nie, ale po zakończeniu prac nad tą modyfikacją, udostępnimy wszystkie pliki do wglądu.

Pendzlo

Pendzlo

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Coś ode mnie.
To jest jeden mod który chciałem ukończyć od wielu lat. Dokładnie pięć lat temu miałem okazje zmierzyć się z nim w  wersji 1.5, przebrnąłem przez wiele trudności związane z tym. Po ponad 26h gry dałem sobie spokój. Wiele bugów ciągłe wywalanie z gry i kilka set wczytywać przez nie zadawanie obrażeń potworkom a czasem musiałem w czytać save nawet pół godziny wcześniej żeby nie wpaść w tego samego buga.
Jakiś czas temu znów zacząłem przygodę myśląc że błędy zostały poprawione przez te lata jednak nie. Utknąłem w drugim rozdziale ale wpadłem na ten post i bardzo się cieszę.
Nie wiem ile potrwają pracę ale to już nie istotne najważniejsze że ruszyły, będę wytrwale czekać na skończoną bez bugową wersję 1.0. Może w tedy dowiem się jakie jest zakończenie historii.
 

N1kX

N1kX

Użytkownicy
posty93
Propsy15
ProfesjaTłumacz
  • Zbanowany
Witam. Jeśli chcesz przenieść mod na G2NK. Czy powinienem kontynuować tłumaczenie 1.5, czy też podzielisz się ze mną skryptami, aby je przetłumaczyć?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Witam. Jeśli chcesz przenieść mod na G2NK. Czy powinienem kontynuować tłumaczenie 1.5, czy też podzielisz się ze mną skryptami, aby je przetłumaczyć?

Wydaje mi się, że warto byłoby poczekać na wersję 2.0. Skrypty na pewno będą udostępniane, będzie w nie wgląd. O jakiej wersji językowej moda jest mowa?

N1kX

N1kX

Użytkownicy
posty93
Propsy15
ProfesjaTłumacz
  • Zbanowany
Język rosyjski. Jeśli będę musiał poczekać, będę robił coś innego.
Oprócz tłumaczenia zawsze staram się poprawiać błędy, mój bliski przykład ja sam zajmuję się tłumaczeniem i ulepszaniem serii modyfikacji Przeznaczenie.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Język rosyjski. Jeśli będę musiał poczekać, będę robił coś innego.

Jeśli ci się nie śpieszy, to możesz poczekać. Jeśli śpieszy, skrypty wersji 1.5 też masz pewnie dostępne (aczkolwiek w wersji 2.0 będą zmieniane dialogi i niektóre teksty).

N1kX

N1kX

Użytkownicy
posty93
Propsy15
ProfesjaTłumacz
  • Zbanowany
Przetłumaczę na 1.5 tylko dialogi, a następnie porównam i przetłumaczę zmieniony tekst. Tak będzie szybciej. Powodzenia.
 

RemakeRR

RemakeRR

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy będziecie w tej modyfikacji podnosić rozdzielczość textur bądź w nich coś zmieniać ? Czy może jednak będą w 100% te same z wersji 1.5 ?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Czy będziecie w tej modyfikacji podnosić rozdzielczość textur bądź w nich coś zmieniać ? Czy może jednak będą w 100% te same z wersji 1.5 ?

Większość tekstur ma w miarę wysoką rozdzielczość (1000 coś), ale nie wykluczam tego. Zmiany też być może będą.

RemakeRR

RemakeRR

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy będziecie w tej modyfikacji podnosić rozdzielczość textur bądź w nich coś zmieniać ? Czy może jednak będą w 100% te same z wersji 1.5 ?

Większość tekstur ma w miarę wysoką rozdzielczość (1000 coś), ale nie wykluczam tego. Zmiany też być może będą.
Zapytałem ponieważ obecnie część tekstur wygląda dobrze do dziś i nawet daje klimatu tej modyfikacji ale część tektur które prawdopodebnie były jeszcze z Gothic 1 oraz Gothic 2 zdążyły się trochę zestarzeć i o ile na dzień dzisiejszy ten mod z dawnymi teksturami wyglądał by jeszcze w miarę przyzwoicie to już za jakiś rok góra 2 w polotach do 3 to ten mod może wyglądać trochę staro pod względem graficznym. Więc dziękuje za odpowiedź oraz za słusznie podjętą decyzję. Powodzenia w tworzeniu tej modyfikacji wam życzę  :ok:
 

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bardzo mnie zaskoczyła, a zarazem ucieszyła wiadomość o tym, że powstaje Czas Zapłaty 2.0 na silniku Gothic 2 NK. Sam grałem w wersję 1.5, ale udało mi się dojść do rozdziału 4 (niemożność oddania kawałków mapy magowi wody). To moim zdaniem jeden z najlepszych modów (oraz rpgów w ogóle) jeśli chodzi o klimat i muzykę. Fabuła też mi się bardzo podobała.
Mam parę pytań:

1. Czy świetna muzyka z Czasu Zapłaty pozostanie bez zmian?

2. Planujecie naprawić tą głupotę fabularną, gdzie w pierwszym rozdziale możemy pójść do Nowego Obozu i zatrzymuje nasz strażnik z Starego Obozu? Z tego co pamiętam, podajże w drugim rozdziale na polecenie Cavarolna Rick idzie po coś tam do NO i kawałek przed wejściem Gorn mówi nam, że obóz upadł. Do tego czasu rebelianci sami powinni się skapnąć.

3. Moglibyście coś zrobić z tym pierwszym dialogiem z Miltenem. Kiedy Rick obraza maga, śmiejąc się z jago wiary, po czy możemy z nim rozmawiać tak jak nic się nie stało jest co najmniej dziwne. Moglibyście zrobić tak, ze po prostu mamy dwie opcje dialogowe i wybranie tej z obrażaniem, skutkowało by, albo zadaniem by go jakoś udobruchać, albo podczas jakiegoś innego zadania były z tego powodu jakieś mniejsze lub większe konsekwencję (np: zapłacenie jakieś sporej ilości rudy za coś co normalnie mielibyśmy za darmo lub śmiercią jednego z kompanów Ricka ewentualnie kłopotami w obozie dla nich).

4. Planujecie zrobić tak, by obrażenia obszarowe nie raniły przyjaźnie nastawionych lub neutralnych npc bez zablokowania na nim widoku? Podczas szturmu na Kopalnię, kiedy chmara luda rzucała się na siebie, było sporo problemów z niechcianym atakowaniem swoich.

5. Planujecie popracować nad kowalstwem, bo jeśli się mylę to działał na podobnej zasadzie nauki progów walki bronią białą. Nikt chyba nie przepuszczał, by tylu punktów na naukę kolejnego stopnia kowalstwa wydając z 30 PN, aby kuć niewiele lepsze miecze, na które tez potrzebowaliśmy siły czy zręczności. Nad planami tez moglibyście popracować, by stworzona broń była lepsza lub dawała jakieś korzystne bonusy.

6. Planujecie poprawić walkę dwoma mieczami? Animację wyglądają fajnie, ale jak sam się jej nauczył to walka nie była tak przyjemna, użyteczna jak w przypadku mieczy jedno czy dwuręcznych.

7. Bloki rozumiem, że będą działały? Bo podczas gry w CZ nie ważne jaką bronią i na jakim stopniu wyszkolenia byłem ataki przeciwników przechodziły przez miecz jak by go nie było, wpuszczając obrażenia (to samo było w przypadku przeciwników).

8. Planujecie doda walkę z tarczą USWT? Tarcze jakoś bardziej mi pasują do klimatu Gothica niż duale. Jeśli się na to zdecydujecie, moglibyście zrobić tak aby naukę walki tarczą można by zacząć dopiero od stopnia Wojownika (30%) i wtedy walczylibyśmy animacjami nie wojownika, a zielonego zaś 2 poziom (60%) z animacjami wojownika, a nie Mistrza.

9. Planujecie zostawić sprint, miecz runiczny oraz dodać pasek szybkiego wyboru?

10. Poprawicie pochwy na miecze, czy je wyrzucicie?

Życzę powodzenia i wytrwałości przy projekcie. Na pewno ogram, gdy dopracowany mod ujrzy światło dzienne.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
1. Muzyka pozostanie absolutnie bez zmian, wszystkie nowe utwory, które występowały w Czasie Zapłaty, pojawią się i tutaj.

3. Dzięki, na pewno weźmiemy to pod uwagę. Jak pisałem, będziemy poprawiać dialogi. Na razie mogę powiedzieć tyle, że permanentnie zostaną usunięte cringowe dialogi z Velayą, które są bodajże dziełem z Mrocznych Tajemnic i absolutnie nic nie wnoszą, będąc przy tym niesmacznymi i mocno seksistowskimi. Na pewno nie będzie też "mieszańców" oryginalnych dialogów, w których wypowiada się Bezimienny, a odpowiada określona postać. Oczywiście, fanatykom oryginalnej wersji może się to nie spodobać, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by do niej wrócić.

