U:PAR Unknown identifier : AIVAR (Line 86) 2170 2

O temacie

Autor RealSmokePL

Zaczęty 10.01.2020 roku

Wyświetleń 2170

Odpowiedzi 2

RealSmokePL

RealSmokePL

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć! mam błąd podczas włączania gry wyskakuje bład U:PAR Unknown identifier : AIVAR (Line 86) Nie rozumiem dokładnie jak aivar jest błędiem. Plik wygląda tak.

// **************************************************
//                    EXIT
// **************************************************

INSTANCE DIA_Scatty_Exit (C_INFO)
{
   npc         = Grd_210_Scatty;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Scatty_Exit_Condition;
   information   = DIA_Scatty_Exit_Info;
   permanent   = 1;
   description = DIALOG_ENDE;
};                       

FUNC INT DIA_Scatty_Exit_Condition()
{
   return 1;
};

FUNC VOID DIA_Scatty_Exit_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   ( self );
};

// **************************************************
//                 Was machst du hier
// **************************************************

INSTANCE DIA_Scatty_WhatDoYouDo (C_INFO)
{
   npc         = Grd_210_Scatty;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Scatty_WhatDoYouDo_Condition;
   information   = DIA_Scatty_WhatDoYouDo_Info;
   permanent   = 0;
   description = "Czym się tutaj zajmujesz?";
};                       

FUNC INT DIA_Scatty_WhatDoYouDo_Condition()
{
   return 1;
};

FUNC VOID DIA_Scatty_WhatDoYouDo_Info()
{
   AI_Output (other,self,"DIA_Scatty_WhatDoYouDo_15_00"); //Czym się tutaj zajmujesz?
   AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_WhatDoYouDo_01_01"); //Organizuję walki na arenie. Przyjmuję zakłady, pozyskuję nowych wojowników... No wiesz.
};

// **************************************************
//                 Join OC
// **************************************************
   var int Scatty_ChargeKirgo;
   var int Scatty_ChargeKharim;
   var int Scatty_ChargeGorHanis;
// **************************************************

INSTANCE DIA_Scatty_JoinOC (C_INFO)
{
   npc         = Grd_210_Scatty;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Scatty_JoinOC_Condition;
   information   = DIA_Scatty_JoinOC_Info;
   permanent   = 0;
   description = "Chcę dołączyć do waszego obozu. Możesz mi pomóc?";
};                       

FUNC INT DIA_Scatty_JoinOC_Condition()
{   
   if (Npc_GetTrueGuild (hero) == GIL_NONE)
   {
      return 1;
   };
};
FUNC VOID DIA_Scatty_JoinOC_Info()
{
   AI_Output (other,self,"DIA_Scatty_JoinOC_15_00"); //Chcę dołączyć do waszego obozu. Możesz mi pomóc?
   AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_JoinOC_01_01"); //Pomogę ci, jeśli zrobisz na mnie odpowiednio dobre wrażenie.
   AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_JoinOC_01_02"); //Najlepsi wojownicy z wszystkich obozów przybywają tutaj, by stanąć w szranki na mojej arenie.
   AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_JoinOC_01_03"); //Wyzwij któregoś z nich na pojedynek. Zobaczę, co potrafisz, i jeśli mi się spodoba, może szepnę słówko w twoim imieniu.
   
   Scatty_ChargeKirgo = LOG_RUNNING;
   Scatty_ChargeKharim = LOG_RUNNING;
   Scatty_ChargeGorHanis = LOG_RUNNING;

   Kirgo.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] = FALSE;      //Linia 86
   Kirgo.aivar[AIV_HASDEFEATEDSC] = FALSE;
    Kharim.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] = FALSE;      
   Kharim.aivar[AIV_HASDEFEATEDSC] = FALSE;
   Hanis.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] = FALSE;      
   Hanis.aivar[AIV_HASDEFEATEDSC] = FALSE;
   
   B_LogEntry( CH1_JoinOC, "Scatty, organizator walk na arenie, chciałby zobaczyć, jak sobie poradzę w starciu z którymś z jego wojowników.");
};

// **************************************************
//                 KIRGO SUCCESS
// **************************************************

INSTANCE DIA_Scatty_KirgoSuccess (C_INFO)
{
   npc         = Grd_210_Scatty;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Scatty_KirgoSuccess_Condition;
   information   = DIA_Scatty_KirgoSuccess_Info;
   permanent   = 0;
   description = "Walczyłem z Kirgo!";
};                       

FUNC INT DIA_Scatty_KirgoSuccess_Condition()
{
   if ( (Scatty_ChargeKirgo == LOG_RUNNING) && (Kirgo_Charged == TRUE) && ( (Kirgo.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE) || (Kirgo.aivar[AIV_HASDEFEATEDSC] == TRUE) ) )
   {
      return 1;
   };
};

FUNC VOID DIA_Scatty_KirgoSuccess_Info()
{
   AI_Output (other,self,"DIA_Scatty_KirgoSuccess_15_00"); //Walczyłem z Kirgo!
   if (Kirgo.aivar[AIV_HASDEFEATEDSC] == TRUE)
   {
      AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_KirgoSuccess_01_01"); //Tak, ale przegrałeś!
      AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_KirgoSuccess_01_02"); //Chyba nie myślisz, że będę pod wrażeniem takiego popisu...
      Scatty_ChargeKirgo = LOG_FAILED;
      
      B_LogEntry( CH1_JoinOC, "Porażka w walce z Kirgo nie zjednała mi bynajmniej sympatii Scatty'ego.");
   }
   else if (Kirgo.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE)
   {
      AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_KirgoSuccess_01_03"); //I pokonałeś go! Całkiem nieźle jak na takiego żółtodzioba! Jestem pod wrażeniem!
      Scatty_ChargeKirgo = LOG_SUCCESS;
      
      B_LogEntry( CH1_JoinOC, "Scatty był pod wrażeniem mojej walki z Kirgo.");
      B_GiveXP (XP_kirgovictory);
   };
};

// **************************************************
//                 KHARIM SUCCESS
// **************************************************

INSTANCE DIA_Scatty_KHARIMSuccess (C_INFO)
{
   npc         = Grd_210_Scatty;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Scatty_KHARIMSuccess_Condition;
   information   = DIA_Scatty_KHARIMSuccess_Info;
   permanent   = 0;
   description = "Wyzwałem Kharima na pojedynek!";
};                       

FUNC INT DIA_Scatty_KHARIMSuccess_Condition()
{
   if ( (Scatty_ChargeKHARIM == LOG_RUNNING) && (Kharim_Charged == TRUE) && ( (Kharim.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE) || (Kharim.aivar[AIV_HASDEFEATEDSC] == TRUE) ) )
   {
      return 1;
   };
};

FUNC VOID DIA_Scatty_KHARIMSuccess_Info()
{
   AI_Output (other,self,"DIA_Scatty_KHARIMSuccess_15_00"); //Wyzwałem Kharima na pojedynek!
   if (Kharim.aivar[AIV_HASDEFEATEDSC] == TRUE)
   {
      AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_KHARIMSuccess_01_01"); //I spuścił ci niezłe baty!
      if (Npc_GetTrueGuild (hero) == GIL_NONE)
      {
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_KHARIMSuccess_01_02"); //Ale muszę przyznać, że wybrałeś sobie dobrego przeciwnika. Nie znoszę tych sukinsynów z Nowego Obozu.
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_KHARIMSuccess_01_03"); //Widzę, że myślimy podobnie. Przyda się nam ktoś taki jak ty!
      };
      Scatty_ChargeKHARIM = LOG_FAILED;
      B_GiveXP(XP_Kharimlost);
      B_LogEntry( CH1_JoinOC, "Zostałem pokonany przez Kharima! Scatty podziwia moją odwagę, ale uważa, że wojownik ze mnie żaden.");
      
   }
   else if (Kharim.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC] == TRUE)
   {
      AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_KHARIMSuccess_01_04"); //I pokonałeś go! Muszę przyznać, że świetnie sobie poradziłeś. Kharim od dawna uchodził za jednego z najlepszych wojowników w kolonii.
      AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_KHARIMSuccess_01_05"); //Jestem pod wrażeniem!
      Scatty_ChargeKHARIM = LOG_SUCCESS;
      
      B_LogEntry( CH1_JoinOC, "Pokazałem Kharimowi, gdzie raki zimują. Scatty był pod wrażeniem.");
      B_GiveXP(XP_kharimvictory);
   };
};


// **************************************************
//              Warum andere Lager Kämpfer
// **************************************************

INSTANCE DIA_Scatty_OtherCamps (C_INFO)
{
   npc         = Grd_210_Scatty;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Scatty_OtherCamps_Condition;
   information   = DIA_Scatty_OtherCamps_Info;
   permanent   = 0;
   description = "Myślałem, że Stary i Nowy Obóz nie dogadują się najlepiej. Dlaczego pozwalacie obcym walczyć na waszej arenie?";
};                       

FUNC INT DIA_Scatty_OtherCamps_Condition()
{
   if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Scatty_WhatDoYouDo))
   {
      return 1;
   };
};

FUNC VOID DIA_Scatty_OtherCamps_Info()
{
   AI_Output (other,self,"DIA_Scatty_OtherCamps_15_00"); //Myślałem, że Stary i Nowy Obóz nie dogadują się najlepiej. Dlaczego pozwalacie obcym walczyć na waszej arenie?
   AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_OtherCamps_01_01"); //To proste. Raz w tygodniu organizujemy walki, a Kopacze lubią patrzeć, jak Szkodniki z Nowego Obozu dostają po głowie.
   AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_OtherCamps_01_02"); //Gdy walczy któryś z nich przyjmuję więcej zakładów, a to dobrze wpływa na interes!
   AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_OtherCamps_01_03"); //Osobiście nienawidzę tych wieprzy z Nowego Obozu, ale w tych trudnych czasach żaden pieniądz nie śmierdzi...
};

// **************************************************
//                Will Wetten
// **************************************************

INSTANCE DIA_Scatty_WannaBet (C_INFO)
{
   npc         = Grd_210_Scatty;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Scatty_WannaBet_Condition;
   information   = DIA_Scatty_WannaBet_Info;
   permanent   = 1;
   description = "Chciałbym obstawić walkę.";
};                       

FUNC INT DIA_Scatty_WannaBet_Condition()
{
   if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Scatty_WhatDoYouDo))
   {
      return 1;
   };
};

FUNC VOID DIA_Scatty_WannaBet_Info()
{
   AI_Output (other,self,"DIA_Scatty_WannaBet_15_00"); //Chciałbym obstawić walkę.
   AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_WannaBet_01_01"); //Przecież teraz nikt nie walczy!
   AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_WannaBet_01_02"); //Najbliższa walka odbędzie się dopiero za kilka dni. Będzie ogłoszenie!
   
};

// **************************************************
//                Will Kämpfen
// **************************************************

INSTANCE DIA_Scatty_WannaFight (C_INFO)
{
   npc         = Grd_210_Scatty;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Scatty_WannaFight_Condition;
   information   = DIA_Scatty_WannaFight_Info;
   permanent   = 1;
   description = "Chciałbym stoczyć walkę na arenie.";
};                       

FUNC INT DIA_Scatty_WannaFight_Condition()
{
//   if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Scatty_WhatDoYouDo))
//   {
//      return 1;
//   };
};

FUNC VOID DIA_Scatty_WannaFight_Info()
{
   AI_Output (other,self,"DIA_Scatty_WannaFight_15_00"); //Chciałbym stoczyć walkę na arenie.
   AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_WannaFight_01_01"); //Nie mogę ci pozwolić walczyć, póki nie dołączysz do któregoś z obozów.
   AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_WannaFight_01_02"); //Ludzi nie interesują niezależni wojownicy.
};

// **************************************************
//                TRAIN
// **************************************************

INSTANCE DIA_Scatty_TRAIN (C_INFO)
{
   npc         = Grd_210_Scatty;
   nr         = 10;
   condition   = DIA_Scatty_TRAIN_Condition;
   information   = DIA_Scatty_TRAIN_Info;
   permanent   = 1;
   description = "Zajmujesz się również szkoleniem wojowników?";
};                       

FUNC INT DIA_Scatty_TRAIN_Condition()
{
   if (Npc_KnowsInfo(hero,DIA_Scatty_WhatDoYouDo))
   {
      return 1;
   };
};

FUNC VOID DIA_Scatty_TRAIN_Info()
{
   if( log_scattytrain == FALSE)
   {
   Log_CreateTopic      (GE_TeacherOC,LOG_NOTE);
    B_LogEntry(GE_TeacherOC, "Scatty może mnie nauczyć walki jednoręcznym orężem.");
    log_scattytrain = TRUE;
    };
   AI_Output (other,self,"DIA_Scatty_TRAIN_15_00"); //Zajmujesz się również szkoleniem wojowników?
   AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_01_01"); //Tak, ale nie za darmo. Jak chcesz, żebym cię czegoś nauczył, musisz zapłacić.


