Export modeli i tekstur z gothica 5117 8

O temacie

Autor 5iy60r

Zaczęty 30.12.2019 roku

Wyświetleń 5117

Odpowiedzi 8

5iy60r

5iy60r

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

5iy60r

Export modeli i tekstur z gothica
2019-12-30, 02:12(Ostatnia zmiana: 2019-12-30, 02:33)
Hej, potrzebuję wyexportować wszystkie modele i tekstury postaci strażników, kuszy i miecza z Gothic 1 / 2 NK pod stworzenie grafiki. Jestem w tym kompletnie zielony i proszę, aby ktoś nakierował mnie jakim programem najlepiej to zrobić i jak odnaleźć wyżej wymienione rzeczy (nazwa, podgląd itp).
Będę wdzięczny za każdą pomoc i ew. linki, jeżeli podobny temat już był. Dzięki.

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Najpierw musisz zainstalować odpowiednio:
[Gothic I]
Gra ->PlayerKit do g1 -> System Pack do g1 -> Gmdk -> Polskie skrypty
[Gothic II]
Gra ->PlayerKit do g2 -> System Pack do g2 -> Gmdk -> Polskie skrypty
wszystkie linki do pobrania ww. programów znajdziesz na forum w odpowiednich tematach.

Potem wystarczy znaleźć pliki, których potrzebujesz:
[Bronie] - znajdziesz je w _Work>Data>Meshes>Items
[Zbroje] - możesz je wyciągnąć Gothic Sourcerem ale łatwiej będzie pobrać gotowe pliki .asc z WoG-a:
Gothic I  https://www.worldofgothic.de/dl/download_144.htm
Gothic II https://www.worldofgothic.de/dl/download_143.htm
[Tekstury] - _Work>Data>Textures

5iy60r

5iy60r

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzięki wielkie. Sprawdzę wszystko w wolnej chwili i dam znać jeżeli coś będzie nie tak. Modele postaci znajdę w tym ostatnim? Otworzę wszystko przy pomocy 3ds maxa?

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie musisz instalować Systempacka, by wydobyć potrzebne pliki skoro niektóre z nich, są dostępne w internecie. Wystarczy głównie gra + G2MDK, które wypakuje ci odpowiednie pliki z odpowiednich plików vdf.