Animowany Ekwipunek 5224 12

O temacie

Autor Siggat

Zaczęty 18.11.2017 roku

Wyświetleń 5224

Odpowiedzi 12

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Info: Jeśli ten post jest w ZŁYM dziale to prosił bym o przeniesienie bo tak za bardzo nie wiedziałem gdzie go napisać.


A więc pytanie brzmi: Jak zrobić animowany ekwipunek tak jak np w Returningu 2.0 i to żeby przedmiot wyświetlał się po środku ekranu a NIE przy opisie. Poszperałem trochę na forum ale albo ja jestem ślepy albo nic na ten temat nie ma.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ale jak?
 

Coldmen

Coldmen

Użytkownicy
posty36
Propsy8
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
@Siggat Nikt ci tego nie da od tak a Siemekk właśnie ci wskazał narzędzie którym możesz to zrobić oczywiście jeszcze musisz znać się chociaż trochę na programowaniu aby coś zdziałać. :D
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Mogę podać jedynie adresy i funkcje przydatne do stworzenia czegoś takiego:
Adres: 7370416, Len: 6 - Hook na oCItemContainer::Draw();
Adres: 7377600 - Wywołanie funkcji silnika oCItem* oCItemContainer::GetSelectedItem();
oCItem_Render - Funkcja z LeGo do renderowania przedmiotów
View_Create - Stworzenie nowego pola, dla renderowania
View_GetPtr - Wydobycie wskaźnika, z obiektu zCView
Taki działający kod, z debugerem zajmuje mi (w Ikarusie) 17 linijek, z czego połowę najcięższych rzeczy podałem wyżej.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mogę podać jedynie adresy i funkcje przydatne do stworzenia czegoś takiego:
Adres: 7370416, Len: 6 - Hook na oCItemContainer::Draw();
Adres: 7377600 - Wywołanie funkcji silnika oCItem* oCItemContainer::GetSelectedItem();
oCItem_Render - Funkcja z LeGo do renderowania przedmiotów
View_Create - Stworzenie nowego pola, dla renderowania
View_GetPtr - Wydobycie wskaźnika, z obiektu zCView
Taki działający kod, z debugerem zajmuje mi (w Ikarusie) 17 linijek, z czego połowę najcięższych rzeczy podałem wyżej.


Będzie to działać w AST?
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Jeżeli wiesz jak się posługiwać AST i wiesz co robisz to tak. Oczywiście pomijam znajomość cpp.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
void __fastcall _Draw(oCItemContainer* _this)
{
oCItem* pItem = _this->GetSelectedItem();
if(pItem)
{
static zCView* pView = new zCView(2048, 2048, 6144, 6144);
pItem->RenderItem(_this->rndWorld, pView, NULL);
}
pDraw(_this);
}
Tak to powinno wyglądać, jednak do tego należy wiedzieć jak zrobić Hook'a w AST. (Tutoriale)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dobra

Hooka napiszę według twojego tutorialu @Siemekk. Dzięki

Do zamknięcia.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1623
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
przecież w system packu jest opcja animowany ekwipunek, edycja systempack.ini z 0 na 1
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tak, ale w skrypcie ktory podałem render przedmiotu jest na środku ekranu.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Siggat

Siggat

Użytkownicy
posty61
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Postanowiłem że będę się bawić z Ikariusem & LeGo  . Ale mam problem. Przy próbie odpalenia  wyskakuje C_NPC . Tak to wygląda w zSpy mesendżerze  https://imgur.com/a/vbBwq .
 
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Masz jakiekolwiek pojęcie na temat skryptów i ich składni? Nie pytam o umiejętność zrobienia przedmiotu/npc czy napisania prostego dialogu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry