Mapa Khorinis bez wieży Xardasa. 1597 4

O temacie

Autor Cogere

Zaczęty 12.03.2020 roku

Wyświetleń 1597

Odpowiedzi 4

Cogere

Cogere

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Słuchajcie, potrzebuję newworld.zen bez elementu ww. Blender wywala mi co chwila, przez co sam nie mogę jej usunąć i wyrównać terenu. Płacę dożywotnią wdzięcznością. Pozdrawiam Was serdecznie. Zdrowia dużo.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Usuń sprytną metodą - mianowicie zamiast x->RemoveVertices. Zaznacz całą wieżę i "Alt+M -> At Center" i usuń to co otrzymasz - ja tak to robiłem x lat temu i działało.

Spoiler
ALT+M = Merge Vertices
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cogere

Cogere

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zaraz spróbuję i dam znać czy podziałało.

Post połączony: 2020-03-12, 18:10
Jak dany kawałek mapy wrzucić do świata newworld.zen? Mam eksportować go w 3ds w rozszerzeniu Kerraxa?
 

Arkhnen

Arkhnen

Użytkownicy
Gothic: Battle Royale
posty58
Propsy175
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Battle Royale
Eksportujesz do .3ds w formacie świata z nazwą odpowiadającą partowi. Odpalasz zen z tym partem, kompilujesz świat co wczyta zmieniony mesh, zapisujesz zmianę. Na koniec łączysz wszystkie .zen parts w jeden NEWWORLD poprzez tools -> macros.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie prościej byłoby edytować tylko określony mesh z NewWorld.zen, czyli w twoim wypadku ten, w którym jest wieża Xardasa, a następnie złączyć to w całość?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry