[G2NK] Aedris: Prolog 17916 31

O temacie

Autor Varcuz

Zaczęty 23.05.2018 roku

Wyświetleń 17916

Odpowiedzi 31

Varcuz

Varcuz

Użytkownicy
....Imię jego-Merlin!
posty85
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • ....Imię jego-Merlin!

Varcuz

[G2NK] Aedris: Prolog
2018-05-23, 18:26(Ostatnia zmiana: 2018-07-24, 17:52)
                                   
                      Kraina Aedris, niegdyś spokojne i przytulne miejsce, gdzie każdy mogł odnaleźć  kąt dla siebie.
                      Lecz nadeszła chwila, gdy harmonia ta została zaburzona. A legenda o pradawnym ludzie, który powróci
                      i upomni się o swoje staje się coraz bliższa prawdy...
                             

  Dzień rozpoczynający się jak każdy inny, lecz inny niż każdy. To właśnie te 2 dni odmienią życie całej krainy, oraz Edwarda...
  Wejdź w postać człowieka, który z dnia na dzień traci cały dobytek swojego życia, za sprawą Wielkiej Wojny.
  Walcz, uciekaj i staraj się przetrwać.
                 Opis przepowiedni:

                 W krainie Aedris istnieje 9 królestw, żyjących w pokoju i dostatku.  Lecz zgodnie z przepowiedniami ludzi
                 pochodzących z Karetes, każdy pokój i dostatek jest kruchy i łatwo go zaburzyć. Tak też tysiące lat temu ziemie
                 te miały zamieszkiwać prastare ludy, które w dziwnych okolicznościach zostały wymordowane, lub zniknęły z
                 powierzchni ziemi. Karetańczycy uważają, że nadejdzie czas, gdy powrócą i będą chcieli odzyskać to co utracili a
                 co teraz jest nasze, i to w najmniej oczekiwanym przez ludzkość momencie.
       
               Kraina Aedris pogrążała się z czasem w coraz większym chaosie, zwykli prości ludzi zaczeli wierzyć w
               przepowiednie o nadejściu pradawnych, lecz żaden wysoko urodzony człowiek nie wierzył w to i uważał że to
               zwykłe brednie. Do czasu, kiedy jeden człowiek imieniem Aramir nie odkrył tego co tak na prawdę się dzieję w
               krainie.
               Za jego sprawą ludzkość dostała szansę na przetrwanie. Wszystkie krainy zaczęły przygotowywać się do Wielkiej
               Wojny, która mogła nadejść każdego dnia o każdej porze.




  Modyfikacja będzie oferować:
- Około 30 min gry
- Nowy świat
- Nowa historia
- Nowe zadania

Przewidywany czas zakończenia modyfikacji 2 tygodnie.

  Screeny stare:
Spoiler
 
 
 
 
 
 

Screeny nowe:
Spoiler







Z Directx 11:
Spoiler





Kilka nowych screenów :
Spoiler





 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Jak mi się podoba, że znalazła się kolejna osoba, co założyła temat jak na leży, tak smuci mnie to że screeny zostały zrobione w oknie. Psuje mi to ogólnie moje poczucie estetyki. Propsuje i powodzenia!
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Zapowiedź moda jest okej, miejscami trochę ubogo, jeśli chodzi o level design. Strasznie krótką modyfikację kminisz. Mimo wszystko widać, że jest to nowy świat, bynajmniej nie kojarzę go z woga, więc jest to jakiś plus, choć z wyglądu wydaje się być mały i co najwyżej przeciętny, ale od czegoś trzeba zacząć.

Nie wymieniłeś w cechach dubbingu, nie planujesz? Jak na tak krótki mod, to byłby jeden z plusów, jeśli wykonanie byłoby dobre. Mogę przy tym pomóc jak chcesz, z testami tak samo, bo jeśli jest to tak krótkie, to byłaby to chwila.

Generalnie co do ssów to zalecałbym robić screeny w pełnym rozmiarze lub chociaż wyciąć + ukryć pasek życia, ale zakładam, że robiłeś to printscreenem, bo na pełnym ekranie przy nowszych systemach się nie da (jest czarny ekran, dlatego dobrze byłoby zaopatrzyć się w jakiś program przechwytujący obraz).

Powodzenia.

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No i warto przeglądać teksty przed publikacją. Korektor się przyda - błędy w opisie i na screenie. Powodzenia.

Varcuz

Varcuz

Użytkownicy
....Imię jego-Merlin!
posty85
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • ....Imię jego-Merlin!
Mapa jeszcze jest nie do końca oVobowana, więc nie które miejsca ulegną zmianą, i myślę, że nie będzie zbyt pusto.
Będzie to krótka modyfikacja, ponieważ kilka większych światów już miałem, lecz żaden nie dokończony. A z małym światem nie trzeba tak dużo pracy, i można się zająć pisaniem dialogów, vobowaniem i jest jakieś urozmaicenie zawsze.

Dubbinu nie planuje, bo nie mam pojęcia nawet jak się za to wziąć, tym bardziej odpowiedniego sprzętu.
Za screeny przepraszam, ale przez 2h się męczyłem, żeby jakiekolwiek screeny zrobić.

Jeśli chodzi o pomoc w testowaniu to jak najbardziej byłbym chętny przyjać pomoc =D.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
burzliwy i łatwo go zburzyć

A masło jest maślane i łatwo je rozmaślić :F Popraw, bo w oczy kole.


Cytuj
pogrąrzała

Pogrążała*

I jeszcze pare I po przecinku.


Ale tak to nie jest źle. Pierwsza zapowiedź od jakiegoś czasu, która zarówno fabularnie jak i screenowo wygląda całkiem fajnie. Zostawiam propsika!
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
Screeny wyglądają całkiem nieźle, choć polecam pobrać Frapsa czy coś aby robić screeny na pełnym ekranie, bez tej obramówki. No chyba, że masz Win 10 to tam bez problemu print screenem zrobisz na pełnym ekranie w przeciwieństwie do Win 7 czy 8.
Ciekawi mnie tylko jakiej wielkości jest ta wyspa w akcji, ponieważ w coniektórych miejscach brak płynnego przejścia między teksturami, które mógłbyś zakryć jakimiś elementami pasującymi do otoczenia, aby się tak nie rzucało to w oczy.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Screeny wyglądają całkiem nieźle, choć polecam pobrać Frapsa czy coś aby robić screeny na pełnym ekranie, bez tej obramówki. No chyba, że masz Win 10 to tam bez problemu print screenem zrobisz na pełnym ekranie w przeciwieństwie do Win 7 czy 8.
Ciekawi mnie tylko jakiej wielkości jest ta wyspa w akcji, ponieważ w coniektórych miejscach brak płynnego przejścia między teksturami, które mógłbyś zakryć jakimiś elementami pasującymi do otoczenia, aby się tak nie rzucało to w oczy.

Jak? Ja jak tak próbuję, to mam czarny ekran. :D

PS. Czemu na screenach jest bezimienny?

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
@Fabio nie wiem, u mnie wszystko działa bez problemu, tak samo na innych kompach z Win 10 z których korzystałem. Może wpływ ma na to w jakiś sposób karta graficzna czy coś.

A co do Beziego to dobre pytanie.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Varcuz

Varcuz

Użytkownicy
....Imię jego-Merlin!
posty85
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • ....Imię jego-Merlin!
Co od Bezimiennego, to nie zajmowałem się jeszcze dodanie nowego bohatera. Póki co zajmuję się fabułą i upiększaniem mapy.

Świat jest dosyć mały, ponieważ robienie dużego świata w pojedynkę jest bezsensowne.
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Fajnie że jeszcze małe mody powstają, propsuję. :)
Polecam jednak trochę poprawić screeny w zapowiedzi, np usuwając ramkę wokół okna i paski życia/nazwy NPC. (komendą "toggle desktop")

Pozdrawiam. :p
 

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
@Varcuz się rozumie, że samemu robienie czegoś dużego może być bezsensowne, ale jak pracuje się samemu to też warto pamiętać o szczegółach, ponieważ to stawia cię lepiej jako twórcę, więc jak chcesz, żebym Ci wyjaśnił o których miejsca mi chodzi z tymi teksturami to pisz na priv. Z chęcią wyjaśnię, bo mam chwilowo trochę czasu przed nauką do przedmiotów zawodowych.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Drathar

Drathar

Użytkownicy
Lore Vult
posty37
Propsy82
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Lore Vult
Popracuj troszkę nad opisem, bo kilka błędów jest. Ale ogólnie zapowiada się całkiem spoko jak na taki mały modzik. Oprócz ramki, to same screeny są całkiem ładne, lokacje nieźle ovobowane. Mam nadzieję, że dopracujesz fabułę i zaskoczysz nas czymś więcej niż kolejnym ratowaniem świata przed wielkim złym złem. Tak czy siak trzymam kciuki żebyś dokończył moda.
 


Varcuz

Varcuz

Użytkownicy
....Imię jego-Merlin!
posty85
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • ....Imię jego-Merlin!
Jeśli chodzi o screeny to postaram się jutro, lub pojutrze dodać jakieś normalne bez ramki.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ahhhh, ta cudowna pora wakacji, gdy pojawi się tysiąc zapowiedzi, niektóre nawet będą aktywne do września!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Duch

Duch

Użytkownicy
posty63
Propsy108
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Krótkie mody fajna sprawa  :)
Będę wypatrywał na premierę moda. Jeśli czas trwania to 30minut to polecam ten dubbing. Napisz do mnie w tej sprawie, jeśli chcesz. Myślę, że się dogadamy ;)
 
Nazywają go śmiercią, ale nie mają racji. Śmierć jest przy nim pełnią życia.

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Świat elegancko wykonany, cieszy oko, jak się tak na niego patrzy :)
Przydałoby się poprawić trochę design i dialogi, bo troszkę kiepskiej jakości są, ale tak po za tym, to spoko jest :)
Trzymam za Ciebie mocno kciuki i życzę samych sukcesów.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Świat elegancko wykonany, cieszy oko, jak się tak na niego patrzy :)
Przydałoby się poprawić trochę design i dialogi, bo troszkę kiepskiej jakości są, ale tak po za tym, to spoko jest :)
Trzymam za Ciebie mocno kciuki i życzę samych sukcesów.

Przecież tutaj nie ma żadnych dialogów tylko co najwyżej dwie opcje dialogowe. :D

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
 @Fabio  wiem  :D
Je też można by było lekko poprawić  :ok:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajnie że podjąłeś walke ze stworzeniem nowego świata :D
Ale ja jako gość mający obsesje na punkcie projektowania gothicowych światów muszę ci wytknąć pare uwag.

Tej zielonej tekstury klifu nie używa sie na wysokich półkach skalnych bo nie ma odpowiedniej tekstury tillującej by zmniejszyć efekt rozciągnięcia.
Zwiększ o połowe tilowanie tekstur podłoża bo za bardzo rozciągnięte. Daj szlif na krawędziach klifów itp. bo strasznie ostro jest. A na koniec możesz dach tego budynku potraktować lekko noisem albo samemu go lekko zniekształcić (idealne krawędzie dziwnie wyglądają w gothicu). I to chyba tyle. Działaj dalej bo dobrze jest widzieć że ktoś chce tworzyć jeszcze autorskie światy a nie klepać dalej na kolonii czy khorinis. :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry