[G2NK] Grupy Oszustów 2 2200 11

O temacie

Autor Anonimus14

Zaczęty 1.08.2018 roku

Wyświetleń 2200

Odpowiedzi 11

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty75
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonimus14

[G2NK] Grupy Oszustów 2
2018-08-01, 14:50(Ostatnia zmiana: 2018-08-19, 00:09)


Opis moda

Uwaga! Mod ten jest bezpośrednią kontynuacją części pierwszej, więc w opisie znajdziesz potencjalne spoilery.
Spoiler
Po wydarzeniach z części pierwszej, Scamer razem z głównym bohaterem odbywają poważna rozmowę. Postanawiają kontynuować produkcję i sprzedaż barwionych mieczy. W tym celu udają się na sąsiednią wyspę. Na niej stacjonuje wojsko które ma pomóc w pozbyciu się coraz większej ilości bandytów. Wydaje się że rynek zbytu jest wielki jednak pojawiają się kłopoty...

Co będzie oferować mod?

-Około 20 zadań w tym zadania poboczne
-Dwa zeny, w tym jeden znany z części pierwszej
-Ciekawe dialogi z mniejszą ilością przekleństw w stosunku do części pierwszej
-Długość rozgrywki od godziny do dwóch
-Kilka easter eggów


Screeny (będą stopniowo dodawane wraz z postępem prac)





 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty648
Propsy220
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przyznam, że nie spodziewałem się takiego tempa.

Ogólnie mod ma fajny zamysł na siebie. Jak to określiłeś, żadni wybrańcy bogów, żadna wielka wojna, żaden bohater w lśniącej zbroi. Po prostu człowiek, który toczy życie po swojemu. Dlatego fajnie, że poszedłeś w tym kierunku. Nie zmarnuj tego :D
 
while (!success) try{...}

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty287
Propsy227
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Nie moge się doczekać! :D Nie rezygnuj z tych przekleństw, troche możesz je ograniczyć. Niech dadzą one efekt takiego brudnego świata, pełnego przestępców, ludzi, którym na niczym nie zależy itd, nawet ciekawie to wygląda. Co do zadań, grałem jeszcze raz. Rzeczywiście niektóre zadanka przynudzały, ale myślę, że dasz rade zrobić ciekawsze w 2 części. Powodzenia.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6338
Propsy2875
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
Postaraj się by zadania prezentowały lepszy poziom, dialogi były bardziej sensowne i z mniejszą liczbą przekleństw, a będzie git :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty75
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonimus14

[G2NK] Grupy Oszustów 2
#4 2018-08-03, 16:48(Ostatnia zmiana: 2018-08-03, 17:04)
Mała aktualizacja:

Zen drugiej wyspy został już wybrany i niedługo zacznę nad nim pracować. Fabuła części odbywającej się na starej wyspie została już napisana. Akcja powinna trwać około 20 minut. Część druga jest jeszcze w przygotowaniu i mam tylko ogólny zamysł. Dodałem też nowy screen.

Przy okazji możecie też zgadywać jak będzie się nazywała nowa "Natalia" (dziewczyna która będzie nas zaczepiać co jakiś czas na drugiej wyspie) :D


PS: Tak gwoli wyjaśnienia, Natalia jak i dziewczyna która będzie w tej części nie są nawiązaniem do żadnej prawdziwej osoby. Mówię to żeby nie było że obrażam tutaj kogoś rzeczywistego.
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty75
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ostatnio nic nie pisałem na temat moda bo i nie robiłem przy nim wiele, głównie dlatego że chciałem dać sobie czas aby nie robić wszystkiego w pośpiechu i podejść do niego na świeżo. Teraz do niego wróciłem i na początku chciałem skompilować skrypty jednak pojawił się błąd. Niby oczywisty ale... nie wiem jak go naprawić xD
Szkoda, że spacer nie pokazuje w którym pliku jest ten błąd co tylko utrudnia. Przejrzałem skrypty i nie ma w żadnym nic co wyglądało by tak jak w tym błędzie. W plikach dialogowych to jest poprostu początek dialogów. Usunąłem nawet wszystkie skrypty które sam stworzyłem albo zmodyfikowałem i problem jest dalej xD co utwierdza mnie w tym, że to musi być jakiś błąd spacera a nie mój.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3344
Propsy2058
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Anonimus14, to odpal grę z "Reparse Scripts"  oraz zspy i powinien ci pokazać gdzie jest ten błąd.

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty75
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Fabio
Zrobiłem tak i okazało się, że użyłem niewłaściwego polecenia w skrypcie bohatera :D
No nic, dzięki.
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty75
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dodałem nowy screen.

Wstępnie przygotowałem już w Spacerze nowy świat (voby, waypointy itp.), fabuła drugiej części czyli tej na kolejnej wyspie też jest już prawie skończona. Będzie nieco mroczniej ale nie będzie raczej strasznie bo wszystko zostanie utrzymane w zabawnym tonie. Jak zwykle, zakończenie będzie nieco zaskakujące ale już zdradzać nie będę.

Premiera moda już niedługo, myślę, że za tydzień może już być gotowy.
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty648
Propsy220
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aż tak szybko? Idziesz jak burza.
 
while (!success) try{...}

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty75
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To będzie już jeden z moich ostatnich wpisów w tym wątku.

Plan wygląda następująco. Dzisiaj bądź jutro kończę wątek główny moda, potem jeszcze dodam questy poboczne i do piątku będę testował czy wszystko działa jak należy. W sobotę premiera, gdzieś tak po godzinie 12.

Jako że mod jest praktycznie skończony, to powiem, że długość akcji spokojnie powinna dobić do 2 godzin. Myślę, że tym razem będzie o wiele ciekawiej niż w poprzedniej części.
 

Anonimus14

Anonimus14

Użytkownicy
posty75
Propsy63
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ostateczna wersja właśnie została skompilowana i spakowana VDFS'em. Premiera zgodnie z planem po 12. Założę wtedy nowy wątek.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry