Właśnie ukończyłem Dolinę Zombie w nowej odsłonie. Oto końcowe statystyki, przed walką z pół demonem, pół człowiekiem
Oczywiście później pozbyłem się także jego wzmocnionej wersji.
Jak widać ''poszedłem" w siłę i uważam to za dobrą decyzję, bo jednak przyjemnie się zabija hordy nieumarłych za pomocą broni białej. Przejście moda zajęło mi 38 godzin i był warto, bo mod ma niepowtarzalny klimat o czym pisałem już wcześniej. Początek może się wydawać ciężki, bo ilość nieumarłych jest wręcz przytłaczająca, ale to dobrze - tak ma być. Wcześniej nie grałem w Ewolucję, ale pomysły na nowe zadania i frakcje się sprawdziły. No. ale żeby zbytnio nie słodzić to uważam, że należałoby poprawić / dodać:
- Kolorki skrzyń - czerwona to zamknięta, a zielona wcześniej przez nas otworzona (spotkałem się z takim rozwiązaniem chyba w Edycji Rozszerzonej)
- Te same bronie powinny się kumulować w jednym slocie (jest ich mnóstwo i uciążliwym było wolne ''zjeżdżanie" w slotach broni na sam dół)
- Poprawa różnego rodzaju błędów w dialogach (nie jestem mistrzem pióra, ale przyjemniej się czyta dialogi, jeżeli są rozbudowane i pozbawione jak największej ilości błędów)
- Poprawa zadań (quest Stalowobrodego oraz nowicjusza z Bractwa Śniącego, który wraz z kolegą osiedlił się na malutkiej wysepce)
- Dalszy rozwój DZ !
Mam nawet kilka pomysł na nowe zadania i zawartość:
Spoiler
1. Unikatowe Zombie. W grze jest wiele postaci, które nie zlecają zadań, a wystarczyłoby to lekko zmienić i jedna z nich mogłaby nam zlecać eliminację specjalnych nieumarłych, którzy są bardzo silni i mają unikatowe zdolności. Po zabiciu przynosimy trofeum ów postaci i dostajemy nagrodę, na przykład bonus do statystyk.
2. Pewien ocalały Mag Wody (mógłby się skryć przy kopcu rudy) na skutek wybuchu epidemii oszalał i prosi nas o dostarczenie wszystkich kamieni ogniskujących w nadziei, że uda mu się za ich pomocą i samego kopca rudy zniszczyć barierę. Oczywiście ten szalony pomysł nie musi się udać.
3. Pewien człowiek z bandy Ortegi zauważył, że Cavalorn "udomowił" ścierwojady. Mówi bohaterowi, że widział w okolicy zdrowego kretoszczura. Moglibyśmy mu go przyprowadzić, ale w późniejszym etapie gry dowiadujemy się, że stworzenie go ugryzło i zleceniodawca zmarł, bo okazało się, że kretoszczur był jednak zarażony.
4. Poprawa ostatniego zadania z Innosem. Uważam, że taka wielka kapliczka Innosa obok Wolnej Kopalni to nie był zbyt dobry pomysł. Można to zmienić i stworzyć niewielką świątynie Innosa ? (coś na zasadzie świątyni Beliara jako nowy świat)
5. Unikatowe bronie. Pewien Łowca Orków nam oznajmia, że na terenie GD są ukryte bardzo cenne bronie. Daje ich przybliżoną lokalizację, a my je odnajdujemy. Jeżeli któraś broń nam się spodoba, to ją weźmiemy, ale jeżeli oddamy, to dostaniemy w zamian książeczkę na parę punktów nauki.
6. Opowiadamy Kosie (gdy już znajdzie się w zamku), że byliśmy w Opuszczonej Kopalni. Ten chciałby się tam udać, bo uważa, że ów kopalnia to bezpieczniejsze miejsce od zamku. Gdy już się z nim spotkamy w kopalni to dochodzi do walki z nieumarłymi i Kosa ginie. Oczywiście można to zadanie rozwinąć i na przykład wziąć ze sobą jeszcze jakąś postać, która nie zleca zadań.
Cóż.. Pomysłów jest masa. Nie będę się już zbytnio rozpisywał, ale uważam, że
@OrtegaX stworzył jednego z lepszych modów do G1 i powinien go dalej rozwijać. Potencjał jest ogromny. Mi pozostaje już tylko podziękować za moda