4. Obrażenia obszarowe na pewno zostaną wykonane lepiej. Przede wszystkim nie będzie takiej sytuacji, w której nie da się trafić przeciwnika, a prawdopodobnie to one to powodowały. Proszę mnie poprawić, jeśli się mylę. Co do tej sytuacji, której opisałeś, zobaczymy, co da się z tym zrobić.

6. Szczerze? Ja i nie tylko ja, uważamy, że te animacje wyglądały jak gówno, przy tym nie były wcale praktyczne. Raczej nie kojarzę specjalnie dobrych animacji, które pasowałyby pod ten system dwoma mieczami. Oczywiście nie będziemy tego także brać z innych modów, nie na tym to polega. To raczej był szumny bajer, który po pierwsze był źle wykonany (a animacji na pewno nie będziemy robić na nowo), a po drugie, z tego, co się orientuje, zbyt późno pojawił się w fabule. Na razie nie wiadomo, jaki będzie los "duali".

7. Tak, nie powinno być z tym problemu, o ile masz na myśli bloki ciosów od przeciwników, którzy używają broni białej.

8. Pełna zgoda z tym że tarcze są bardziej sensowne, aniżeli te duale, ale nie wiem, czy będziemy to wprowadzać. Na razie nie jest pora na myślenie o nich.

9. Tak, sprint zostanie w niezmienionej formie, miecze runiczne też raczej będą (prawdopodobnie te, które nie działały, zostaną usunięte lub poprawione), a co do paska szybkiego wyboru — nie pamiętam szczerze, czy to było w oryginalnej wersji, jeśli tak, a nie będzie powodować problemów — czemu nie.

10. Zobaczymy, lepiej byłoby poprawić, ale jeśli tego nie zrobimy, to zostaną usunięte.


Dzięki za sugestie i pytania. Nie na wszystko odpowiedziałem, ponieważ na razie nie wiemy, ale jak się przypomnisz lub mi się przypomni za jakiś czas (nie za szybko, na bieżąco będziemy informować o stanie projektu), to udzielę ci odpowiedzi. Dodam, że raczej skrupulatnie sprawdzamy i sprawdzać będziemy wszelkie "nowości skryptowe".

Taigh19

Taigh19

Użytkownicy
posty43
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Taigh19

[G2NK] Czas Zapłaty 2.0
#18 2020-03-15, 17:37(Ostatnia zmiana: 2020-03-15, 17:46)
@Fabio Dobrze, że sprawdzacie te "nowości skryptowe". Czas Zapłaty zbyt mocno ucierpiał na nadmiarze wszelakich bugów.

Jeśli pamięć mnie nie myli (a to było parę lat temu), to mój znajomy powiedział coś ciekawego po obejrzeniu serii Zagrajmy w Czas Zapłaty nagranej przez Silverka.

https://www.youtube.com/watch?v=wEGwxLxGljE


Powiedział, zgadzając się z youtuberem, że świat nie zachęca do ekstrapolacji i jest pusty. Że w zbyt wielu miejscach, do których możemy się dostać nic niema, nawet głupiej roślinki, małej skrzynecki, w ogóle żadnej namacalnej nagrody. Musiałbym obejrzeć serię, by sobie przypomnieć na ile faktycznie poważny był to problem, ale już teraz mogę powiedzieć, że tego faktycznie było za trochę mało.

W podajże 3 rozdziale, po zdobyciu pancerzu strażnika Starego Obozu Cavalorn wysyła na na przeszpiegi. Jest tam jedno zadanie (tylko nie pamiętam czy główne czy poboczne), gdzie musimy przynieść dla Velayi jej własny szkic i aby go zdobyć musimy udać się do jednego kolesia przy chacie Świstaka, który jest gejem. Rozumiesz do czego zmierzam? Planujecie wyciąć tą postać, czy przerobić jej dialogi i na mniej stereotypowo gimbusiarskie (chodzi mi o spojrzenie na homo)? W ogóle to zadanie zleca nam Raczka i w nagrodę możemy wybrać sobie jedną z trzech rzeczy i jedną z nich jest pancerz Magnata. Moglibyście to trochę zmienić, że nie pancerz Magnata tylko coś mniej rzucającego się w oczy (pierścień, amulet lub jakiś inny bezgildyiny pancerz).

Same dialogi Bezimiennego są... no, dziwne, niepasujące do tej postaci. Dobrze ze napiszecie je na nowo, ale w wielu modyfikacjach , w które grałem dialogi złe oddawały tego bohatera. Mam więc lekkie obawy, ale na pewno zrobicie wszystko by dobrze wypadły.

Odnośnie samego Miecza Runicznego czy systemu obrażeń obszarowych, to użytkownik forum Siemekk na potrzeby swego porzuconego moda Czas Honoru do Gothic 2 NK zrobił miecz runiczny a la Czas Zapłaty i ulepszone obrażenia obszarowe. To tylko sugestia, ale może jakbyście go zapytali to udzielił by wam tych zasobów i nie musielibyście tracić czasu na i przepisywanie oraz usprawnianie.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Fabio Dobrze, że sprawdzacie te "nowości skryptowe". Czas Zapłaty zbyt mocno ucierpiał na nadmiarze wszelakich bugów.

Jeśli pamięć mnie nie myli (a to było parę lat temu), to mój znajomy powiedział coś ciekawego po obejrzeniu serii Zagrajmy w Czas Zapłaty nagranej przez Silverka.

https://www.youtube.com/watch?v=wEGwxLxGljE


Powiedział, zgadzając się z youtuberem, że świat nie zachęca do ekstrapolacji i jest pusty. Że w zbyt wielu miejscach, do których możemy się dostać nic niema, nawet głupiej roślinki, małej skrzynecki, w ogóle żadnej namacalnej nagrody. Musiałbym obejrzeć serię, by sobie przypomnieć na ile faktycznie poważny był to problem, ale już teraz mogę powiedzieć, że tego faktycznie było za trochę mało.

W podajże 3 rozdziale, po zdobyciu pancerzu strażnika Starego Obozu Cavalorn wysyła na na przeszpiegi. Jest tam jedno zadanie (tylko nie pamiętam czy główne czy poboczne), gdzie musimy przynieść dla Velayi jej własny szkic i aby go zdobyć musimy udać się do jednego kolesia przy chacie Świstaka, który jest gejem. Rozumiesz do czego zmierzam? Planujecie wyciąć tą postać, czy przerobić jej dialogi i na mniej stereotypowo gimbusiarskie (chodzi mi o spojrzenie na homo)? W ogóle to zadanie zleca nam Raczka i w nagrodę możemy wybrać sobie jedną z trzech rzeczy i jedną z nich jest pancerz Magnata. Moglibyście to trochę zmienić, że nie pancerz Magnata tylko coś mniej rzucającego się w oczy (pierścień, amulet lub jakiś inny bezgildyiny pancerz).

Same dialogi Bezimiennego są... no, dziwne, niepasujące do tej postaci. Dobrze ze napiszecie je na nowo, ale w wielu modyfikacjach , w które grałem dialogi złe oddawały tego bohatera. Mam więc lekkie obawy, ale na pewno zrobicie wszystko by dobrze wypadły.

Odnośnie samego Miecza Runicznego czy systemu obrażeń obszarowych, to użytkownik forum Siemekk na potrzeby swego porzuconego moda Czas Honoru do Gothic 2 NK zrobił miecz runiczny a la Czas Zapłaty i ulepszone obrażenia obszarowe. To tylko sugestia, ale może jakbyście go zapytali to udzielił by wam tych zasobów i nie musielibyście tracić czasu na i przepisywanie oraz usprawnianie.

Fakt, też kojarzę, że były problemy z pustymi lokacjami, w których nie było nic ciekawego. Postaramy się tym zająć, ale dopiero na końcu. Co do tego zadania, zależy czy będzie to zadanie główne, czy poboczne.

Nie pamiętam dialogów Bezimiennego, ale z zasłyszanych opinii, wiem że też było to słabe. Usuwanie jego postaci raczej nie ma sensu, ale zobaczymy jeszcze, co z tym zrobimy.

Jeśli chodzi o korzystanie z zasobów innych użytkowników — raczej nie planujemy tego robić, poza tym tamte obrażenia obszarowe raczej opierały się na Ikarusie, a nie Unionie, z którego korzystamy. Nie robimy tutaj skupiska rzeczy z różnych źródeł, wszystko w tej kwestii ma być spójne i autorskie.

Dodam jeszcze, że na pewno na końcu po zrobieniu wewnętrznych testów i poprawkach rzeczy, które w nich wykryjemy, zaprosimy parę chętnych osób do przetestowania przed publicznym wypuszczeniem. Na pewno przydadzą się osoby, które w modyfikację nie grały (pierwsze wrażenie, brak porównań), a także te, które już grały (chociaż po to, by porównać zmiany, jakie zostały tutaj zrobione, a także wyrazić opinię). Testowanie oczywiście miałoby mieć charakter poznawczy, a nie typowo testerski, tym zajmiemy się my.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry