instance DIA_GILBERT_GIVEDIARY(C_Info)
{
	npc = hun_2018_gilbert;
	nr = 2;
	condition = dia_gilbert_givediary_condition;
	information = dia_gilbert_givediary_info;
	permanent = FALSE;
	important = FALSE;
	description = "Czy o to chodzi?";
};
func int dia_gilbert_givediary_condition()
{
	if Npc_HasItems(hero,ts_gilbertstories == 1) && (DZIENNIKGILBERTA == LOG_RUNNING)
	{
		return TRUE;
	};
};
func void dia_gilbert_givediary_info()
{
	AI_Output(other,self,"DIA_Gilbert_GiveDiary_1_01");	//Czy o to chodzi?  
	AI_Output(self,other,"DIA_Gilbert_GiveDiary_1_02");	//Tak! Niestety nie mam nic, co mogłoby przydać się tobie, wojownikowi...
	AI_Output(other,self,"DIA_Gilbert_GiveDiary_1_03");	//Nic nie szkodzi.
	B_GiveInvItems(other,self,ts_gilbertstories,1);
	finishquest_gilbertsdiary();
};Czy spotkał się ktoś z was kiedyś z czymś takim, że ten warunek nie działa mimo iż mamy item? Nie w każdym dialogu, tylko w tym. To jakaś blokada przed dodawaniem zbyt dużej ilości gównoquestów czy ja coś źle zrobiłem i nie widzę? Mam wrażenie, że w ER też nie zawsze działało tyle, że z rudą. Ale tutaj wyrzucenie i podniesienie przedmiotu ponownie nie pomaga.