   Info_ClearChoices   (DIA_Scatty_TRAIN );
   Info_AddChoice      (DIA_Scatty_TRAIN,DIALOG_BACK      ,DIA_Scatty_TRAIN_BACK);
   if    (Npc_GetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_1H) == 1)
   {
      Info_AddChoice      (DIA_Scatty_TRAIN,B_BuildLearnString(NAME_Learn1h_2, LPCOST_TALENT_1H_2,150)   ,DIA_Scatty_TRAIN_2h);
   };
   if    (Npc_GetTalentSkill(hero, NPC_TALENT_1H) == 0)
   {
      Info_AddChoice      (DIA_Scatty_TRAIN,B_BuildLearnString(NAME_Learn1h_1, LPCOST_TALENT_1H_1,50)   ,DIA_Scatty_TRAIN_1h);
   };
};

func void DIA_Scatty_TRAIN_BACK()
{
   Info_ClearChoices   (DIA_Scatty_TRAIN );
};

func void DIA_Scatty_TRAIN_1h()
{
   AI_Output (other,self,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_15_00"); //Chciałbym nauczyć się walki jednoręcznym orężem.
   
   if (Npc_HasItems(other,itminugget) >= 50)
   {
      if (B_GiveSkill(other, NPC_TALENT_1H, 1, LPCOST_TALENT_1H_1))
      {
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_01"); //Mądra decyzja. Jednak zanim poznasz bardziej zaawansowane techniki, powinieneś nauczyć się prawidłowo trzymać oręż w ręku.
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_02"); //Początkujący często łapią zwykły miecz obydwoma rękami. Radziłbym ci się do tego nie przyzwyczajać, to fatalny nawyk.
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_03"); //Trzymaj broń jedną ręką, ostrzem do góry, i zacznij nią machać.
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_04"); //Musisz się nauczyć, jak zgrać twoje ruchy z bezwładnością oręża. Dzięki temu twoje ataki będą szybsze i bardziej zaskakujące.
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_05"); //Zapamiętaj sobie dobrze, co ci powiedziałem, a twój styl walki stanie się o wiele bardziej elegancki i skuteczny.
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_06"); //A, i jeszcze coś! Niektóre ciosy powodują większe obrażenia niż zwykle. Oczywiście, jako początkujący masz raczej niewielkie szanse na zadanie krytycznego uderzenia.
         AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_01_07"); //Ale to się zmieni w miarę czynienia przez ciebie postępów.
         B_GiveInvItems(other,self,itminugget,50);
      };
   }
   else
   {
      AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_1h_NoOre_01_00"); //Nie masz wystarczającej ilości rudy!
   };
};

func void DIA_Scatty_TRAIN_2h()
{
   AI_Output (other,self,"DIA_Scatty_TRAIN_2h_15_01"); //Naucz mnie sprawniej posługiwać się jednoręczną bronią.
   
   if (Npc_HasItems(other,itminugget) >= 150)
   {
      if (B_GiveSkill(other, NPC_TALENT_1H, 2, LPCOST_TALENT_1H_2))
      {
         AI_Output (self, other,"DIA_Scatty_TRAIN_2h_Info_01_02"); //Dobrze, podstawy już znasz. Nieznaczne opuszczenie broni zwiększy siłę twojego pierwszego ciosu.
         AI_Output (self, other,"DIA_Scatty_TRAIN_2h_Info_01_03"); //Musisz wykorzystać siłę bezwładności, pamiętasz? Świetnie. Teraz nauczysz się lepiej balansować ciałem. Po zadaniu dwóch ciosów wykonaj obrót. To powinno zmylić twojego przeciwnika i pozwolić ci wyjść na dobrą pozycję do następnego ataku.
         AI_Output (self, other,"DIA_Scatty_TRAIN_2h_Info_01_04"); //Wtedy wyprowadź następne cięcie z prawej strony...
         AI_Output (self, other,"DIA_Scatty_TRAIN_2h_Info_01_05"); //I znowu do przodu. Pamiętaj - trening czyni mistrza, więc najlepiej weź się od razu do roboty!
         B_GiveInvItems(other,self,itminugget,150);
      };
   }
   else
   {
      AI_Output (self,other,"DIA_Scatty_TRAIN_2h_NoOre_01_00"); //Wróć, gdy będziesz miał wystarczająco dużo rudy.
   };
};
 

Suabyak

Suabyak

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Następnym razem użyj code'a...
wygląda to takTen błąd może występować dlatego że gra nie wie co znaczy Kirgo nie masz takiej zmiennej.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Czym jest Kirgo? Parser go nie znajduje przez co wyrzuca ów błąd.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry