Na wstępie chciałbym pogratulować wszystkim dziewięciu ekipom modderskim, które wzięły udział w tym jakże legendarnym dla tego forum wydarzeniu. Wynika też że jest to już dziesięciolecie tego konkursu i jak widać w pięknym stylu sie to odbywa bo tegoroczny poziom jest arcy wysoki. Przyznaję że z początku olewałem ten temat bo stwierdziłem że nie ma to najmniejszego sensu w momencie, gdy 99% starszych użytkowników ma wylane na to co się dzieje na forum, czy ktoś przestrzega ustanowionych reguł, zasad czy forumowych tradycji. Zmieniłem zdanie po przemyśleniu tej sprawy jeszcze raz. I stwierdziłem że warto jednak dać innym przykład jak się robi mody w dobrym stylu
. Dlatego cieszę sie i jestem jednocześnie lekko w szoku że aż tyle osób głosuje tutaj. Szkoda tylko że nie obyło sie bez kontrowersji.
A teraz o samych modach. Na wstępie Granvia. No tutaj jest sztos, screeny prezentują sie mocarnie. Szkoda że te pare vobów nie są autorskie. Niemniej jestem ciekaw jak to wyjdzie w praniu i czy spadki fps nie są znaczące.
Złote Wrota 2, troche przystopowaliście ale też jest dobrze w miarę. Ktoś wcześniej słusznie zauważył że jest zbyt sterylnie, brakuje tutaj jakiś zabrudzeń, efektów zniszczeń czy to w geometrii czy teksturach no i troche płasko jest.
Tabu zauważyłem że jest dosyć pomijanym projektem a szkoda bo ma naprawdę spory potencjał, widzę że model świata jest tworzony w dobrym stylu, z dużym pierwiastkiem gothicowego klimatu, jakbyś dodał więcej vobów to byłoby jeszcze lepiej tak czy inaczej jest git. Co do Ucieczki to szkoda że zdecydowałeś sie tak popsuć swoje screeny tymi obramowaniami, zupełnie niepotrzebne to było bo sceneria i kadry są dosyć ciekawe, mimo że tworzysz to na starym i dobrze znanym już wszystkim świecie to jest ciekawie bo widzę że skupiasz sie też na dodaniu nowych lokacji co zawsze jest na plus.
I przy Dolinie Satos jest naprawde pozytywnie zaskoczony bo pamiętam rok temu jak zostałem pytany o jakieś tipy dla początkującego grafika a tu rok później autor poczynił już takie postępy, trzymam kciuki za dalszy rozwój bo jest naprawdę obiecująco. Przystań Heladii troche rozczarowała, bo naprawde dało sie z tego wycisnąć o wiele więcej. Chociażby ten screen z tym dworkiem, gdybyście to lepiej ovobowali to spokojnie mogłoby walczyć o miano najlepszego screena. Piątek 13-ego, klimatyczny ale niestety lokacja to dobrze znany wszystkim stary obóz z kolonii. Niemniej nie brakuje tu fajnych kadrów i mrocznego klimatu, liczę że przy następnych produkcjach wskoczysz na kolejny poziom i zaserwujesz nam moda w całkowicie nowym świecie.