# Wymagania
* <= System Pack 1.6
* w pliku konfiguracyjnym SystemPack.ini "EnableShields=1"
# Zalecane
* [TexturesPack](
https://github.com/PiotrDrozdz96/Gothic/wiki/TexturesPack)
* [Nowy koncert In Extremo](
https://github.com/PiotrDrozdz96/Gothic/wiki/In-Extremo)
# Wykorzystane modyfikacje
* [Nieoficjalny Patch by Marev](
https://themodders.org/index.php?topic=26604.0) - Poprawki błędów
* [Mod Fix](
https://rpgrussia.com/threads/gothic-mod-fix.6520/) - AI orków
* [L'Hiver Edition](
https://themodders.org/index.php?topic=27984.0) - Animacja walki tarczą / modele tarcz
* [Returning 2.0](
http://bractwospolszczenia.pl/showthread.php?tid=468) - Animacje akrobatyki i biegu
* [Soper Machinima Mod](
https://www.facebook.com/Soper-Machinima-Mod-519780415068284/) - Szaty magów z kapturem + parę innych zbroi, kostury magów
# Główne zmiany
* Dodanie Tarcz
* Przebudowa nauki walki na 11 etapów (3/4 poziomy)
* Jednoręczny Uriziel
* Zmiany parametrów wszystkich broni i czarów
* Tworzenie run na stołach runicznych zamiast kupowanie
* Zmiany wyglądu bohatera (łysy, tatuaże) przy pancerzach obozu sekty
* Parę nowych drobnych questów(brak niemych dialogów)
* Zmiany sposobu chodzenia zależne od gildii
* Bieg i akrobatyka z moda Returning 2.0
* Ścieżka nekromanty od samego początku, wraz z runami przywołań
* Możlwiość zostania guru, pozostanie magiem Ognia/Wody do końca gry
* System zakładania i zdejmowania kapturów w szatach magów
* Kostury dla magów
* Rozwój postaci niezależnych
* System bezpiecznego handlu jak w G2 lekkko rozbudowany(pobicie handlarza nie jest już tak opłacalne jak było to oryginalnie)
* Poprawiona inteligencja orków (nie atakują się nawzajem) z Gothic Mod Fix
* Rozbudowanie wpisów w dzienniku - inspirowane Gothic Mod Fix
* Drobne poprawki, szczegóły opisane w pliku documentation.md, oraz w AI_documentation.md (otwierać jako RAW w celu poprawnego wyświetlenia)